Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 21:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 sep 2016 14:40 
Vel mødt!

Jeg har af en bekendt fået barbituratet Luminal. Jeg har dog ingen erfaring i denne stofgruppe, hvilket er årsagen til tråden her.

Udseende mæssig er kapslen fyldt med et brunligt pulver hvori der er små hvide, og sorte, krystaller/pulversamlinger.

Det virksomme stof i præparatet er phenobarbital (phenemal).

Min tvivl opstår, og omhandler egentligt beskrivelsen min kammerat gav af præparatet, da de i hans opfattelse besad samme virkningsmekanisme som modafinil & ritalin, og noget han refererede til som værende virkelighedens "limitless" pille - men efter af have undersøgt præparatet nærmere, syntes den egentlige effekt ikke overensstemmende med hans beskrivelse.
Jeg er dog erfaren med benzoer, og såvidt jeg har kunnet finde frem til er virkningsprofilen overvejende identisk med denne stofgruppe.

Efter en søgning her på siden her fandt jeg en tråd https://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=47902&p=653750&hilit=barbiturat#p653750 hvor præparatet har samme virksomme stof, men et andet navn. Skyldes det blot en anden producent?

Jeg er lidt varsom over at skulle indtage den, dels fordi den lange halveringstid er der (53-118 timer!), og samtidigt også fordi der kan være alverden i den.
Jeg har dog set ham indtage både en og flere, og den jeg fik var af samme æske.
Han har angiveligt fået dem gennem darknet.

Tænker at den måske vil være behjælpelig i tilfælde af influenza/forkølelse.

Tanker og forslag er velkomne!


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 09 sep 2016 15:55 
Jeg havde åbenbart misforstået hans udtale af navnet :lol:

Jeg mødte ham tilfældigvis lige før, og efter udvekslingen af ord angående solens himmelfærd, uddybde jeg min undren, og han fortalte at det var Lumonol.

Billede
Det er fokus blandingen.
På hjemmesiden er angivet;
Citat:
Acetyl L-Carnitine

Pairs well with: Citicoline, Choline
3 main benefits: Binds with choline in the brain to form acetylcholine, crosses the blood-brain barrier for real nootropic benefits, natural and safe.

Citat:
L-Tyrosine

Pairs well with: Noopept, Citicoline, and most every other nootropic substance
3 main benefits: Provides a foundation upon which powerful nootropics can work, increases neurotransmitter production, limits nervousness and concern

Citat:
Phosphatidylserine

Pairs well with: Citicoline, Ginkgo Biloba
3 main benefits: Provides a focus-increasing substance that is time-tested, but refined; Almost doubles the brain's ability to recall memories, binds with neurotransmitters in a unique way.



Er der nogle har erfaring med "study drugs"?


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team