Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 02:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 jul 2019 08:36 
Hej, vil I aktiverer min bruger? Vh LarryHover


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 27 jul 2019 08:09 
Fordi man staver overskriften grammatisk korrekt, så er der ikke nogle på det her halv elendige board der gider at hjælpe? :roll:


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 27 jul 2019 09:19 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Rolig nu :) kom tid kom hjælp.
Der er lidt bøvl gennem længere tid


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 27 jul 2019 12:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
IndoAmin0 skrev:
Fordi man staver overskriften grammatisk korrekt, så er der ikke nogle på det her halv elendige board der gider at hjælpe? :roll:

Hvad snakker du om? Din grammatik er elendig.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 27 jul 2019 16:21 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i et glashus. Og hvis man ikke selv har styr på simple ting som et nutids-r, skal man ikke kommentere grammatik.
Det er generelt en dårlig idé at have en nedladende attitude hvis man gerne vil have hjælp til noget. Hvis du synes her er elendigt, hvorfor vil du så have din bruger låst op?
Stram op på attituden, ellers kan du være sikker på at ryge direkte i børnehaven uden skriverettigheder lige efter du har fået adgang til boardet.
Jeg åbner din bruger ved lejlighed, hvis det er den du har angivet i første post

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 27 jul 2019 17:26 
Jeg vidste i bare skulle prikkes lidt til :hjerte:

Tak :)


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 27 jul 2019 22:32 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Delta-9 skrev:
Jeg vidste i bare skulle prikkes lidt til :hjerte:

Tak :)

Jeg tror du misforstår noget, det var ikke dit elendige forsøg på at prikke til folk, der fik din bruger aktiveret. Hvis du nu bare havde ventet lidt, fremfor at fremhæve din egen dårlige grammatik, så skulle også nok være blevet godkendt :)

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 28 jul 2019 08:08 
Det var slet slet slet ikke meningen at udtrykket "halv elendigt" skulle ramme jer så hårdt.

Jeg ved godt siden her ligger lidt ned pt - det helt ok.

Min konto er endnu ikke aktiveret - bare lige så det er på det rene.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 28 jul 2019 08:24 
nånå, men vi kan sgu da også være ærlige, hvis 2-3 mods ikke kan finde ud af at godkende en ny bruger, blot kommentarer på hvor hårdt upassende kommentarer rammer dem.

Det eneste jeg ville med min konto var at skrive en PM til en gammel bekendt, så jeg kunne få hans nuværernde kommunikations adresse samt metode.

Jeg må jo bruge et privat board, og så gå igennem 2-3 mennesker i stedet, når det er så svært for jer at få basale php template funktioner til at virke. Ellers en ganske fin situation til at modbevise min påstand om et elendigt board. Men yup, kan godt se hvor velfungerende det er herinde (dør)

Jeres board er et levn fra 2004-2010 da der var substans herinde. Alle folk der var 2 potter pis værd er sgu da rykket videre :D I dag er det imo et board for teenagerer der søger alternativ til tobaks erstatning, og de samme doserings tråde. Jeres board er fucking elendigt.

Behov bare den bruger - jeg fixer selv kontakten. :hjerte:


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 28 jul 2019 10:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Søg hjælp. jeez


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 28 jul 2019 10:39 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Vi kan sagtens finde ud af at åbne din bruger. Jeg havde ikke skrevet at jeg ville åbne den med det samme. Jeg gad ikke åbne for din bruger i går pga din attitude.
Tag en tudekiks og så må du have eld og lykke med kontakten, det bliver ikke gennem psychedelia.dk du får den

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team