Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 04:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 jan 2021 01:51 
hey.

Jeg tager engang imellem oxy. Køber normalt 2*80 mg depot, som jeg så knuser og enten sniffer eller knsuer og sluger med lidt cola eller saftevand. De 2*80 mg er delt over flere dage, da jeg ikke har tolerancen tila t tage en hel 80'er. Over 40 mg bliver jeg svimmel, og har enkelte gange besvimet grundet overdosering, hvilket er SUPER dumt - i know. Det stoppede jeg også hurtigt med, så nu tager jeg ca 20 30 mg over en aften, når jeg tager noget. Det kommer meget i perioder, om jeg tager oxy. Jeg kan sagtens gå en uge uden at tage eller tænke over det. Men når jeg så køber noget, ca. hver halvanden uge, så ryger 2*80 mg efter en 3 - 4 dage, hvor jeg tager det ca. hver dag. Derefter går der to uger uden noget osv.
Problemet er, at de gange jeg tager det, er jeg begyndt at ryste, effekten er den samme, men jeg ryster samtidig. Det er ikke ved comedown jeg ryster, men lige når jeg har taget dem og de begynder at virke. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor, og det er nærmest som et lille mikro anfald, hvor jeg ikke kan styre min krop, fordi der er små rystelser.
Det skal lige siges, at jeg tager xanax samtidig med oxy, hvilket er dumt, da det potentierer oxy'en og derved risikoen for at overdoserer.
Det sker ikke, når jeg kun tager xanax, røg, cola eller andet.
Lige for tiden tager jeg ikke andre opioider, men har før taget tapentadol, helt uden problemer. Tramadol var det jeg startede med, men der fik jeg voldsomme seizures eller anfald, hvor jeg ikke kunne kontrollere mine muskler, så det stoppede jeg med at bruge. Jeg ved, at der er risiko for anfald ved tramadol, hvis man tager over 400 mg. Jeg har aldrig taget over 400 mg, men har flere gange taget 400 mg, og det er da også der jeg har fået anfald. Ved ikke om det har indflydelse på noget.
Er der mon nogen der kan fortælle mig, hvorfor jeg er begyndt at få mindre rystelser, når jeg tager oxy?
Indlægget blev lidt længere end jeg regnede med, men håber i vil give jer tid til at læse det, og evt kunne svare på, hvorfor dette sker for mig.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 19 jan 2021 08:56 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Jeg kan ikke fortælle dig, hvorfor men det lyder som du må finde noget andet og kokse på, eller nøjes med thc, hva med en kop guldkakao der kan du også blive godt ramt.
Jeg ved udemærket det ikke er oxy jeg er også fan, men ikke af prisen og afhængelgheden.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 19 jan 2021 13:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Både tramadol og oxy har en ret stimulerende, såvel som bedøvende effekt på mig. Havde egentlig troet xanax ville reducere din rysten eller whatever. Uanset hvad lyder det ikke super nice. Et totalt ukvalificeret weird gæt er at du måske har endt i en ret umættet-ilt tilstand da du har været knocked out af oxys tidligere, hvilket din krop måske kan huske og reagere pavloviansk på.

Tror også folks positur og måde at hvile deres krop på, under indflydelse af smertestillende som opiater, er ret fucked op ifht. hvordan den ville være i sober tilstand, da man kan sidde som quasimodo i en stol i langt længere tid end man burde, da man er doped up as f.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 19 jan 2021 18:35 
Trådstarter her:
I forhold til det du siger med ilt-mangel, så er jeg en enkelt gang for en måneds tid siden besvimet kortvarigt, hvilket højst samdsyndliigt har været grundet for høj dosis oxy, da jeg blev rigtig svimmel før besvimelsen. Det kan være det er det. De rystelser jeg får sker dog ikke hver gang jeg tager oxy, men sker altid lige når virkningen kicker ind og det næste halve times tid. Det er rystelser lidt som, hvis man fryser rigtig meget. Men ja, det kunne være grundet tidligere oplevelser(besvimelsen) på oxy...


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 20 jan 2021 12:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Gæst skrev:
Trådstarter her:
I forhold til det du siger med ilt-mangel, så er jeg en enkelt gang for en måneds tid siden besvimet kortvarigt, hvilket højst samdsyndliigt har været grundet for høj dosis oxy, da jeg blev rigtig svimmel før besvimelsen. Det kan være det er det. De rystelser jeg får sker dog ikke hver gang jeg tager oxy, men sker altid lige når virkningen kicker ind og det næste halve times tid. Det er rystelser lidt som, hvis man fryser rigtig meget. Men ja, det kunne være grundet tidligere oplevelser(besvimelsen) på oxy...


Kan også være du simelthen bare fryser grundet noget vasokonstriktion, lidt alá virkningen fra stimulanser.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 20 jan 2021 14:01 
Læbepomaden skrev:
Gæst skrev:
Trådstarter her:
I forhold til det du siger med ilt-mangel, så er jeg en enkelt gang for en måneds tid siden besvimet kortvarigt, hvilket højst samdsyndliigt har været grundet for høj dosis oxy, da jeg blev rigtig svimmel før besvimelsen. Det kan være det er det. De rystelser jeg får sker dog ikke hver gang jeg tager oxy, men sker altid lige når virkningen kicker ind og det næste halve times tid. Det er rystelser lidt som, hvis man fryser rigtig meget. Men ja, det kunne være grundet tidligere oplevelser(besvimelsen) på oxy...


Kan også være du simelthen bare fryser grundet noget vasokonstriktion, lidt alá virkningen fra stimulanser.


Jeg føler ikke jeg fryser, men føler generelt mindre, når man er på oxy self. Havde egentlig aldrig hørt om vassokonstriktion, så tror jeg læser lidt op på det :)
Mange tak


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team