Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ketamin
Indlæg: 28 jan 2020 16:32 
Hej:))
(Ved godt jeg skriver i gæstebogen, men siden virker ikke for mig pt, håber det er ok).
Jeg har en svær tinnitus. Sidst jeg tog mdma blev den forværret, var ellers ikke sket før.
Havde tidligere taget lsd og det var der såmen heller intet problem i. Så sidste gang jeg tog lsd blev den alligevel igen forværret og er nu meget heftig.
Jeg ville høre om I har nogen erfaringer med hvilke stoffer der påvirke en sådan ringen i ørene og om nogen stoffer evt. ville være sikre for mig?
Har prøvet ketamin få gange og vil da gerne opleve det igen, men ka det nu også forværre en tinnitus?:0
Nu hvor keta er bedøvende og endda blokerer NMDA receptoren i hjernen tænker jeg ikke at ketamin skulle være noget problem.
Ville bare lige høre om I evt. havde nogen erfaringer:))
Mvh. Sofus


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Ketamin
Indlæg: 28 jan 2020 20:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Hej,

Jeg har selv tinnitus, dog ikke i svær grad. Jeg har ikke oplevet en forværring på hverken svampe, mdma eller skunk, men jeg tænker at oplevelsen af ens tinnitus er så psykisk betinget at forskellen fra den ene gang til den anden simpelthen kan være at du kom til at tænke på/lagde mærke til din tinnitus. Fx har jeg ikke registreret min tinnitus hele dagen, men fordi jeg læste dit opslag er den nu i hele hovedet på mig :shock:

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Ketamin
Indlæg: 28 jan 2020 20:12 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
BluePill skrev:
Hej,

Jeg har selv tinnitus, dog ikke i svær grad. Jeg har ikke oplevet en forværring på hverken svampe, mdma eller skunk, men jeg tænker at oplevelsen af ens tinnitus er så psykisk betinget at forskellen fra den ene gang til den anden simpelthen kan være at du kom til at tænke på/lagde mærke til din tinnitus. Fx har jeg ikke registreret min tinnitus hele dagen, men fordi jeg læste dit opslag er den nu i hele hovedet på mig :shock:

Hilsen BluePill


Er helt enig. Lider også af ret slem tinnitus dagligt, men har aldrig oplevet at stoffer har gjort det værre, i hvert fald ikke sådan permanent, kun under rusen. Altså bortset fra hvis jeg har trampet til højt techno hele natten på stimulanser, men så giver det jo sig selv.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Ketamin
Indlæg: 29 jan 2020 12:19 
Tusind tak, er jeg meget sikker på at du har ret i. Undskyld for at du nu skulle lægge mærke til lyden^^
Nu skriver du at mdma, svampe og skunk ikke har forværret din tinnitus, men er der da andet der har?


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Ketamin
Indlæg: 29 jan 2020 13:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Sofus989 skrev:
Tusind tak, er jeg meget sikker på at du har ret i. Undskyld for at du nu skulle lægge mærke til lyden^^
Nu skriver du at mdma, svampe og skunk ikke har forværret din tinnitus, men er der da andet der har?


Det er de eneste stoffer jeg har prøvet - altså udover giftstoffet alkohol :eyes:

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team