Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:02


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 jul 2018 01:18 
Hej. Jeg går lidt og lejer med tanken om at prøve oral cannabis. jeg tænkte på måske at bage kager med 50 mg god hash i hver kage og så spise sådan en. Har ingen tolerance over for cannabis. nogle gode opskrifter på oral indtagelse? te, kager, andet?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 11 jul 2018 13:38 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Tjoeh, jeg plejer at google "havregrynskager" og så tage den første og bedste opskrift. 50 mg er i den lave ende, men det er også nemmere at spise en kage til et par timer senere end en halv kage mindre et par timer før.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 11 jul 2018 17:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Ja jeg ville nok også sige 0,1-0,2 g per person. Medmindre man aldrig har prøvet at være skæv før. Men hvis man aldrig har prøvet det før vil jeg faktisk anbefale at vape eller ryge sit cannabis, da man har meget bedre styring med rusen der.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 11 jul 2018 23:10 
Jeg laver ofte blot chokolade. En tallerken i en ca 107 grader varm ovn. Når den er varm, lægges hash eller cannabis på den (cannabis kan med fordel pakkes løst i tæt sølvpapir). Lad hash/cannabis blive i ovnen i ca 15 min. Tilsæt lidt chokolade, hvis cannabis, så grind det nu og læg det med chokoladen. Jeg bruger ca. 10g chokolade til omkring 1,5 god hash. Lad hash/cannabis og chokolade få 3-4 min i ovnen og bland det meget grundigt. Sæt chokoladen på køl, hvis man bruger en kold tallerken her, kan man ret let temperere chokoladen, så den bliver let at knække af, ellers kan den godt klistre til tallerkenen.

En god dosis er mellem 80 og 100 mg hash/cannabis, hvis du har bare lidt tolerence. Vej derfor chokoladen, så du ved, hvor meget der f.eks er i et gram af hash/cannabis chokoladen.


Det er den absolut letteste måde, at lave spiselig cannabis på. Det tager maks 30 min at lave og kræver kun en tallerken og en smørekniv samt mørk chokolade (jeg er fan af en 85%) og hash el. cannabis.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 16 jul 2018 13:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det er en meget lille mængde chokolade du bruger. Smager hashen ikke stærkt igennem? De kommer alt muligt lort i.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 18 jul 2018 23:18 
Der kommer ingen lort i min hash, typisk bruger jeg nu også grønt. Jeg kan faktisk ret godt lide smagen, andre ikke så meget. Om man er fan eller ej, synes jeg dog det er bedre at skulle spise så lille en mængde som muligt. Ofte lader jeg det ligge ~5 min for lidt subtil sublingual optagelse, inden det synkes.


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team