Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 23:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 jan 2024 14:44 
Jeg har ryddet op på mit loft, og der stødte jeg ind i en kassen med gamle bøger fra 70’erne, der er bl.a. en pæn stak bøger om hashrygning, hampedyrkning o.s.v., der er bl.a. tre udgaver af Sten Larris’s bog “forbyde Hallucinogener? forbyd Naturen at gro!”

Og så var min tanke, om der noge i dette fora, som kender et godt sted, hvor jeg kan sælge disse bøger..?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 03 jan 2024 16:11 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Lav en bruger skriv Hva bøger du har og Hva du vil ha for dem, så kan folk skrive til dig i privat besked og I kan aftale der.
Eller find en af de mange cannabis grupper på fjæs og udbyd dem der
Mvh


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 04 jan 2024 21:03 
Jeg har søgt på FaceBook, men jeg har faktisk ikke kunnet finde nogle grupper omkring cannabis, har du nogle 'navne' på disse gruppe


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 05 jan 2024 07:11 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Jeg er da interesseret i en Steen Larris bog i fysisk form, hvis den ikke skal være alt for dyr!? =)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 05 jan 2024 17:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 153
Geografisk sted: Fyen
Maglehøj skrev:
Jeg har ryddet op på mit loft, og der stødte jeg ind i en kassen med gamle bøger fra 70’erne, der er bl.a. en pæn stak bøger om hashrygning, hampedyrkning o.s.v., der er bl.a. tre udgaver af Sten Larris’s bog “forbyde Hallucinogener? forbyd Naturen at gro!”

Og så var min tanke, om der noge i dette fora, som kender et godt sted, hvor jeg kan sælge disse bøger..?


Jeg vil gerne købe nogle af dem, hvis du laver en bruger kan man jo skrive over privatbesked. Ellers prøv facebook marketplace eller DBA

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 05 jan 2024 19:42 
Jeg vil prøve, at sætte bøgerne til salg i dette fora, kan i hjælpe mig med en oplysning om, i hvilken gruppe et salgs-opslag vil være mindst of-topic.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 05 jan 2024 23:45 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Maglehøj skrev:
Jeg har søgt på FaceBook, men jeg har faktisk ikke kunnet finde nogle grupper omkring cannabis, har du nogle 'navne' på disse gruppe


Kan ikke huske navne og ka se ved søgning at det ser lidt tørt ud fandt en med dyrkning af medicinsk cannabis.
Lav dit opslag i cannabis tænker jeg.
Du ku self os lave det i fuck hvor er jeg blæst så er det kun medlemmer som kan læse det.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 08 jan 2024 22:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2024 20:48
Indlæg: 4
Bøgerne er sat til salg i cannabis gruppen.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team