Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 20:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: testosteron
Indlæg: 16 dec 2016 03:48 
Har i fået målt jeres niveau? I så fald hvad lagde det på?
mit lagde på 18. Tænker det er mg pr uge eller hva?
det var ihvertfald "meget normalt" men normen gik helt op til det dobbelte, så det ville ikke skade at få noget mere :p det skal lige siges det Blev tjekket mens jeg var hooked på 10 forskellige rc så det er muligvis lidt højere selvom jeg stadig drikker 3 gange i ugen. Hvordan hæver man det naturligt?
i behøver ikke skrive ting som motion, tung vægtløftning og ikke mindst kost. så langt er jeg med :) hvilke ændringer mentalt og fysisk kan der ske ved en signifikant øgning?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 16 dec 2016 08:49 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Hvis du er hooked på 10 forskellige research chemicals, burde du måske tage din omgang med stoffer op til revision. Man ved ikke, hvordan de fleste RC's virker på kroppen, så dit testosteron niveau kunne sikkert sagtens blive nedsat som en eller anden weird bivirkning. Visse opiater kan godt føre til lavere niveau af testosteron, så det er ikke en ukendt bivirkning.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 16 dec 2016 19:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Hvordan fungere sådan en test?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 17 dec 2016 00:38 
det bliver målt ved en alm blodprøve :)


Ja måske jeg skulle prøve at stoppe med at drikke og så få tjekket Igen og se om det er det samme.
Vil sgu gerne op i den anden ende og ligge :)
er der ikke en venlig sjæl der kan sende et link eller bare et hint til hvor jeg skaffer phenibut pulver?


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team