Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 01:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 sep 2019 13:44 
Hej allesammen jeg har prøvet at oprette en bruger men der kom ingen mail så nu skriver jeg her :D
Jeg har igennem flere år (6-7) taget oxy både depot og det der virker med det samme, grundet en ødelagt skulder og deraf kroniskesmerter.

I starten virkede det super og jeg tænkte ikke rigtig på pillerne som noget problem tværtimod syntes jeg både de hjalp på min skulder men også mit hovede. Det er svært at forklare, og det nærmeste jeg kan komme er at det virkede som om jeg altid havde manglet denne pille for at være lykkelig. Jeg fik i starten 3 x 5 mg om dagen og i langtid virkede denne dosis. Men som tiden gik fik pillerne en kæmpe plads i mit liv, og jeg tænkte ikke på andet, jeg talte mine piller flere gange dagligt. Jeg har været på Smerteklinik en del gange og har måtte lyve så jeg kunne få flere og flere, både om hvor ondt jeg havde men også om at mine piller var blevet stjålet ( den bliver øvrigt ikke ved med at gå ) men det korte og det lange er at selvom jeg lige havde været nede og hente piller var min hjerne allerede igang med at udtænke en plan for hvordan og hvornår jeg kunne hente flere.

De sidste 3 år har jeg taget mellem 100 og 200 mg om dagen uden den helt store virkning andet end at jeg ikke fik abstinenser, den lykkefølelse jeg har haft var der ikke mere og jeg var bare træt både mentalt og fysisk

For 10 dage siden tog jeg en beslutning og smed hele lortet ud og lagde alle kort på bordet overfor min kæreste som ingen idé havde om hvor slemt det stod til, hun har heldigvis forståelse og støtter mig :hjerte: :hjerte: Har læst en del herinde de sidste 10 dage og det har hjulpet mig sindssygt meget, så derfor vil jeg gerne dele med jer :rocking:

Efter en lang indledning kommer her mit spørgsmål kan man være så heldig at helvede er slut nu efter kun 10 dage ? Eller skal jeg regne med at der kommer et dyk igen. Gider ikke at uddybe for meget om hvor sindssygt dårligt jeg har haft det, da det står beskrevet meget fint i mange tråde herinde. Men har det fantastisk i dag er glad og har energi ser lyst på fremtiden :eyes: undskyld den ringe tegnsætning men jeg er kun pædagog ;) :peace:


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 08 sep 2019 16:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Tror det er meget individuelt. Har læst om folk som har haft det fint efter bare 5 dage. 10 eller 20 eller hvor meget det måtte være, så husk at hold ud. Det bliver bedre :)
https://www.youtube.com/watch?v=ZUXPqph ... ex=67&t=0s
Ret interessant video om kroniske smerter..

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 08 sep 2019 19:59 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Det bliver bedre, dag for dag!
Har taget samme tur som dig utallige gange og sindssygt fedt at du klarer en kold tyrker!
Så ja! Du er ovre det værste!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team