Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 06:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 jun 2016 00:06 
Hej drenge og piger, jeg har luret og lært herinde de sidste 10-15 år... Men nu er jeg kommet i en situation som jeg ikke kan finde svar på nogen steder herinde.....jeg er alkoholiker og starter i behandling i morgen, jeg har drukket 1 flaske vodka plus det løse i løbet af dagen,kan jeg forsvarligt tage phenibut kapsler nu? Jeg har ikke før taget phenibut men jeg begynder at mærke alkohol abstinenserne og har brug for ro.. PS. Det er 250mg kapsler


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 29 jun 2016 08:45 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Det ville være dumt når du allerede har drukket en flaske vodka, tror ikke det er abstinenser du mærker endnu nærmere frygten for det ukendte du hopper ud i.
Held og lykke med at få livet tilbage.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 29 jun 2016 12:46 
Mange tak :D :D :D det bliver fantastisk :D :D :D


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 29 jun 2016 19:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Du bør passe meget på mht. at bruge phenibut for ofte. Abstinenserne skulle eftersigende være langt værre end alkohol. Jeg har ikke selv prøvet det, men har læst en del om det, og det anbefales at man højst bruger stoffet 1-2 gange om ugen MAX! Det skulle være ret effektivt i forbindelse med alkohol afvænning, og det kan måske være nødvendigt at gøre det hyppigere i den første fase af afvænningen, men derefter bør du altså lægge det helt på hylden eller behandle det med stor respekt, og bruge det som der anbefales, hvis du vil undgå at blive både fysisk og mentalt afhængig af det.

Håber at du kommer godt ud på den anden side, og det et sgu stærkt at du tager intiativ til det! Held og lykke med det hele! :)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 29 jun 2016 21:13 
Hej, jeg har ikke brugt phenibut endnu, og nu har jeg fået risolid af lægen, så dem tror jeg bare jeg holder mig til :D :D
Så jeg gemmer min phenibut til en anden god gang :D
Mange tak, jeg glæder mig til at opleve den virkelige verden igen, helt uden rysteture og klar i hovdet :D :D


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 29 jun 2016 22:31 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
Fedt! Al held og lykke, vi hepper på dig. :) skriv gerne herinde og hold os opdateret, hvis du vil.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 30 jun 2016 20:27 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jun 2016 20:16
Indlæg: 26
Mange tak :D :D :D
Der sker ikke så meget endnu, jeg var nede at få antabus I dag og det skal fortsætte i minimum 3 mdr....de næste fem dage står på afrusning med risolid for at tage abstinenserne..... Det sværest bliver når jeg har det godt igen så melder trængen sig til at drikke hurtigt, allerede I dag kan jeg mærke lysten....godt jeg har fået antabus :? :? :? Alkohol er en luder, den knepper dig og tager alle dine penge :evil: :evil: :lol: :lol: :lol:

_________________
If Vin Diesel Can do it, I Can do it.....


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 02 jul 2016 07:23 
Det gør alt hvis du misbruger det :)
Jeg er selv igang med noget benzo udtrap for 2. gang i år
Kæft jeg hader det :P
Måske jeg ringer efter noget Risolid mandag, så fucking træt af af alko og Benzo
Det rammer satme hvor det gør nas.
du virker til at ta det som en mand, ved ikk hvad jeg vil, bare sige godt klaret bliv ved :)


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 02 jul 2016 09:03 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jun 2016 20:16
Indlæg: 26
He he ja det er rigtig nok......ja det er fanme ikke sjovt, men jeg synes nu det værste er når man igen er oven på, så er det svært at holde sig fra at tage en lille tur, og så er man ligepludslig tilbage hvor man startede....risolid hjælper ihvertfald mig rigtig godt...held og lykke med det ....WE CAN DO IT ✊✊✊✊✊

_________________
If Vin Diesel Can do it, I Can do it.....


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 04 jul 2016 18:13 
Føles som en uge siden jeg skrev her inde P
Tiden heler men det går fandme godt nok langsomt er du siiiiindssyg
Lever i min egen lille gyserfilm haha :)
Hvornår tager du dine Risolid?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 04 jul 2016 19:09 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jun 2016 20:16
Indlæg: 26
Ja tiden snegler sig afsted i helvede .....
Jeg er færdig med risoliden, jeg tog den sidste i morges, men ellers tog jeg en om morgenen, 2-4 stykker i løbet af dagen og så to til at sove på...jeg har nu fået quetiapin og venter på en "psykisk udredning" så jeg kan få naltrexon da min drikketrang er helt og aldeles uudholdelig..

_________________
If Vin Diesel Can do it, I Can do it.....


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team