Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 nov 2016 15:51 
Hejsa!
Jeg synes psykedeliske stoffer er utrolig spændende, men har dog aldrig prøvet det. Jeg har tit gået og tænkt på, om man kan blive kronisk sindsyg efter fx et badtrip? Kender i nogle, det er gået helt galt for? Hvad kan man risikere af psykiske eftervirkninger af et trip? Hvad er det værste psykedeliske stof man kan tage? Og hvorfor? Er der noget i ALDRIG selv kunne finde på at røre?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 21 nov 2016 16:19 
Kunne heller ikke finde på at tage dem! Men jeg synes det er et spændende emne.
Jeg synes bare, jeg engang så en dokumentar, hvor det blev nævnt, at en mand blev fuldstændig skør af et stof, og han blev aldrig sig selv igen. Kan det passe?
Hvad er det som gør de 2 stoffer, du nævner, mere farlige end andre?
Har også hørt om noget der blev kaldt "zombiedrug". Hvad er det?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 21 nov 2016 16:25 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Jeg tror de fleste, der færdes i kredse med en vis brug af diverse psykedeliske stoffer nok en person eller 2, som er blevet lidt mærkelige med tiden :D
Det er dog ikke nødvendigvis stoffernes skyld

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 21 nov 2016 17:23 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvis der nogle stoffer, som giver folk psykoser må det være stimulanser som amfetamin

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 29 dec 2016 19:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Hejhejhejhejhejhejhejhej - folk der overdosere på bromo-dragonfly, 25xNbome dør generelt at blodkars forsnævring, krampeanfald, og slagtilfælde.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 13 apr 2018 18:38 
Hej er crazy forever. But nå ja dansk

Fandt ud af verden er sindssyg. Og man ikke kan blive mere end, selvom man tager en masse stoffer.

Check it out

http://www.hope.dk/modested-forum/read. ... 309,page=3

LETS GET SOME FREE DRUGS

(Et godt stof til psykoser, altså at skabe. Er psyks narko)


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 13 apr 2018 18:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Mr. Gone skrev:
Hvis set&setting er enormt dårlige fx låst fast til en seng i en kælder af et hospital, hvor man ikke ved at man får LSD


Jeg kender en som var med til de eksperimenter i Frederiksberg Hospital i 70'erne. Han var totalt manisk, tidligere (vidst nok) alkoholiker og virkede generelt som den fedeste person. Som mange manikere havde han altid en genial ide i ærmet, han prøvede engang at få mig med i et projekt om en pedaldrevet helikopter. Ved ikke helt om der er nok energi i et par ben til at løfte en helikopter fra jorden, men ideen var mega fed!

Derudover er jeg fuldkommen enig i alt Mr. Gone har sagt i denne tråd, synes ikke at alt jeg har lært om stoffer kunne opsummeres bedre. Man kan narre sig selv til at tro man er syg, nogle kan endda komme til at starte processer som de ikke kan styre under påvirkning af stoffer (og derefter give stofferne skylden :?) men det er sikkert enormt sjælden at skylden kan peges på et enkelt molekyle der rammer en receptor et sted. For det er hjerne alt for kompleks og bevidsthedsprocessen for kaotisk, im(o/e).


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team