Hej Psy,
Her på det sidste har jeg nu set at flere og flere sælgere i Københavns området er begyndt at sælge "flæk" kokain, som den bedste vare de har. Coken fremstår som semi hårde sten, nogle hårdere end andre, nogle kan endda være lidt små fedtede når de ligger i posen

.
Symptomer:
Ubehagelige at sniffe, river godt i næsen og syntes at være længere om at passere næse vægen end ren kokain.
Nogle af dem har jeg mistanke om at der er amfetamin i, da jeg 4 timer efter at have taget en streg kan have søvnbesvær og stadig lidt forhøjet puls.
Ømt tandkød. Efter at have suget 0.5 sidste gang og jeg var på comedown begyndte mit tandkød at virke ømt, men det kom først på comedownen.
Svir i næsen på comedown - der skal ofte større mængder til over en aften ca 0.5.
Jeg savner den tid hvor coken bevares ikke var den stærkeste, men decent nok, og kom i pulver der var behageligt nok at sniffe. Jeg kan faktisk ikke få den kvalitet længere og tænker helt at give op på kokain ihvertfald fra danske sælgere.
Min mistanke er der nogle 'distributører', grådige tomhjerner med rygmærker, eller 'cutaber' der er blevet lige lovligt kreative for at shine et middelmådigt produkt op og maksimere profitten. Nogle der har samme erfaring?