Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Tullebob
Indlæg: 15 apr 2020 20:28 
Hey. Hvad er Tullebob slang for. Hører folk sige det.


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Tullebob
Indlæg: 16 apr 2020 08:32 
Okay. Jeg kan se at jeg nok ikke får svar på den her måde. Så nu er jeg ærlig.

Jeg mistænker min kæreste for at tage kokain i hemmelighed. Vi har været sammen i mange år og har små børn sammen. Han kan godt lide fede, og det accepterer jeg. Jeg har dog fra start sagt at jeg ikke bifalder stoffer, og særligt kokain skræmmer mig. Han siger at han er forstående, og har, så vidt jeg ved, også afholdt sig fra det, men jeg ved ikke om jeg kan stole på det. Fordi: I starten af vores forhold, var vi til en fest, hvor jeg på forhånd havde sagt, at hvis han ville tage stoffer, så ville jeg ikke med. Til festen kunne jeg så se at han var påvirket, og spurgte ligeud. Han løj og svarede nej. Senere på aftenen afslørede en af hans venner ham så (uden at vide det).

Henover det seneste år, har jeg lagt mærke til dage hvor han kommer med og ser påvirket ud. Der er ligesom noget ved hans øjne, og hans mund. Jeg spørger ham hver gang, og han siger nej nej, jeg har bare drukket en øl. Men jeg synes der er en klar forskel, og jeg ser ham jo drikke øl på andre tidspunkter hvor han ikke bliver sådan. Desuden har han flere næsesprays og en saltvandsspray i bilen, og jeg kan forstå at man kan få ret presset næse af at sniffe. Jeg føler lidt at jeg er ved at blive skør, og nu har jeg så gjort noget jeg skammer mig over. Jeg tjekkede hans sms'er, og fandt en besked hvor der stod tullebob, gram og priser. Først tænker jeg at det var røg, men senere kom jeg til at tænke over at grammene var ret lave, og priserne ret høje. Jeg har for nylig spurgt ham ligeud igen om han tager kokain, men han nægter. Siger at det er længe siden. Så. Er det bare mig der er paranoid? Og kan jeg overhovedet gøre noget? Kan han godt have sådan en sms uden grund? Betyder Tullebob kokain? Måske dealeren bare sender den til alle? Jeg tager ikke selv stoffer, så jeg er fuldstændig ukendt i den her verden.

Jeg er bare bekymret, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Han virker ikke sund, men det er som om at han ikke vil tale om det, så snart det handler om hans forbrug af hvad som helst, øl, røg eller andet, og jeg føler nogle gange at han føler sig nødt til at ruse sig for at kunne være sammen med os, sin familie. Det gør ondt.


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Tullebob
Indlæg: 16 apr 2020 10:18 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Slang er jo meget forskelligt fra omgangskreds og område. Har aldrig hørt omme tullebob, men det er vidst ret normalt at kalde kokain for Bob, det har jeg selv hørt mange steder i landet. Det burde være ret let at regne ud om der er snak om kokain i forhold til priserne kontra hash. Hash koster ikke mere end 100kr grammet og kokain koster ikke under 500.

Husk nu at det altså nok ikke er noget han lyver om for at snyde dig, men forbi han måske nærmere er flov eller skammer sig

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Tullebob
Indlæg: 16 apr 2020 10:36 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Tullebob har jeg hørt om coke.

Citat:
Kan han godt have sådan en sms uden grund?

Meget tvivlsomt.

Jeg kan ikke sige, hvad du skal gøre, men han holder ud fra hvad du beskriver nok noget skjult for dig, fordi han dybest set godt ved, hvad konsekvenserne er, men er for glad for det til at få sine prioriteter i orden.


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Tullebob
Indlæg: 16 apr 2020 13:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Ud fra hvad du skriver, så kunne det godt lyde som om han har gang i et eller andet.
Angående sms'en. Nu har du jo ikke været så specifik med hvad der stod, men det er ofte sådan, at hvis man først har bestilt/købt hos nogle af de her sms sælgere én gang, så sender de regelmæssigt en sms rundt hvor de skriver hvad de har af priser. Du ved, almindelig reklame og salg.

Det er en svær situation du står i. Ligemeget årsagen til han ikke vil tale om det, så bliver det svært at få ham i tale om det, uden at presse på. Hvordan har du tidligere startet samtaler om det? Hvis du starter dem meget anklagende og offensivt, kan det godt gøre, han hellere vil skjule det for dig, end at komme i konflikt. Prøv at mød ham mere støttende og forklarende, hvis du ikke allerede har gjort det.

Hvis han stadig ikke vil tale om det og bare benægter, så ved jeg det sgu ikke... Pas på med at mød ham med diverse ultimatum'er, er mit eneste rigtige råd.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Tullebob
Indlæg: 16 apr 2020 13:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Kunne godt tyde på et misbrug han prøver at holde skjult ja, bob er nogleunde kendt slang for kokain og de saltvandssprays er guds gave til diskret administrering af det, især fordi de kan levere lidt højere mængde vand ifht. en opbrudt zymelin-spray fks. Ens kæber har tendens til at blive mere spændte og øjnene mere udspillet og "vågne" så det kunne også godt tyde lidt på det på dér tænker jeg.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Tullebob
Indlæg: 16 apr 2020 15:22 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det lyder til at han har nogle personlige problemer, som får ham til at misbruge kokain. Hvis det er rigtigt, så er det ikke kokainen, der er problemet. Det havde ikke været spor bedre, hvis han havde drukket sig fuld hver dag. Prøv at tale med ham om hans problemer, i stedet for at anklage ham for at tage kokain.


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Tullebob
Indlæg: 16 apr 2020 21:06 
Læbepomaden, hvordan mener du med at administrere det med saltvandsspray? Altså putter det i? Eller bruger bagefter?

Jeg spurgte ham her i dag hvad han mente med længe siden. Han sagde at han havde gjort det uden at sige noget i det sidste år. Ville ikke sige hvornår eller med hvem. I det sidste år, har vi så også haft en nyfødt og jeg var indlagt lidt med infektion. Så det gjorde ikke noget bedre. Jeg har forsøgt at tale med ham om hvad der presser ham, men han siger bare at han er ok.

Jeg har bedt ham om at starte i terapi, så han, hvis ikke andet, kan lære hvordan han kan forklare mig hvorfor han har behov for det/lyst til det, eller hvad han nu siger.


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Tullebob
Indlæg: 16 apr 2020 21:56 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Terapi lyder som en rigtig god idé, synes jeg. Hvis han ellers selv er opsat på det. Ellers er det meget svært at få noget ud af terapi.

Mange nybagte fædre gennemgår nogle voldsomme humørudslag (det er ihvertfald min observation). Og for mange mænd kan det godt være svært at sætte ord på deres følelser (hvor cliché det end må være). Mange mænd især pakker følelserne væk i første omgang for at overleve i situationen. Men følelser kan ikke bare blive pakket væk for evigt og skal ud på en eller anden måde. Brug af rusmidler har måske været en måde for ham at afreagere og håndtere de svære følelser en smule. Det er nok meget sårbart for ham at snakke om, hvad der er svært for ham. Men jeg håber da for dig, og ikke mindst for ham selv, at han lærer at arbejde med sine følelser sammen med andre mennesker. Det kan være så stor en gevinst for jeres familie, hvis I lærer at snakke bedre om (svære) følelser.

Jeg kan sgu godt forstå, hvis du er sur over han tager kokain i skjul for dig (hvis han tager kokain). Folk har det jo forskelligt med de her ting, men jeg synes også selv, der skal være åbenhed om de her ting i et parforhold. Først og fremmest må du jo appellere til åbenhed. Og så være forberedt på at kunne blive skuffet og vred, hvis det stikker dybere, end du havde forestillet dig. Men i sidste ende skal du jo også passe på dig selv og jeres barn. Det er rædselsfuldt at se folk, man holder af, gå i hundene. Det har jeg selv erfaret. Men det er, i sidste ende, kun dem selv der kan få sig på ret køl igen. Det er så godt som umuligt at hjælpe en, der ikke vil hjælpes.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Tullebob
Indlæg: 16 apr 2020 22:10 
Imp skrev:
r Jeg kan sgu godt forstå, hvis du er sur over han tager kokain i skjul for dig (hvis han tager kokain). Folk har det jo forskelligt med de her ting, men jeg synes også selv, der skal være åbenhed om de her ting i et parforhold. Først og fremmest må du jo appellere til åbenhed. Og så være forberedt på at kunne blive skuffet og vred, hvis det stikker dybere, end du havde forestillet dig.


Han har fortalt mig i dag at han har taget det nogle gange henover det sidste år. Ville som skrevet, ikke ud med hvornår, hvor ofte eller med hvem. Jeg ville ønske jeg kunne uddybe bedre, men umiddelbart så ser jeg allerede at det er dybere. Han ryger hash dagligt, er glad for øl (hvilket vi for nylig har talt meget om, fordi vores store pige er begyndt at tale om at far drikker meget), og nu så det her med kokain. Jeg prøver at være forstående for jeg elsker ham, og han er jo stadig omsorgsfuld far - når han er nærværende. Men hold nu kæft hvor er det svært. Jeg ved ikke. Det her har varet længe, men kokainen er nyt for mig, og det er også derfor det blusser op igen det hele. Han siger det jeg gerne vil høre og gør en masse andet bag min ryg. Er det så i virkeligheden bare mig der skal æde det? Han slår mig jo ikke, eller er væk hver dag..


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Tullebob
Indlæg: 16 apr 2020 23:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Det er kun dig der kan afgøre hvad du vil finde dig i, men det er ikke et problem der bliver løst af sig selv. Ethvert misbrug har konsekvenser for hele familien, så jeg ville ikke bare acceptere det hvis jeg var dig.

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Tullebob
Indlæg: 17 apr 2020 01:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Pas på du ikke gør det til "synderen" af jeres problemer at han muligvis tager kokain ofte eller ved lejligheder. Nogle gange ser man i forhold at kvinder langsomt tager mere og mere på sig selv og ikke lærer at uddelegere opgaver eller håndtere følelser, så derfor projicerer de alt skylden for egen frygt, angst og vrede over på manden da han gør noget som er ulovligt eller andet som af "samfundet" eller stammen, ses som uproduktivt.

Hvis han jævnligt er påvirket omkring jeres børn og ikke er nærværende, og bruger store summer på kokain så ja, din bekymring/vrede er begrundet, selvom det ikke hjælper at blive vred i sådan et tilfælde.

Hvis ikke det er tilfældet synes jeg du skal kigge lidt ind ad og se på egne følelser af stress over den lille nyfødte, angst over infektionen, frygten for at miste ham til stoffer osv. Alt det kan du bruge os til herinde da vi er lytter øre, og kender en del til hvad din mand meget vel går igennem og hvordan du muligvis kan møde ham i det, på bedste vis.

Det er meget normalt at komme til at projicere, især under de forhold i sidder med, men misbruget og manden er sjældent årsagen alene selvom det er en dejlig synlig skurk at have med at gøre for de fleste jf. stigmaet fra samfundet ift. stoffer især


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Tullebob
Indlæg: 17 apr 2020 10:12 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Husk at der også godt kan være mulighed for at han rent faktisk ikke tager kokain så tit og egentligt har nogenlunde styr på det. Men du kender ham jo nok bedre haha.
Et stofforbrug er ikke altid et misbrug. Men kokain er dog et meget farligt stof i forhold til afhængighedspotentiale..

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Tullebob
Indlæg: 17 apr 2020 13:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Tullebob betyder i min omgangskreds kokain til 1000 kr.
Tulle = tusind
bob = kokain


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Tullebob
Indlæg: 17 apr 2020 15:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
This^^


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Tullebob
Indlæg: 19 apr 2020 01:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 dec 2019 14:55
Indlæg: 67
Buttkraken skrev:
Husk at der også godt kan være mulighed for at han rent faktisk ikke tager kokain så tit og egentligt har nogenlunde styr på det. Men du kender ham jo nok bedre haha.
Et stofforbrug er ikke altid et misbrug. Men kokain er dog et meget farligt stof i forhold til afhængighedspotentiale..


også en vigtig pointe det her. jeg synes ikke det er noget galt med at man har et behov for at feste med kokain en gang i mellem. hverdags-alkoholforbrug er til gengæld næsten aldrig et godt tegn..

_________________
ओं


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Tullebob
Indlæg: 13 maj 2020 21:52 
Evt tag en tur i sommerhus med familien


Coke misbrug lyder måske værre end alkohol misbrug.
Men en uge uden gør vidundere.
Åbenhed omkring det kunne være en løsning.
Aftal at være åben omkring det.


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Tullebob
Indlæg: 16 maj 2020 03:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Ej puha for en omgang, jeg har den ypperste medfølelse det er virkelig forfærdeligt når en partner skjuler (omfanget af) et misbrug.

Jeg har selv været der, bare på den anden side end dig - altså som personen der skjulte et misbrug. Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig at prøve at høre hvordan det KAN se ud på den anden side, men vil prøve at forklare hvor forfærdeligt det er for ALLE involverede. Selvom jeres situationen selvfølgelig ikke er fuldstændig kompatibel med min oplevelse tør jeg næsten vædde med at der er visse fællestræk specielt mht hvor insanely nederen det føles at lyve konstant overfor en person man elsker og følelsen af svigt og frustration den person der bliver ført bag lyset kan føle.

Det er virkelig en af de ting jeg fortryder allermest i livet, det var et ubeskriveligt svigt og det gør dybt dybt ondt at tænke på de følelser min ex (guess why) gennemgik da hun fandt ud af hvor dybt mine løgne egentligt strakte sig. Svært at finde et tidspunkt hvor jeg har følt mig mere ussel, nederen og skamfuld. Det tærrer virkeligt hårdt på en i længden at skulle opretholde en normal facade når korthuset reelt set er ved at vælte.

Mit drug of choice var heroin, og hvis man ved bare det mindste om opioider så ved man også at man bliver klamt syg hvis man ikke indtager det jævnligt når først man er fysisk afhængig. Så jeg "var nødt til" at indtage det nærmest hver evig eneste dag (helst flere gange) for at kunne opretholde en normal facade. Det indebar en masse snigen omkring for at sørge for at sølvpapiret ikke larmer når jeg tog det fra eller gemte det i mit hemmelige gemmested og selvfølgelig også når jeg aktivt røg fra det (hun var ikke dum, hun ved godt hvad lyden af sølvpapir betyder), og samtidig prøve at skjule lugten hvis jeg gjorde det indenfor (kan stadig huske hvordan mit blod frøs til is da hun på et tidspunkt spurgte noget i stil med "lugter her ikke lidt underligt? Næsten som heroin?" med et halvt anklagende blik i øjnene). Det indebar at bruge penge (hun vel og mærket ikke troede jeg havde, så hun hjalp mig økonomisk samtidig - den har jeg det ekstremt nederen over) på et eskalerende misbrug. Det indebar hverdags paranoia over at have overset at have fjernet sod fra fingre/vægge/møbler/dørhåndtag/ansigtet, og om jeg nu havde glemt at fjerne residue fra tænderne.
Kan tydeligt huske efter at jeg lagde kortene på bordet, hvor dum hun sagde at hun følte sig, fordi hun havde en anelse men ikke troede på sit instinkt OG at det var vildt ubehageligt at tænke på at hun følte sig kæmpe holdt for nar af alle når hun sad med mig og vennerne (som vidste det men ikke sagde noget).
Ej føj for satan hvor får jeg det skidt af at tænke på alt det pis. Jeg har det stadigvæk voldsomt svært med det, og er på en måde glad for at vi ikke længere er sammen da jeg simpelthen skammer mig uhåndgribeligt meget over sådan en vanvittig lorte opførsel, over at have gjort personen jeg elsker så meget ondt. Håber hun finder/har fundet en fyr der behandler hende ordenligt og ikke har de problemstillinger jeg har/havde.

Det syge er at jeg faktisk følte at jeg gjorde hende en tjeneste ved at skåne hende for at kende til mit misbrug (nok specielt fordi at hun selv har haft problemer med misbrug før så ville ikke trigger hendes trang, og samtidig var hun meget ensom, så jeg kunne ikke bære at hun skulle miste den person hun havde nærest). Sådan skal det selvfølgelig ikke være. Jeg skulle istedet aktivt have prøvet at arbejde med mine problemer inden at det overhovedet kom så langt at der skulle et sygt misbrug til for at kunne håndtere tilværelsen. Eller have været ærlig fra starten så hun kunne tage stilling til hvordan hun ville håndtere det - og jeg tør næsten garantere, efter chokket og vreden havde lagt sig, at jeg var blevet mødt med forståelse og støtte.

Alt i alt strakte løgnene sig over ca et halvt år, og det kan seriøst ikke understreges nok hvor ekstremt nederen det er at lyve for den man elsker hver evig eneste dag over en så lang periode. For jeg elskede hende virkeligt. Højere end jeg nogensinde har elsket nogen anden i mit liv. Men seriøs misbrug kan desværre føre folk til at foretage sig ting der strækker sig så langt fra deres normale moralske kompas at det slet ikke kan beskrives. Efter at løgnene var begyndt blev det sværere og sværere at fortælle den reelle sandhed jo længere tid der gik, og jeg følte mig mere og mere fanget af min egen dårlige beslutning. Jeg vidste at det jeg havde gang i var noget lort, men åh gud hvor var det dog svært at skulle indrømme at jeg havde fucket op igen, og specielt når jeg havde bildt mig selv ind at jeg faktisk gjorde det bedste ved at skåne hende for mit shit og løse problemet selv. Det var først efter at jeg fortalte det til hende, at jeg rent faktisk indså hvor ufatteligt sårende og forkert mine handlinger var. Som at blive ramt af virkeligheden straight to tha face med 180 i timen, av for den det glemmer jeg sgu aldrig. Det gør så dybt ondt at have såret hende sådan - en person der før i sit liv havde oplevet svigt af forskellig art af forskellige personer, for så at blive svigtet endnu engang og så af den person hun var aller tættest på. Jeg ved ikke om jeg nogensinde tilgiver mig selv, om jeg overhovedet fortjener det.
Der er intet jeg hellere ville end at kunne gå tilbage i tiden og lade være med at sætte kursen mod en så destruktiv livsstil, og istedet faktisk arbejde med de dybere årsager til misbruget selvom det selvfølgelig er røv hårdt, men sket er sket og så må man håndtere konsekvenserne bedst muligt.
Jeg er bare glad for at jeg fik sagt det, så hun kunne tage aktiv stilling til hvordan hendes liv og fremtid skulle se ud.

For guds skyld, sørg for at han får styr på sine underliggende problemer. Misbrug er ofte et symptom på andre underliggende problemstillinger, og er en form for eskapisme. Det kan hjælpe én med at cope med svære følelser, men det er som at pisse i bukserne for at holde sig varm. Man får ikke bearbejdet det egentlige problem, og ender bare med at grave sig dybere og dybere ned i et sort hul så man udover at stadig skulle arbejde med det originale problem (som måske er forværret) nu har et misbrugsproblem at kæmpe med oveni.
Jeg ved at det kan være rigtig svært, men prøv at vis forståelse og empati overfor hans situation. Jo mere tryg han føler sig ved at kunne åbne op, jo nemmere bliver det for ham at kunne arbejde med de svære følelser da emotionel støtte er pisse hamrende vigtigt. Det vil selvfølgeligt også spejle sig tilbage mod dig/jeres familie ved at gøre det nemmere for dig at leve i en tilværelse uden tvivl og mistænksomhed, og eventuelt styrke jeres bånd.
Jeg har dog også fuld forståelse for at du selvfølgelig skal passe på dit og børnenes velbefindende, så hvis han slet ikke vil eller er istand til at ændre sin kurs og det bare bliver værre så skal du selvfølgeligt vægte jeres sikkerhed og helbred højere - hvad end det så betyder. Noget skal der i hvert fald ske, I må ikke bare lade det her stå hen uden aktivt at gøre et eller andet.

Synes også at terapi lyder som en rigtig god idé. Det kan hjælpe ham med at få bearbejdet det der er svært, og hjælpe ham med at få det formuleret til dig på en måde hvor han føler sig tryg (måske endda med terapeuten til stede hvis det gør det nemmere?).

Pas dog på med at sammenligne min og jeres historie alt for meget, han er forhåbentligt ikke kommet så langt ud. Er glad for at du har valgt at lytte til dit instinkt, så kan I forhåbentligt få situationen under kontrol inden det udvikler sig i en rigtig grim retning (og trust me, det kan blive rigtig fucking grimt).
Som andre også påpeger, så behøver han reelt set ikke at have et misbrug selvom han tager whatever engang imellem. Man kan sagtens leve en ganske normal tilværelse og samtidig have et kontrolleret forbrug af rusmidler, MEN det er bestemt ikke i orden at lyve for sin partner så selvom hans stofindtag (måske) ikke er et problem så er det et problem at han lyver omkring det.
Nu ved jeg heller ikke præcis hvor meget han drikker og ryger, men det kunne måske også være et tegn på at der er et eller andet galt. Bare pas på at det ikke udvikler sig. Hvis først alkohol begynder at blive et rigtigt problem så er det bestemt ikke for sjov længere da det nok er noget af det værste man kan have et seriøst misbrug af.

Jeg ønsker jer inderligt det bedste, og håber at I får styr på jeres situation og redder jeres familie inden det for alvor bliver rigtig svært!


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Tullebob
Indlæg: 16 maj 2020 04:32 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
BOB er coke- er for stiv til at læse hele tråden. Men hvis du ikke ved hvad det er- LAD VÆRE MED AT INDTAGE DET!


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Tullebob
Indlæg: 16 maj 2020 04:35 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Var et coke I:V idiot- mistede alle mine venner, og fik nye venner. lol.

NEVER TRUST A JUNKIE!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team