rootmood skrev:
Da jeg havde et oxy problem købte jeg sub på nettet og trappede ned til at kunne have 8 mg til at holde en uge og derefter købte jeg 500g kratom og trappede ned på det (Brugte ikke alt og smed det ud i toilettet i et klart øjeblik da jeg fik phenibut). Også sidst men ikke mindst phenibut i en uge til at tag angsten. Også var jeg var fri for alt, sådan da. Man kan ikke undgå at have et stykke tid hvor man skal vende sig til hvordan den virkelige verden er og hvordan den påvirker dig. Du flygtede jo fra den for en grund, ikke? Dog skal de siges at jeg skulle kæmpe med trangen til at prøve det igen, for hey, nu kan jeg jo godt styre det når jeg er tilbage på det rigtige spor, ikke? Pink cloud og alt det. Det kan være slemt på sin egen måde. Aldrig rør noget du har været rigtig afhængig af igen fordi du tror du er clean. Du er aldrig rigtig clean.
Jeg har nu været på Suboxone i 2 1/2 uge og jeg har det fantastisk. Fri af den forpulede morfin tåge, der har haft kløerne i mig. Kan ikke beskrive hvor stort et had jeg havde til de skide piller. De problemer jeg “flygtede” fra var i virkeligheden kun abstinenserne. Pillerne jeg troede gav mig et boost, var i virkeligheden det, der stressede mig. Har hele tiden erkendt at jeg havde et problem. Kunne bare ikke erkende at jeg denne gang ikke kunne klare det på egen hånd. Doserne og tiden var løbet fra mig og blevet helt ustyrligt. Jeg får ikke noget, der ligner en rus ud af disse Subs, men det var jo heller ikke meningen. Til gengæld har jeg fundet mig selv igen. Jeg har overskud til at klare alt igen, da min hverdag ikke længere er en evig jagt på at finde og finansiere mit næste “fix”. Set i bagklogskabens klare lys kan jeg ikke begribe hvorfor jeg var så stædig og ikke rakte hånden ud for længst. Er gladere, mere energisk og tænker mere klart end jeg har gjort det i flere år. Bedste beslutning jeg har taget i mit voksne liv, når du det skulle være. Aldrig nogensinde skal jeg tage noget igen. Om jeg så ligger delt i to på ortopædkirurgisk afdeling må jeg klare den på panodiler