Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 05:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 jun 2017 00:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jan 2011 20:38
Indlæg: 145
Hej psy!
Jeg er en tøs som står og skal en tur med færgen til sverige her til efteråret da der bliver rave deromkring.
Jeg har til den anledning anskaffet mig noget mdma som jeg egentlig havde tænkt mig at gemme til den anledning.
Dog er jeg normalt ikke typen som vil tage ting med over grænser, er ret autoritetstro og ønsker ikke at udfordre skæbnen mere end højst nødvendigt.
Men er kommet til at love at tage det med over vandet til sverige med færgen.

Men hvor farligt kan det vise sig at være at have 1g Molly i bagagen? Er det for høj en risiko? :\

På forhånd tak

_________________
Dont push the River, it flows by itself~


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 10 jun 2017 00:49 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Det godt nok ved at være mange år siden efterhånden, men da jeg var på Oslo båden sidst lagde jeg mærke til at det var direkte på båden, ingen scannere, ingen kontrol af bagagen osv.

Om det stadig forholder sig sådan ved jeg ikke, tænker der måske er stikprøvekontroller og narko hunde en sjælden gang i mellem?

Tror ikke der er nogen herinde som kan give dig nogen garantier, hvis du ikke kan overskue balladen (hvis den kommer) så ville jeg undlade at gøre det hvis jeg var dig.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 10 jun 2017 01:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Der var en gut herinde som skrev for nylig, at der havde været narkohunde ombord på Oslo-færgen, mens de havde været i land i Oslo, og de havde simpelthen gennemsnuset kahytterne og havde fundet et gram coke hos vedkommende i en taske i kahytten.
Men det er jo altså en meget lang færgetur med overnatning osv. Det her er - går jeg ud fra - en 15 min. overfart mellem Helsingør og Helsingborg, og da er der altså ingen narkohunde.
Der står toldere i den svenske ende, som tjekker dit pas, men jeg har godt nok aldrig været ude for, at de har rodet noget igennem. Jeg skal dog ikke kunne sige det, hvis du har meget bagage med - langt de fleste, der tager den overfart, er jo bare et hurtigt smut over sundet. Skal man rejse til Sverige tager de fleste nok tog/bil over Øresundsbroen.
Mit råd vil være at du køber en bolsjedåse i supermarkedet på færgen, går på toilettet og propper dit stof godt ned i mellem indholdet. Der er rigtig mange, som køber både øl,, spiritus og slik på den overfart, så det vil næppe vække opsigt. Hvis det er en kendt sag, at der skal være rave derovre, så er det måske en ide at klæde dig helt kedeligt og casual og ikke virke for nervøs og ikke fremstå som en tramper-tøs. I så fald kan de måske godt - qua arrangementet - kigge efter potentielle ravere.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team