Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 02:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 16 maj 2016 14:47 
Hvor er de, og hvad koster det?

Er der alternativer i priserne, eller koster de alle 3000 per time?

Jeg håber ikke dether går over lovene på boardet, da jeg har set folk skrive åbent på nettet at de/nogle tilbyder ayahuasca-ceremonier, i Danmark, men det er for dyrt, og så lader det til at det knap nok er aktivt laengere...

/PFFH


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 17 maj 2016 00:40 
Jeg fandt noget ved at google det. Ellers er det sindsygt 3000kr pr time, det har jeg aldrig hørt om. Det er mere 3000kr pr session.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 17 maj 2016 16:45 
Ja, 3000 per session... Sorry...


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 17 maj 2016 17:07 
Undskyld jeg siger det, men jeg kan ikke betale 3000 for en fucking kop té, seriøst!


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 17 maj 2016 17:14 
Nu ved jeg ikke, om du har prøvet Ayahuasca, men det er ikke bare en Fucking Kop Té!

Hvad vil du have ud af din Aya session hvis du ikke engang vil betale for den? Jeg spørger af ren nysgerrighed, da Aya ikke bare er en té, og det kræver en stor mental forberedelse!


En session Ayahuasca til 3000kr? Tjoo det er en fin pris, oplevelsen taget i betragtning.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 17 maj 2016 17:59 
Jeg kan taenke mig at det er dig der står for "oplevelsen", eller så har du selv betalt disse 3.000, og bliver således tøsefornærmet over mig...

Jeg kan ikke betale 3000 for en kop té, fordi at jeg ikke har 3000 lige op af lommen!

Ud over det, så koster det lidt over 100 kroner for begge produkter, hvis jeg skulle koebe det...

/PFFH


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 17 maj 2016 18:14 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Hvad koster det at få tilsvarende selvindsigt gennem en række psykolog samtaler? Eller at få den gennem auditing hos scientology? Jeg tror ikke det er meget mere bondefangeri end så meget andet, og som Ø Tripperen forsøger at sige, er det den komplette oplevelse du betaler for. Ligesom en bakke æg koster mindre end overnatning og morgenmad på et hotel. Hvis du bare vil have fest og farver, så er det så kan du sagtens bare lave en fucking kop the selv. Vil du have redt sengen og serveret dit æg, skal du betale for hotelopholdet.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 17 maj 2016 19:37 
Nej jeg står ikke for oplevelsen, og har heller ikke betalt for en Ayahuasca session endnu, men det kommer nok.

Men jeg har selv prøvet den løsning som du nævner, at købe produkterne også koge det selv. Det er billigt og virker også fint, men efter at jeg har prøvet det, ved jeg også, at det sikkert er alle 3000kr værd med en session hos en shaman.

Ayahuasca kan ikke gøres op i penge, og jeg synes, at der er noget man har misforstået med Ayahuasca, hvis ikke man er parat til at betale sin højre arm for oplevelsen.

Bubber illustrerer det godt. Det er altså ikke kun en kop té du køber, men hele omgangen med overnatning, forberedelse osv. som faktisk er vigtig at få med.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 17 maj 2016 19:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Synes også det lyder lidt peberet med 3000kr, men hvis det overhovedet kan lade sig gøre i Danmark, så er det fantastisk, for det kan som sagt ikke gøres op i penge, hvad en god tripsitter kan gøre. Jeg ved ikke om det gælder ayahuasca også, men Fanny herinde fra tilbyder på sin side at tripsitte mod betaling, og uden selv at have prøvet det, kan jeg vist godt sige at hun er temmelig erfaren til psykedeliske substanser. Du kunne prøve at skrive til hende, og høre hvad det skulle koste og om det er noget hun vil være med til? http://www.detvildeliv.dk/tripsitning.html

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 18 maj 2016 13:48 
At skrive til Fanny, er dog noget jeg absolut gerne ville goere!

Hun er ikke nogen bondefanger, er jeg nemmelig rimeligt sikker på! Dér tror jeg at jeg har nogen med hjertet på det rette sted, og jeg ikke betaler for nogle som synnes at ayahuasca er en fed oplevelse, og "skatter, nu er vi så seje til dether med at trippe, at nu kan vi sagtens lege shamaner!"- Det har jeg laest/set for meget om!


/PFFH


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 18 maj 2016 17:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Der er pokkers forskel på at have en tripsitter, og så at være til en rigtig ceremoni med en der er trænet i at lede den slags. Det er rigtigt at der findes mange "plastikshamaner" rundt omkring, folk som måske selv mener de kan styre en ceremoni, og det er vigtigt at se sig grundigt for. En pris på 3000 kr for en enkelt ceremoni synes jeg lyder som at det mest er for pengenes skyld de gør det(men jeg kunne tage fejl her). Men finder man en der virkelig kan sit kram, så vil man ikke tilbage til tripsitteren igen.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 18 maj 2016 17:52 
Og du tror ikke at Fanny 'kan sit kram'?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 18 maj 2016 18:01 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
PFFH skrev:
"skatter, nu er vi så seje til dether med at trippe, at nu kan vi sagtens lege shamaner!"- Det har jeg laest/set for meget om!


/PFFH

Jeg tænker at hvis man agerer tripsitter, uden træning, man har blot trippet en masse og synes selv man er erfaren nok til at hjælpe andre, så er det præcist det du skriver om i den sætning.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 18 maj 2016 18:07 
Jeg ved om et sted, hvor de tager ca 3000kr, men det er så for to ceremonier, dag på dag med overnatning osv.
Jeg ville på ingen måde, have ansvaret for en masse random mennesker på Aya, for mindre en 3000kr pr. stk. Nej tak!

Hvis man er garvet nok, tror jeg ikke, at det har så meget at sige, hvem Shamanen er, og om han kan sit kram. Men hvis man er helt jomfru, så kan det selvfølgelig have rigtig meget at sige. Men hvis man er uerfaren, skal man sgu heller ikke have svært ved at give 3000kr, for en Aya ceremoni. Forestil jer lige at være Shamanen, og at få en masse uerfarne idioter til ceremoni bare fordi, at de nu har hørt om det der Ayahuasca i medierne og bare skal prøve det. Så er 3000kr i dagens Danmark næsten billigt. At det så er mange penge 3000kr, er så en anden sag men dyrt synes jeg ikke at det er.
Om de danske Shamaner kan sit kram, har jeg ingen ide om.

Om Fanny kan sit kram? Ring til hende og spørg, så kan du lave din egen vurdering det vedrørende. Der er ingen tvivl om, at Fanny har hjertet på rette plads og at hun kan sine ting. Men så vidt jeg ved, er hendes erfaring med Aya ret begrænset, men jeg synes, at hun selv skal svare på det her. Det er hun meget bedre til, end hvad jeg er.

Men jeg turde godt at drikke Aya, med Fanny som trip-sitter ingen tvivl om det. Men jeg tør også godt, at gøre det alene...


Nu spørger jeg engang mere. Hvad er det du søger med en Aya ceremoni, og hvad forventer du at få ud af det?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 19 maj 2016 17:22 
Ø Tripperen! skrev:
Jeg ved om et sted, hvor de tager ca 3000kr, men det er så for to ceremonier, dag på dag med overnatning osv.
Jeg ville på ingen måde, have ansvaret for en masse random mennesker på Aya, for mindre en 3000kr pr. stk. Nej tak!

Hvis man er garvet nok, tror jeg ikke, at det har så meget at sige, hvem Shamanen er, og om han kan sit kram. Men hvis man er helt jomfru, så kan det selvfølgelig have rigtig meget at sige. Men hvis man er uerfaren, skal man sgu heller ikke have svært ved at give 3000kr, for en Aya ceremoni. Forestil jer lige at være Shamanen, og at få en masse uerfarne idioter til ceremoni bare fordi, at de nu har hørt om det der Ayahuasca i medierne og bare skal prøve det. Så er 3000kr i dagens Danmark næsten billigt. At det så er mange penge 3000kr, er så en anden sag men dyrt synes jeg ikke at det er.
Om de danske Shamaner kan sit kram, har jeg ingen ide om.

Om Fanny kan sit kram? Ring til hende og spørg, så kan du lave din egen vurdering det vedrørende. Der er ingen tvivl om, at Fanny har hjertet på rette plads og at hun kan sine ting. Men så vidt jeg ved, er hendes erfaring med Aya ret begrænset, men jeg synes, at hun selv skal svare på det her. Det er hun meget bedre til, end hvad jeg er.

Men jeg turde godt at drikke Aya, med Fanny som trip-sitter ingen tvivl om det. Men jeg tør også godt, at gøre det alene...


Nu spørger jeg engang mere. Hvad er det du søger med en Aya ceremoni, og hvad forventer du at få ud af det?



"Uerfarne idioter"? Uerfarne er vi da allesammen til at starte med, og idiot tror jeg ikke man er kun fordi at man tager Ayahuasca. At hvisse så kan gennemskue og klare det på en anden vis end andre, det er vel noget andet...

Jeg vil gerne det som ale andre vil - have noget forti afklaret, samt se i hvilken retning jeg skal dreje min fremtid i den mån jeg kan...


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 19 maj 2016 17:24 
Der kom en del stavefejl i sidste besked...


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 20 maj 2016 11:56 
Så mange at jeg ikke kan gennemskue budskabet.

Men det lyder som om du ved hvad du vil og skal. Det er det vigtigste.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 23 maj 2016 10:29 
Jeg må stadigvaek spoerge hvis en eller anden kender til noget som er til at betale... VH PFFH


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 23 maj 2016 11:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Så må du selv opsøge dette!

-Psychedelia er ikke en central hvorpå der omdeles stoffer, eller kontakter beslægtet til anskaffelsen af disse.

Så spørge kan du.
Men svar får du ikke.

Hvis du vil det, skal du nok opnå det.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 23 maj 2016 17:21 
Jeg har bare forstået at hele denne ting skulle vaere forholdsvis 'ok', da de omtalte(jeg mener ikke Fanny) tydeligvis har fået tilladelse fra statsmagten på en eller anden vis.


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team