Koalabjørnen skrev:
De svarmuligheder du giver, henvender sig nok primært til en person der er i en mere psykedelisk sindsstemning, end hvad en gennemsnitlige person der er påvirket af kokain er i under sin blæser. Kokain er ikke som sådan et psykedelisk stof, og når man er på kokain er man i en helt anden sindsstemning, end til at visualisere bløde former, farver og teksturer. Der skal ske noget, og man hygger sig i nuet.
Jeg tror ikke at du kommer til at få mange svar ud fra den indgangsvinkel, og de svar du vil ende med at få, vil ikke have noget faktuelt på sig, og de vil højest sandsynligt være i øst og vest.
Hvad er det helt præcist du søger af svar? Skal du designe en stol baseret ud fra en kokain brugers følelse af rusen, eller hvordan?
Jeg vil meget gerne hjælpe, men kan ikke lige gennemskue din indgangsvinkel

Jeg kan som sagt huske forkert, men den umiddelbare rus der var i forbindelse med man peaker var rimelig stimulerinde og euforisk, lukkede man øjnene og bare var i nuet, så var det rimeligt psykedelisk. Ikke som svampe eller LSD, men på sin egen subtile måde.
Dog så blandede vi jo næsten altid, dvs. ingen coke uden tjald og sprut, ja måske endda svampe. Derved kan mit indtryk sagtens være "farvet" af alt mit blandings misbrug. (Må sgu også erkende at det ikke står soleklart på lystavlen.)
Når vi røg det var det på samme måde, men der blandede vi aldrig med andet end tjald. (Måske det er vekselvirkningen jeg husker?)