Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 22:02


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 okt 2019 06:08 
Hej.

Jeg har sniffet lidt heroin i løbet af natten - sidste streg for 2 timer siden. Jeg har fået en god portion tankemylder og kropsligt uro, hvilket jeg også får nogle gange uden at have taget noget. Til at få ro på og falde bruger jeg normalt 25mg quetiapin, som jeg har recept på. Tager dem ikke dagligt, kun efter behov. Ville der være noget i vejen for at spise en enkelt pille quetiapin nu, for at få ro i krop og hovede og få sovet godt igennem?

På forhånd tak!


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 06 okt 2019 08:26 
Er der en der ved om kombinationen af de to farlig? Det er 4-5 timer sidste dose heroin, og jeg vil hammer gerne i seng fremfor at ligge og rode rundt og klø mig over det hele :D


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 06 okt 2019 08:44 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Den er jo svær nok derfor ingen svare.
Kaster du op imens du ligger og sover på ryggen kan du dø af det og det er i min optik det farlige ved blandingen.
Så er i 2 ka du få en til at holde øje og vippe dig om på siden, hvis du vælter om på ryggen.
Er du alene og vælger og gøre det ku du jo kile det fast med noget puder ligge på maven eller lign.

Skriv lige en opdatering i morgen.
Mvh


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 06 okt 2019 08:53 
Fso skrev:
Den er jo svær nok derfor ingen svare.
Kaster du op imens du ligger og sover på ryggen kan du dø af det og det er i min optik det farlige ved blandingen.
Så er i 2 ka du få en til at holde øje og vippe dig om på siden, hvis du vælter om på ryggen.
Er du alene og vælger og gøre det ku du jo kile det fast med noget puder ligge på maven eller lign.

Skriv lige en opdatering i morgen.
Mvh


Tak for svar!

Jeg kastede lidt op i nat efter at have røget lidt, derfor gik jeg over til at sniffe. Jeg har intet tilbage i maven mere udover lidt vand. Jeg har ingen kvalme mere og har som sagt ikke indtaget noget i 5 timer. Jeg føler ikke skæv mere - mest bare udkørt af at have været vågen længe og kløet helt vildt. Jeg skal dælme ikke røre det stads igen - bvadr! Ikke det værd.

Jeg er desværre alene, men jeg sover altid på maven. Jeg prøver ad, og håber at jeg kan få noget søvn..


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 06 okt 2019 10:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Lad være med at blande de to!! Men det er nok for sent nu... ?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 06 okt 2019 17:06 
HopIFjordeN skrev:
Lad være med at blande de to!! Men det er nok for sent nu... ?


Yes, og det gik ganske fint. Hvad er det problematiske i det?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 06 okt 2019 17:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Begge er depressanter - du kan blive så bedøvet, at du i komasøvnen ikke registrerer at du måske kaster op, og bliver kvalt i dit eget opkast.. Det er set mange gange før!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 06 okt 2019 17:40 
HopIFjordeN skrev:
Begge er depressanter - du kan blive så bedøvet, at du i komasøvnen ikke registrerer at du måske kaster op, og bliver kvalt i dit eget opkast.. Det er set mange gange før!


Helt klart. Det var også grunden til at jeg ventede så lang tid fra sidste dosis og sørgede for at have tom mave. Men måske at det alligevel ikke var jordens bedste idé...


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 06 okt 2019 18:38 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Glad for det gik godt fik lige en klump da HIF skrev no go


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 06 okt 2019 19:29 
Fso skrev:
Glad for det gik godt fik lige en klump da HIF skrev no go


Jeg havde spist en halv inden du skrev - så det var nok endt sådan uanset. Men jo, det gik godt. Næsten rart at blive bekræftet i at heroin er noget forbandet lort. Man kan fandme få det sløjt. Det er sidste gang for mit vedkommende. Bvadr


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team