Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 07:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 mar 2017 23:31 
mit liv defineret som en triprapport. for livet er jo det fedeste trip overhovedet :)

det starter en tilfældig torsdag med at jeg smager et glas Mjød som jo er vidunderlig guddommelig nektar
og bliver bevidst om mit tidliger liv som Viking hvor jeg rejste rundt og plyndred england.

jeg begynder at længes efter dette liv så jeg går på værtshus og drikker en del genstande
og på vej hjem stjæler jeg en gummibåd og beslutter mig for at padle til england for at plyndre hærge og voldtage .

kystvagten bliver dog alarmeret og jeg ender med at blive arresteret og kastet i arresten.
jeg vågner i en pøl af mit eget bræk og blod da jeg tilsyneladene har fået bank af politiet fordi
jeg havde åbenbart besluttet mig for at fortage min englands rejse splitter nøgen kun iklædt
en kasket med et stort hampelogo og teksten "befri vores liv skyd alt politi " og vist nok
været lidt seksuelt nærgående overfor en af de unge betjente som jeg troed var en pæn ung dame
men vist nok blot var en pæn ung mand med lidt langt hår . det er svært at se forskel når det
er mørkt okay ?

da jeg bliver smidt ud om morgen stadig uden tøj på kroppen beslutter jeg mig for at skaffe mig
noget anstændigt kluns og går direkte ned på hovedbane gården hvor jeg ruller en ældre mand
iklædt et rimeligt pænt jakkesæt som dog passer nogenlunde. jeg snupper hans pung og mobil telefon
som jeg bruger til at bestille en taxa hen til nærmeste bordel hvor jeg fluks smider tøjet
og får en omgang hed sex som på sin vis afhjælper de enorme tømmermænd jeg begynder at have.

da der ikke er nok kontanter i den pung jeg snupped så ender det med at jeg til trods for at jeg
lover højt at helligt at betale for i alt tre timer med fire glædespiger til den næste første
at et par rocker typer slæber mig ud bagved og tæver mig sønder og sammen .

jeg kravler derefter ud på gaden og stadig splitternøgen prøver jeg at fremstamme en bøn om
hjælp til de nærmeste forbipasserende som dog får meget travlt med at komme forbi i en fart
indtil et par pæne piger kommer hen og samler mig op fra rendestenen og slæber mig ind i deres
varevogn.

jeg får et skud morfin angiveligt for at dæmpe mine enorme smerter og vågner først tre dage senere
bundet til en seng i en lejlighed eller et hus et eller andet sted jeg aldrig før har været.

jeg kommer gradvist til mig selv og pludsligt åbner døren og ind kommer en af de piger som
stod for min ankomst til dette sted og med et smil bemærker at jeg er vågen og og det er godt.

der kommer et par andre unge piger ind af døren iført noget mærkeligt tøj og begynder at messe
på et underligt sprog mens der bliver brændt røgelse af .

jeg spørger hvad der forgår og den ene pige som jeg genkender fortæller at jeg befinder mig i
et hus langt ude på landet hvor jeg skal komme mig og blive rask så jeg kan udføre min opgave
som hun beskriver som værende en slags offer for deres indbyrdes orden som vist nok er en eller
anden slags heksekult. jeg får den opfattelse at de har specielt udvalgt mig fordi de kan
bruge mig seksuelt og derefter give mig fri som offer til deres gudinde hvad end det så indebære.

en af pigerne kommer med et glas the som jeg drikker med velbehag og hun fortæller mig at det
er lavet på pigæbler og skal hjælpe mig med at rejse min bevidsthed omkring min opgave som helligt
offer til deres kult.

jeg går inden længe i en dyb trance helt kogt af på pigæbler og får en vision hvori jeg rejser
til underverden hvor jeg møder selveste Satan selv der står i det der ligner en slags pølsevogn og forære mig en Taco.

jeg spiser denne med yderste velbehag og rejser straks tilbage til mit udgangs punkt hvor jeg kommer til mig selv
og undre mig over hvorfor denne heksekult ikke har offret mig endu eller gjort alvor af deres trusler om at udnytte mig seksuelt.
det viser sig at de har travlt med at rulle Joints og er for skæve til at bemærke mig og jeg får derfor vristet mig fri af de bånd
som binder mig og bevæger mig henimod udgangen men bliver stoppet af en af de unge hekse som dog blot tilbyder mig et hvæs af hendes Joint.

jeg ryger et hvæs og falder hen i en dyb søvn kort efter et grineflip og vågner næsten morgen ved siden af køleskabet som er tømt .
jeg prøver at bevæge mig men finder ud af at jeg er lænket til komfuret med et par solide håndjern.

over i et hjørne sidder der et par hekse og lægger tarot kort og smiler til mig da de bemærker jeg er vågen
og i en stol sidder der en ung pige halvnøgen med et saligt smil og ryger lidt heroin.

efter lidt falden staver kommer hun gradvis til sig selv og
hun kommer over til mig og spørger om jeg vil ryge med og jeg takker da ja. naturligvis for de har jo kun været søde ved mig indtil nu.

jeg bliver sat fri og kravler rundt på guvlet og forsøger at kaste op og bliver ved med at mumle og forsøge at
få en spand til at kaste op i. en af pigerne finder en gulvspand til mig som jeg stikker hovedet ned i og ender
med at falde i søvn i stående på alle fire.

da jeg kommer til mig selv ser jeg muligheden for at stikke af så jeg stjæler noget dametøj jeg finder i en skuffe og render ud af døren .
jeg kortslutter deres bil og køre som død og djævel ud mod friheden.

jeg ender dog med at blive stoppet af politiet som finder det yderst morsomt at jeg sidder og praktisk talt savler
ud over mig selv stadig lidt påvirket af den rygeheroin jeg røg iklædt dametøj så de arrestere mig men er så grædefærdige af grin at
jeg ser mit snit til at stikke af ud på en pløjemark hvor de vælger at undlade at forfølge mig.

jeg løber alt hvad jeg kan indtil jeg falder over en stor sten og slår mit knæ .
jeg græder og bider mine tænder sammen i stor smerte da jeg pludsligt høre en stemme tiltale mig.

jeg tror ikke mine egne øre men det er stenen som taler til mig. jeg bemærker at det er en runesten og
på en eller anden måde må jeg have kunnet mærke dens magi. den fortæller mig at jeg er udvalgt
af skæbnen og alt det som sker mig ligenu er forudbestemt for at prøve mig.

da jeg finder ud af dette slapper jeg helt af. jeg føler en enorm lettelse og begynder at græde glædeståre.
jeg har tabt den ene af mine højhæled sko og der er huller i mine strømpebukser så jeg smider den anden sko og
vælger at smide mine strømpebukser og bevæger mig ud mod hovedlandevejen igen.

pludsligt høre jeg et skud. det går op for mig at det er jagtsæson og jeg er midt i skoven hvilket vil sige jeg
er en ufrillig skydeskive og straks begynder jeg at løbe mens jeg fægter med armene og råber skyd ikke skyd ikke.

jeg fumler og famler og finder en pakke af på jorden af en eller anden art og beslutter mig for at samle den op og stikke af.
jeg når til motor vejen iklædt en nederdel og bh beskidt og træt og med intet andet end en pakke med ukendt indhold som bagage og stiller
mig op og tomler den. jeg bliver samlet op af et gammetl ægtepar som tilbyder mig at køre mig til det lokale misbrugscenter
hvilket jeg dog afslår venligt men er dog glad for nok for at komme med et stykke af vejen.

da jeg bliver sat af går jeg hen af gaden i mørket og begynder at pakke denne pakke op som jeg fandt på jorden.
der er ingen afsender eller modtager adresse på. jeg opdager at jeg står med en pakke fuld af hash. nok et kilo.

jeg tænker WOW og straks lægger jeg en plan for hvordan jeg kan afsætte denne pakkes indhold på det sorte marked
men skal først finde noget anstændigt kluns og et sted at sove .

jeg finder et sted jeg kan sove nogenlunde og vågner om morgen ved at par gadeluder står og rusker i mig.
jeg responere ikke særligt godt til den slags så jeg skælder lidt ud men da jeg kommer til mig selv husker jeg
at jeg har mødt dem før. de tilbyder mig et midlertidlig husly hvilket jeg tager imod.

jeg går med dem hjem hvor jeg får lov til at sove i en sofa. jeg vågner ved at en er ved at riste en fed som jeg
får lov til at ryge med på. det er god skunk blandet med hash. jeg bliver knokkel skæv og meget sulten.

jeg kommer i tanke om min pakke. jeg finder den frem og tilbyder mine værter at de kan ryge med på en enkelt prøve
hvis de så også kan finde en som vil aftage cirka et kilo. denne handel kommer igang hurtigt .

jeg venter i en halv time så kommer der en gangster agtigt type og et par rocker agtige typer som back up ind i lejligheden.
manden som vil købe stirre på mig i et par sekunder og spørger så hvorfor jeg ikke går med normalt tøj. jeg er stadig i nederdel.
jeg svare fuck dig jeg går i hvilket tøj jeg har lyst til ! hvilket åbenbart ikke er et problem for ham. han tager sin pung frem og
begynder at tælle penge. jeg får min pris og gemmer mine seddler væk.

jeg skynder mig så derfor væk fra denne lejlighed og ender med at stjæle en bil . jeg køre
i høj fart ud på motorvejen for at komme tilbage til århus hvor jeg kommer fra og har venner som vil hjælpe mig.
jeg bemærker på bagsædet ligger der en pose med et eller andet indhold som jeg rækker en hånd om for at finde ud af hvad egentligt er.
det viser sig at være en pilleæske fuld af rivotril. jeg æder et par stykker af dem og køre vidre indtil jeg får et blackout.

jeg vågner i en lille by i grønland med en stor plastic sæk fuld af pengeseddler og en pistol iklædt en røverhue og en skridtbeskytter og
intet andet. jeg husker ikke hvordan jeg er havnet her i denne mundering og hvad der er forgået forud men jeg aner problemer og skynder
mig at finde noget tøj som passer mig i klædeskabet og jeg stikker af fra denne lille lejlighed uden at ane hvem hvad og hvorfor jeg er
ankommet hertil.

jeg ender et eller andet sted hvor den eneste mulighed er at slå en hvalfanger ned og stjæle hans kajak hvorefter jeg padler rundt som besat.
jeg padler og padler og ender også et sted hvor der ser ud til at være liv og jeg stiger ud af mit fartøj blot for at erfare at jeg
er våd og træt og udkørt og ingen forstår mit danske sprog. jeg ender i en igloo hvor et par eskimoer drager omsorg for mig.

jeg møder deres shaman som trommer og synger og fortæller mig på grønlandsk at jeg skal nok klare mig og dette er skæbnen som har bragt mig
så vidt. jeg forstår hans sprog uden at forstå det men det ligesom jeg læser hans tanker. jeg beder om en vej ud af dette mareridt og
et par af landsbyens beboer vælger at transportere mig til nærmeste storby hvor jeg ankommer med hundeslæde forfrossen og udmattet og
og jeg takker af hele mit hjerte. giver dem en bunke af de pengeseddler jeg tog meg mig i den plastic pose . tror de fik et par hundred tusind
eller sådan noget. de smiled og var glade ihvertfald

jeg trænger til en drink så jeg finde et sted hvor jeg kan sætte mig ned og drikke et enkelt glas whiskey.
en mand ser jeg sidder og nyder et stille glas og kommer hen og spørger mig om jeg vil købe et helt parti
sprut og muligvis også noget godt coke. jeg takker nej og forsøger at holde mig for mig selv.

efter at have drukket en flaske vodka og cola ender jeg dog med at stå et eller ande sted ude i en baggård og
købe en del stoffer som jeg vælger at indtage og derpå begive mig hen til nærmeste lufthavn på en stjålen cykle.

efter at have været på isbjørne jagt med et par lokale påvirket at speed og været medvirketn til indbrud på det lokale sygehus
hvor vi stjal et par kørestole og en hel del morfin så tænkte jeg at jeg havde set det af grøndland jeg havde brug for så jeg valgte at
bevæge mig i retning af lufthavnen hvor jeg endte med at sove i en affaldscontainer .

jeg havde åbenbart investeret i en del forskellige stoffer og havde tapet det til kroppen med gaffatape så jeg havde mulighed for at prøve at smugle lidt
forskelligt ud af landet. jeg vågned op med en fornemmelse af jeg skulle væk hurtigst muligt så jeg fik derfor en billet til USA og valgte derfor at trodse min flyskræk men jeg husker ikke meget andet fra min tur over atlanten end
at jeg åd en masse svampe og røg noget morfin og spiste grillmad hele natten.

min tur til det store udland slutted med jeg endte op i en celle i et amerikanst fængsel sammen med en kendt massemorder der angiveligt også skulle have dræbt
ted bundy fordi han synes han havde været træls. det første jeg husker da jeg vågner var at jeg var mega øm bagi men jeg håber det var grundet at jeg havde siddet i et flysæde hele natten.
jeg ved ikke hvorfor men min cellekammerat blev ved med at kalde mig "punk" og "Bitch" hver gang han talte til mig. . jeg antager dette var venligt ment da han altid havde et
veltilfreds smil på læben når han ytred disse ord.

nu venter jeg blot på at den danske regering anderkender jeg er dansk statsborger og får mig hjem så jeg kan afsone derhjemme i
et dansk fængsel. selvom jeg har fået at vide dette har lange udsigter så venter jeg tålmodigt og håber det bedste.
det går nok. den danske stat plejer at være gode til at drage omsorg for sine egne så jeg har store forventninger til at snart komme hjem ;)



ps
desværre må jeg dog erkende at selvom dette "trip" var interesant var det dog helt igennem fri fantasi.
i virkeligheden lever jeg et ret kedeligt liv. jeg var ikke engang på stoffer da jeg skrev dette
men havde da fået en enkelt genstand eller to.;)


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 06 mar 2017 21:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
God og anderleds fantasi


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 03 mar 2019 00:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 23:57
Indlæg: 108
jeg var vist nok lidt påvirket da jeg skrev det der. hvidvin og lidt røg sætter gang i fantasien :)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team