Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 dec 2020 18:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 dec 2020 16:55
Indlæg: 4
Hey :)

jeg har lavet en bestilling fra dark net, dog uden at tomble mine bitcoins, grundet jeg ikke havde kendskab til princippet da jeg bestilte.

hvis min bestilling bliver taget i tolden og politiet kontakter mig, hvordan kan man af-forklare køb af bitcoins på min bank-konto, hvis sagen går dertil?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 23 dec 2020 18:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 dec 2020 16:55
Indlæg: 4
Bestillingen er forresten fra Tyskland, så ved ikke om det gør chancen for at blive snuppet mindre?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 23 dec 2020 18:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
kongsvamp skrev:

hvis min bestilling bliver taget i tolden og politiet kontakter mig, hvordan kan man af-forklare køb af bitcoins på min bank-konto, hvis sagen går dertil?


Det behøver du vel ikke forklare? Det er jo altså ikke ulovligt at købe bitcoins.
Husk det er ALTID politiets hovedpine at bevise du har købt stoffet hvis du nægter kendskab.

Der findes klart lande som frarådes mere end Tyskland! Det er relativ kort vej dit brev skal. Hold dig fra Holland fx.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 23 dec 2020 22:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 dec 2020 16:55
Indlæg: 4
Okay, tak for svaret :)

Er det ofte ting bliver snuppet i tolden?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 24 dec 2020 00:45 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
kongsvamp skrev:
Okay, tak for svaret :)

Er det ofte ting bliver snuppet i tolden?

Det er vel relativt. Min opfattelse er at det oftere bliver snuppet nu i forhold til for 10 år siden.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 24 dec 2020 14:30 
Ja, i dag er det temmelig risikabelt at bestille ulovlige stoffer i udlandet. Tolderne er blevet skrappe. Enten har de øget bemandingen, eller også har de fået nyt udstyr. Det er især risikabelt at købe piller. Af en eller anden grund har tolderne lettere ved at opdage piller end pulver. Men du har i det mindste ikke bestilt dine piller i Holland. Hvis du havde det, så var risikoen for at blive snuppet tæt på 100 %.

Det drejer sig kun om 25 piller, så de gider ikke at undersøge hvad der er sket med dine bitcoins. Det kræver en dommerkendelse at spore dine bitcoins fra din bankkonto. Sandsynligvis vil politiet kontakte dig, og fortælle at du har fået en bøde på 3000 kr. Hvis du lader som om du ikke kender noget til brevet, og nægter at betale bøden, så vil der sandsynligvis ikke ske mere. Politiet kan ikke bevise at det er dig, der har bestilt stofferne. Andre kunne jo let bestille stofferne, og sende dem til din adresse. Derfor vil politiet som regel opgive at gøre mere ved sagen, når der kun drejer sig om mindre mængder.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 24 dec 2020 17:01 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Grunden til at piller oftere bliver snuppet end pulver er meget simpelt - det ses tydeligt på deres scannere når pakker og breve ryger igennem. Pulver er ikke nær så i øjenfaldene og kunne i princippet sagtens ligne noget andet legalt.

Der er nok ingen tvivl om at tolderne har skruet gevaldigt op for deres check af pakker i takt med at Dark web er eksploderet med handler.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team