Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 17:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 jan 2020 02:24 
Priserne for hash er helt hen i vejret i Nordsjælland for tiden (100 kr grammet) - Har jeg hørt.

Nogle der ved om priserne for skunk også er steget, eller har det stadig en 'retfærdig' pris? - Spørger for en ven.

'Har hørt fra flere kilder, det er pga Marokko/Spanien, at hash koster mere end guld.' - Har en fugl sunget.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 23 jan 2020 10:53 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2745
Det kommer an på hvor meget du vil give og hvem du kender.
Ret svært spørgsmål og svare på for andre end dig selv.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 23 jan 2020 11:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 okt 2019 09:03
Indlæg: 34
Geografisk sted: Jutland
Hash koster pt. mere end 8 karats guld - det korrekt ja. Kan godt lide perspektiveringen :)

Grønt er evt. steget lidt i pris, da den manglende efterspørgsel på hash skaber flere skunk-forbrugere.

Prisen afhænger af hvem du kender som altid. Der er stadigvæk (den samme) faste omk på at dyrke og høste skunk planter.

#PrisenPåGrisen

_________________
Young bee... Buzz Buzz


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 23 jan 2020 11:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Ja altså rent logisk må Skunk være steget lidt i pris pga. mangel på hash. Men jeg tror ikke de hæver prisen på skunk sådan helt vildt, med mindre tørken fortsætter længe, for de tjener stadig på det og vil ikke skuffe kunderne på begge deres produkter. Dem der køber store mængder hash ved godt at der er tørke og venter bare på at tørken holder op (rent historisk set, så går der nok ikke længe før at politiets ressourcer slipper op).

Det er rent gætværk det her, men altså 100 kr grammet er jo stadig billigt i forhold til hvad man kan blive udsat for i andre lande. Hvis man sammenligner med øl svarer 1 gram hash vel til omkring 10 øl. Så det er stadig ikke meget dyrere at være glad for tjald end for bajer, på trods af at hash er ulovligt.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 23 jan 2020 16:25 
Tak for svarende. Personen jeg spørger for kender kun øen og ingen private.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 23 jan 2020 16:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 dec 2019 14:55
Indlæg: 67
VatterPas skrev:
Hash koster pt. mere end 8 karats guld - det korrekt ja. Kan godt lide perspektiveringen :)


Kokain koster på gadeplan ca. det dobbelte af 24 karats guld :)

_________________
ओं


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 24 jan 2020 03:33 
Hvis nogen er forbi øen og tjekker prisen på skunk (ved godt i aldrig kunne finde på at købe det, da det ville være imod Rigets retfærdige lovgivning), så vil 'en jeg kender' være meget glad, hvis du kunne dele oplevelsen her - så man kan holde sig opdateret.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 24 jan 2020 10:30 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Mellem 1,4 og 1,8 g. Skunk priserne har ikke rykket sig voldsomt derude. Men du skal lede lidt for at finde noget godt, men sådan har det imo været de sidste par år.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 24 jan 2020 11:45 
Bo Dega skrev:
Mellem 1,4 og 1,8 g. Skunk priserne har ikke rykket sig voldsomt derude. Men du skal lede lidt for at finde noget godt, men sådan har det imo været de sidste par år.


Tak Bo - Skulle jeg sige fra en ven.


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team