Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 05:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 feb 2017 01:02 
Hej. Jeg er helt ny her og håber det er okay at komme her med mine problemer. Jeg lider meget af insomnia og søvnforstyrrelse fordi jeg har en Bipolar lidelse (maniodepressiv) som til tider trigger depression hos mig. Jeg har derfor fået udskrevet benzoer af min psykiater. Nu har jeg udviklet stor afhængighed af dem, når jeg prøver at lade være med at tage dem får jeg det forfærdeligt, hvilket også går ud over min sindslidelse. Jeg har snart ikke flere benzoer på recept, og jeg frygter hvad der sker når jeg løber tør. Derfor vil jeg høre, om der er nogen herinde, der kender til et sovemiddel/søvndyssende middel, man kan bruge inden sengetid til at falde i søvn på? Benzoerne tager også min angst væk.
Jeg er helt med på at det er dumt at udvikle afhængighed for benzoerne, jeg skulle have fulgt lægens anvisning. Jeg har kontaktet hende et par gange, hvor jeg skrev at jeg var nervøs over afhængigheden, men hun slog det hen flere gange.

Anyway - hvis nogen kender til noget modtager jeg meget gerne tips. Jeg er fuldstændig ny i det her.
Så jeg beklager hvis det her er meget malplaceret.
Og ellers tak for hjælpen :)
Mvh Jenny


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 12 feb 2017 01:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 00:13
Indlæg: 14
Geografisk sted: Kolding
Jeg synes du skal prøve spørge din læge om du ikke kan få udskrevet melatonin. Det er et naturstof, der hjælper dig med at falde i søvn, uden det danner afhængighed. Det vil nok ikke hjælpe på tankemylder, men det går ind og hjælper dig til at falde i søvn. Dog kun hvis du lader det. Slukket lys, ingen mobil, og indstillet på at sove. Prøv læs lidt om det :-)

Held og lykke!

_________________
Crazy russian forest&hitech lover


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team