Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 21:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 jan 2017 01:05 
har brugt alle mine penge på speed, kan ikke betale mine husleje inden mandag bliver jeg smidt ud,, hvad fuck gør jeg?! fuckfuckfuckfuck.... har ikke nogen at gå til, banken ville aldrig låne mig noget,.F
ar ikke rørt det lort i næsten et år, så skal man liiiige ha nytåret OGSÅ MAN BARE FUCKT I RØVEN !!! har næsten ikke spist en måned,, lige en en burger elller bøf hver 3-4 dag ca,,,. af gangen, sover 4-5 timer vågner igen og kan ikke holde mig fra tallerken :offtopic:
forventer ikke noget at nogen herindefra, har ondt eller forstår det, , har bare brug for at lukke lidt lort ud til andre en bare mig selv :( :(


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 20 jan 2017 02:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Døgnbehandling syntes jeg også lyder som en god idé. Der kan du ofte få hjælp til en akut situation, et tag over hovedet, tilknyttet en misbrugsbehandler samt evt. medicin.

Jeg føler sku med dig og syntes det er rigtig godt du kommer ud med det, om det er på et forum eller til en person du har tillid til. Mit bedste råd lige nu er at smide lortet i lokummet og skylle tallerkenen ren, så der intet er tilbage + at kontakte dit lokale misbrugscenter, forklar din situation og få noget hjælp til din situation.

Du har ikke en god ven du evt kan bo ved i en kort periode indtil du finder en bedre løsning?

Hvis mandag bliver den første gang du ikke lige kan betale din husleje, så ryger du ikke bare på gaden dagen efter. Du burde ringe til udlejer hurtigst muligt og forklare du har et problem med at kunne betale huslejen og spørge om du ikke kan udsætte den.
Har du på den anden side misvedligeholdt din lejekontrakt, enten i form af manglende husleje betaling af flere omgange, smadret lejligheden eller er til stor gene for naboerne, så kan du blive opsagt med øjeblikkelig virkning. Men er der kun tale om en engangsforseelse så er det værste der kan ske, at du bliver opsagt hvor du har 3 måneder til at være ude.

Held og lykke - håber at høre fra dig. Og så op med humøret, det skal nok gå! ;)

Mvh

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team