Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:56


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Stoffer
Indlæg: 16 dec 2020 11:50 
Hej jeg har et spørgsmål

Jeg har søgt på nettet hvor lang tid de forskellige stoffer (THC. Opider morfin. Kokain? kan spores i spyt og blod)urin. Fx hvis man har brugt et af disse stoffer over en periode og man så stopper hvor længe det kan spores efterfølgende. Men er det kun gældende på hjemme test? Eller politiets narko meter? Mvh gæst..


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Stoffer
Indlæg: 25 feb 2021 18:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Det afhænger af stoffet. En google søgning på stoffet og "test" vil give svaret med mindre der er tale om RC'er.


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Stoffer
Indlæg: 21 mar 2022 10:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 mar 2022 10:29
Indlæg: 1
Er kokain længest tid i urin? Eller i blodet?

Jeg blev stoppet fredag aften og den slog ud på kokain på en spyttest. Jeg tog sidst noget lørdag forinden.
Jeg tog en urin prøve som var negativ på alt. Jeg var inde og fået taget 27 glas blodprøver ifh til noget andet i samme arm. Så min risiko for den er positiv er vel ik ret stor vel ?


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Stoffer
Indlæg: 21 mar 2022 12:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 mar 2022 19:19
Indlæg: 4
Jeg er blevet stoppet 4 gange af Syd & Sønderjyllands Politi - alle gange havde jeg suget en bane med drengene inden vi skulle på Burger King, der var ikke noget at komme efter + de fik endda de store beholdere med at de bad sygelejeske om at tappe blod :D - Fik kørekort tilsendt med post efter alle forholdene blev opgivet


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Stoffer
Indlæg: 21 mar 2022 13:08 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
@esbjerg Det lyder sku som noget underligt kokain (mega tyndt eller noget helt andet) blod prøverne plejer og fange det som er i blodet.
@dennysgerrigexd tænker ikke du skal være bekymret for at der er noget over bagatelgrænsen efter 6 dage.


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Stoffer
Indlæg: 22 mar 2022 01:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 mar 2022 19:19
Indlæg: 4
man skal tage hoejde for at blodproeverne opfangede kokainen men værdierne er meget lave ift til at man kunne gå videre med sagskomplekset. ligeledes opfangede spytmaskinen det også kun i et tilfælde udover disse fire, hvor citronsaft med bældet inden stop ved blik i bagspejlet sneg man sig udenom nøgle-konfiskering og hospitalsbesøg


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team