Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 08:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 aug 2019 21:03 
Godaften dig, der læser med.
Min situation er den at jeg i dag er overgået fra medikinet CR 30 mg, 3 x dagligt, til Elvanse 30 mg, 1 x dagligt.

Mit spørgsmål er så om i har kendskab til negative bivirkninger i henhold til alkohol indtag sammen med Elvanse? Fordi jeg kunne smadder godt drikke en enkelt øl sammen med min kæreste, da vi fejrer min bestået eksamen. Jeg kan dog ikke lige umiddelbart finde noget på nettet, som direkte omhandler dette.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 29 aug 2019 21:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det er skal du ikke være nervøs for at gøre - det er jo lisdexamfetamin - et prdrug til dextroamfetamin (den ene isom isoleret.. Bliver også omdannet til dextroamfetamin og udskilles som amfetamin gennem nyrerne - så det er amfetamin du har og det er btw rigtig nice! 30mg er en dejlig dose imo - det tager lidt tid om at virke oralt, men dejligt smooth og der er muligt at spise og også sove efter lidt timer... (plus holde en rejsning - det blir dog sværere hvis du upper dosen)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 29 aug 2019 21:24 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Elvanse er jo lisdexamfetamin, som er et prodrug til dextroamfetamin.
Der er absolut intet i vejen med at indtage en øl sammen med amfetamin. Dog vil jeg lige advare imod at gå på kraftigt druk, hvis du er på amfetamin, da man ikke bliver fuld på samme måde, når man tager amfetamin. Man vil ofte føle sig meget mere ædru og ikke føle at man bliver ordentligt fuld. Det kan godt være lidt problematisk, hvis man bare drikker som et bundløst hul i et forsøg på at blive fuld.
Men man kan sagtens drikke et par genstande og man kan sådan set også godt drikke mere, man skal bare lige være ops på hvor meget man indtager, så man ikke kommer galt afsted eller havner med en alkohol forgiftning.

Nu er 30mg jo også i den lave ende, så du vil nok højest sandsynligt stadig kunne blive påvirket af alkohol.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 29 aug 2019 21:24 
Tusind tak for dit svar, det er super brugbart :gud:
Jeg er egentlig også udemærket tilfreds med virkningen indtil videre, tog den kl 15 og har indtil for en halv time siden haft en rigtig behagelig effekt og ro. Nu synes jeg dog jeg oplever lidt de samme bivirkninger, som når methylphenidaten aftager hos mig. Det burde dog ikke være muligt eftersom jeg kan læse at Elvanse har en virkningstid på omkring 10 timer.
He He i forbindelse med rejsning er det nok mere henhold til min kæreste, da jeg som du nok nu har gættet er kvinde.
Endnu en gang, tusind tak for dit svar.


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team