Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 feb 2017 13:26 
da de var international rygerdag for et par siden købte jeg for 420 kr tjald af min pusher og satte mig i en bonghule og røg mig pisseskæv . vi hørte naturligvis både pink floyd og andet rygermusik hele natten og selvfølgelig giver det her jo mening for folk der færdes i miljøet men nu da det her medicinsk cannabis og tanker om forsøg omkring legalisering osv er aktuelt så tænker jeg at både unge og ældre mennesker som ikke har røget den fede har brug for en indføring i cannabis kulturens regler og miljø således at de får et mere korrekt billed af hvad det at ryge den fede egentligt er uanset om man ender op som misbruger eller bare en af de utallige mennekser som fyre en fed en gang imellem , om man er et decideret pothoved eller bare gerne vil have adgang til medicinsk cannabis fordi alt andet har slået fejl.

jeg håber da folk vil skrive lidt her i tråden så hr og fru danmark der nu engang ikke er en del af dette miljø får et mere korrekt billed af hvad det egetntligt er som forgår i ryger kulturen på godt og ondt.

:peace:


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 26 feb 2017 15:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Hvis folk ikke allerede er i "rygerkulturen", når de får medicinsk cannabis, kan jeg virkelig ikke se hvorfor de skulle finde den spændende eller have interesse i at være en del af det. Hvis du har sclerose og får cannabis for det, kan du være rimelig ligeglad med kultren og dens regler. Og dermed også hvad der er korrekt og ikke korrekt billede af kulturen.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team