Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 16:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 19 mar 2016 00:42 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
https

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 19 mar 2016 05:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Jeg ved ikke om det har noget med det at gøre, men postede videoer virker ikke for mig, testest i chrome og firefox. Og det er startet mellem 18 og 04.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 19 mar 2016 23:47 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Fritzie skrev:
Jeg ved ikke om det har noget med det at gøre, men postede videoer virker ikke for mig, testest i chrome og firefox. Og det er startet mellem 18 og 04.


Du har ret, videoer virker ikke længere. Jeg kigger på det.

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 05 apr 2016 14:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Klokkesættet er heller ikke tilpasset nutiden, eller sommertiden - Ved medlems login vel og mærke.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 05 apr 2016 19:57 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Alf'n skrev:
Klokkesættet er heller ikke tilpasset nutiden, eller sommertiden - Ved medlems login vel og mærke.


Brugerkontrolpanel -> Profilindstillinger -> Vælg Sommertid -> Ja.

Tidsindstillinger sættes selv af brugerne i phpbb, eftersom boards typisk er internationale. Jeg kan vel godt finde en måde at tvinge alle til dansk tid, efter som al vores traffik er fra norden af.

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 05 apr 2016 20:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
All right.
Ræsonnementet forstår jeg, men om hvorvidt det er nødvendigt bestemmer du selv.
Jeg opdagede det bare lige, og eftersom ingen andre tilsyneladende har bemærket det, er det vel ikke af større betydning end man selv kan ændre det. :-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 14 apr 2016 22:35 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 mar 2013 19:34
Indlæg: 390
Uffe Elbæk skrev:
Fritzie skrev:
Jeg ved ikke om det har noget med det at gøre, men postede videoer virker ikke for mig, testest i chrome og firefox. Og det er startet mellem 18 og 04.


Du har ret, videoer virker ikke længere. Jeg kigger på det.

Jeg kan tilføje at videoer dog godt virker på androids standardbrowser.

_________________
Lov og ret er et net
med så sære masker i,
at de små hænger på
og de svære slipper fri.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 15 apr 2016 11:07 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Skyggen skrev:
Uffe Elbæk skrev:
Fritzie skrev:
Jeg ved ikke om det har noget med det at gøre, men postede videoer virker ikke for mig, testest i chrome og firefox. Og det er startet mellem 18 og 04.


Du har ret, videoer virker ikke længere. Jeg kigger på det.

Jeg kan tilføje at videoer dog godt virker på androids standardbrowser.


Ye, det er et problem med den måde browsere håndtere certifikater på.

Det er let at omgå problemet i Chrome, mindre let i FF og IE.

Jeg har tid i weekenden til at få kigget på det, det virker forhåbentligt om et par dage.

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 02 jun 2019 16:18 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2010 23:14
Indlæg: 6
Geografisk sted: Nordsjælland
Certifikatet udløb i nat. Der er vist gået noget galt med jeres Let's Encrypt autorenewal. :)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 03 jun 2019 02:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg skal stadig godkende at gå til en hjemmeside uden https hver gang jeg trykker på en side.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 05 jun 2019 03:16 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Er det sådan her psy.dk dør? Ikke med et brag, men som brus der forsvinder fra sodavand. Langsomt og sørgeligt. :cry:

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 05 jun 2019 11:21 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvis psychedelia kunne overleve at være helt nede i flere måneder, tror jeg nok vi også skal overleve det her

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 06 jun 2019 08:42 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Pestilence skrev:
Er det sådan her psy.dk dør? Ikke med et brag, men som brus der forsvinder fra sodavand. Langsomt og sørgeligt. :cry:


Tja det kræver vel blot at de ældre brugere begynder og skrive igen - et indlæg om dagen holder psy frisk :hjerte: om det er i offtopic eller ej er i min optik ligegyldigt.
Det er noget sjovere og logge ind og se at der er nogen som har ment noget siden sidst frem for stilstanden.
Plus at der bliver svaret (gerne med forskellige svar/vinkler) når folk spørger ellers gir det ikke mening og spørge og tilgangen af nye brugere stopper.
Så bolden ligger hos hver enkelt - skyd løs eller lad det dø gå i dvale.
Måske vi sku gå like vejen som har været diskuteret “for det er det de unge vil”.
Jeg har kva mit narkostop ikke været ret aktiv herinde de sidste måneder, men psy har stadig en plads i mit hjerte kan jeg mærke, men det kræver også der er flere som er med.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 06 jun 2019 19:14 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Nu må det simpelthen være på tide at der kommer nogle reklamer her på siden, så den kan indtjene noget kapital til at holde sig selv kørende!

Hver eneste uge er der SÅ mange folk der besøger denne side og gratis kan side og suge guldkorn til sig i form af viden, som er akkumuleret over oceaner af tid. Viden der har kostet endeløse timer i narkotika påvirket tilstande, utallige nætter oppe foran computeren med research, nedture, opture, YOU FUCKING NAME IT, så er der nogen herinde der har prøvet det shit og har været så fantastiske mennesker at de ville lade deres dyrt købte erfaringer komme andre til gode, uden selv at modtage en bøjet femøre for de gode råd.

Jeg har IKKE noget imod at folk besøger siden uden at skrive herinde, lave en bruger eller donere penge. Det er derfor vi er her, gratis viden til folk. Power to the people! MEN! Når det så er sagt, vil jeg mene at vi i denne tidsalder, hvor man efterhånden er blevet så immun overfor internet reklamer, og andet pop up shit, at vi som side, godt kan tillade os at smide nogle reklamer op, så hjulele kan kører rundt. Og jeg er sten sikker på at det vil folk ikke have det mindste imod, så længe de stadig kan læse sig til gode råd om narkotika brug.

Tvært imod vil dette der foregår lige nu med det der https noget, skræmmer flere mennesker væk fra at bruge denne side. Det er i hvert fald ikke noget jeg magter at glo på, hvis jeg sidder på narko og det er ved at gå galt.

Så sidder man der, helt ramt, fedter på mobilen, på randen til panik, og tænker "nu tjekker jeg sgu lige om jeg kan læse om noget lignende inde på psy, der kan få mig rolig igen". Og så støder man på det der http pis. Så kan i selv tænke jer til udfaldet. DET er i hvert fald ikke god Harm Reduction fra psy´s side af.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 06 jun 2019 21:06 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Ikke en dårlig ide koala tommel op.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 07 jun 2019 16:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Koala got the shit

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 07 jun 2019 19:26 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Helt enig, dér.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 09 jun 2019 16:17 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Stadig det samme problem når jeg går ind fra en ny enhed :(


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 10 jun 2019 13:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 okt 2010 20:21
Indlæg: 187
Geografisk sted: Kbh
Reklamer kan være en ok idé sålænge det ikke er for meget og hvis det vitterligt giver en indtægt.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 10 jun 2019 16:00 
hvad fanden skulle reklamer hjælpe på at admin ikke laver en skid?


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team