Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 jul 2025 04:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej

Da det ikke lige er til at anskaffe finsprit eller Everclear vodka vil jeg høre om...

man kan bruge almindelig vodka (40%) til at opløse lsd krystal i og lægge det på blotters? Eller hvad vil i anbefale?

på forhånd tak.

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
LSD er så potent at jeg vil anbefale dig slet ikke at lægge det på blottere selv, uden at du har set en erfaren gøre det flere gang. Men du ville nok kunne opløse det i enten vand eller vodka og tage det i dråbeform. På den måde er risikoen for uens doser meget mindre. Find en guide og læs godt op på det inden du gør noget som helst.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Svar med citat  
Jeg har en udførlig guide, hvorved hele processen beskrives ned i mindste detalje. Det var blot lige spørgsmålet om hvorvidt alkohol (40%) er fint eller om jeg skulle på udkig efter finsprit.

Svar med citat  
Bubber skrev:
LSD er så potent at jeg vil anbefale dig slet ikke at lægge det på blottere selv, uden at du har set en erfaren gøre det flere gang. Men du ville nok kunne opløse det i enten vand eller vodka og tage det i dråbeform. På den måde er risikoen for uens doser meget mindre. Find en guide og læs godt op på det inden du gør noget som helst.

Det er vel ikke sværere, end at man bare skal bruge lidt matematik, for at lægge ens LSD på blotters.

Men 40% Vodka burde vel være brugbart. Hvad med at bruge demineraliseret vand?

Svar med citat  
ja, demineraliseret vand er måske lige så godt som finsprit, hvis det alligevel skal på blotters. Det er vel mere hvis man skal opbevare LSD som vandlig opløsnng at det er bedst med finsprit eller hvad?

Svar med citat  
Du kan da også bestille finsprit hos din lokale vinforhandler.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]