Mr. Gone skrev:
Hvis set&setting er enormt dårlige fx låst fast til en seng i en kælder af et hospital, hvor man ikke ved at man får LSD
Jeg kender en som var med til de eksperimenter i Frederiksberg Hospital i 70'erne. Han var totalt manisk, tidligere (vidst nok) alkoholiker og virkede generelt som den fedeste person. Som mange manikere havde han altid en genial ide i ærmet, han prøvede engang at få mig med i et projekt om en pedaldrevet helikopter. Ved ikke helt om der er nok energi i et par ben til at løfte en helikopter fra jorden, men ideen var mega fed!
Derudover er jeg fuldkommen enig i alt Mr. Gone har sagt i denne tråd, synes ikke at alt jeg har lært om stoffer kunne opsummeres bedre. Man kan narre sig selv til at tro man er syg, nogle kan endda komme til at starte processer som de ikke kan styre under påvirkning af stoffer (og derefter give stofferne skylden
) men det er sikkert enormt sjælden at skylden kan peges på et enkelt molekyle der rammer en receptor et sted. For det er hjerne alt for kompleks og bevidsthedsprocessen for kaotisk, im(o/e).