Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 sep 2016 02:04 
Jeg har skaffet nogle "golden teacher" svampe i kapsuler som skulle være 0.5 gram stykket.

Jeg spiste aftensmad omkring kl 19:30 og det var rimeligt solidt.

Jeg indtog kl 23:30 4 kapsuler som så skulle være tilsvarende til 2 gram.

Kl 01:00 mærkede jeg ingenting, lidt rumlen i maven, jeg tog derfor 2 kapsuler mere så er oppe på 3 gram.

Kl er 02:03 nu og jeg mærker stadig ingenting. Er jeg blevet snydt, eller har mit måltid fuldstændigt spoleret trippet? Jeg har købt det fra en pålidelig dealer så jeg er meget forvirret.

Mvh. Brugeren.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 04 sep 2016 08:10 
Opdatering, omkring kl 03:00 tog jeg endnu 2 kapsuler og mærkede absolut nada.

Jeg begynder at tænke at det ikke kan være rigtigt at jeg intet skulle mærke på 4 gram tørret selvom det var taget over 3½ time.

Jeg tog ca. 20 mg Diazepam i går for at få noget søvn, kan det have spillet ind her?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 04 sep 2016 08:57 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Det lyder til, at du er blevet taget ved næsen. Der kan godt gå op til 1 time til halvanden, hvis du har spist før, til svampene begynder at sparke ind. Men et måltid mad skulle ikke få effekten til at udeblive, og jeg tvivler på diazepam har spillet ind.

Dog - jeg oplevede engang at skulle trippe 2c-b med en kammerat. Han havde fået solid middag med familien i forvejen. Vi tog stoffet samtidig og jeg trippede i godt 6 timer, mens det udeblev hos ham. Det var INDTIL han kom hjem - da ringede han til mig (8-9 timer efter indtagelse) og bad mig komme - han trippede ballz (hans første gang på psykedelika i øvrigt). Men det er bare en anekdotisk bemærkning, og tvivlsomt repræsentativt for noget som helst. Og hvis du stadig ikke mærker noget, ja, så er det nok en and.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 04 sep 2016 09:45 
Plejadestjerne skrev:
Det lyder til, at du er blevet taget ved næsen. Der kan godt gå op til 1 time til halvanden, hvis du har spist før, til svampene begynder at sparke ind. Men et måltid mad skulle ikke få effekten til at udeblive, og jeg tvivler på diazepam har spillet ind.

Dog - jeg oplevede engang at skulle trippe 2c-b med en kammerat. Han havde fået solid middag med familien i forvejen. Vi tog stoffet samtidig og jeg trippede i godt 6 timer, mens det udeblev hos ham. Det var INDTIL han kom hjem - da ringede han til mig (8-9 timer efter indtagelse) og bad mig komme - han trippede ballz (hans første gang på psykedelika i øvrigt). Men det er bare en anekdotisk bemærkning, og tvivlsomt repræsentativt for noget som helst. Og hvis du stadig ikke mærker noget, ja, så er det nok en and.
Hmmm okay, det er sgu bare mærkeligt med alt det positive jeg har hørt om sælger.

Kunne det være jeg havde fået en forsendelse med svækket styrke?

Jeg er lidt der hvor jeg overvejer at æde resten jeg har næste weekend, hvilket er 14 kapsuler bare for at få en virkning, men hvis der er noget andet der har spillet ind og jeg får fuld virkning ved jeg ikke om jeg kan håndtere det!


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 04 sep 2016 10:54 
Prøv at pille svampene ud af kapslerne og spis dem. Jeg har oplevet tre gange, at der gik 4-5 timer før jeg fik nogen effekt, efter at have spist 4,5g Spids Nøgenhat i kapsler (næsten dobbelt styrke af Cubensis). Men så kom trippet også for fuldt skrald i en time, bum også var jeg nede igen.
Jeg har kun spist svampe tre gange i kapsler, og det skete hvergang, og er aldrig sket når jeg har spist svampene som de er. Totalt mærkeligt, da det ikke giver mening, at kapslerne skulle kunne forsinke effekten i så mange timer, og enda måske til den næsten udebliver. Det er dog sket for mig alligevel.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 04 sep 2016 11:23 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
De 20 mg diazepam er pga halveringstid stadig aktiv, men burde ikke have total tripkiller effekt.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 04 sep 2016 11:29 
Har måske? fundet grunden til det ikke havde nogen effekt.

Jeg har over den sidste måned trippet 4 gange på nbome, sælger siger jeg har for stor tolerance derfor det ikke virker.

Kan det passe? I så fald hvor langt tid skal jeg vente før tolerancen er baseline igen? Sælger vidste det nemlig ikke.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 04 sep 2016 11:54 
Ja det giver god mening, sammen med diazepam. Vent to helst tre til fire uger, før du prøver igen:)


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 13 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team