Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: København
Jeg har tænkt mig at prøve at ryge coke i løbet af denne uge når jeg har fundet noget men jeg har aldrig set hvordan man gør. Og inden jeg experimenterer med dyrebar coke vil jeg gerne ha skåret processen ud i pap. Så her kommer lige nogle spørgsmål..........
(og jeg HAR søgt på nettet. Jeg har brugt over 5 timer på bluelight men er stadig ikke sikker på nedenstående)

1: Er "BORUP 25% SALMIAK SPIRITUS 3-DOBBELT" godt nok?

2: Jeg bruger coke købt på gaden til 100 kr. pr. brev da jeg desværre ikke kender en dealer. Jeg ved ikke hvor mange mg. et brev indeholder men er et brev nok til at lave en mærkbar dosis?

3: Først hælder jeg coken i en spiseske og så tilsætter jeg salmiak? Hvor meget salmiakspiritus skal der ca. til?

4: Hvor længe skal jeg holde lighteren under og skal flammen røre skeen eller brænder jeg derved coken? Og skal jeg røre rundt i opløsningen?

5: Freebasen flyder i overfladen, ikke? Er det en flydende substans eller solidt?

6: Kan det passe, at hvis jeg stikker en knivspids ned i det, så samler det sig på kniven af sig selv? Skal det køles ned inden jeg ryger det?

7: Hvordan ryger jeg det? Jeg har hørt man kan bruge et glas med sølvpapir spændt over og et hul i kanten til at suge på, og i modsatte sidde prikke nogle små huller som en rist hvorpå man lægger coken. Skal jeg putte cigaret-aske på denne rist (det er der vist en del der mener man skal).

ps: Og ja, jeg er godt klar over at det er meget vanedannende at ryge "crack".

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hejsa! Jeg vil forsøge at svare dine spørgsmål et for et.

"1: Er "BORUP 25% SALMIAK SPIRITUS 3-DOBBELT" godt nok?"
- Såvidt jeg ved: JA!

"2: Jeg bruger coke købt på gaden til 100 kr. pr. brev da jeg desværre ikke kender en dealer. Jeg ved ikke hvor mange mg. et brev indeholder men er et brev nok til at lave en mærkbar dosis?"
- Det er umuligt at sige hvor meget et brev indeholder, men man kan snildt risikere at blive røvrendt, hvis man køber coke på gaden. Den bedste måde at teste det, er ved at line en bane op og så sniffe den.

"3: Først hælder jeg coken i en spiseske og så tilsætter jeg salmiak? Hvor meget salmiakspiritus skal der ca. til?"
- Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror du skal hælde salmiakspiritus op på skeen først, og så derefter tilsætte coken under opvarmning.

"4: Hvor længe skal jeg holde lighteren under og skal flammen røre skeen eller brænder jeg derved coken? Og skal jeg røre rundt i opløsningen?"
- Du skal røre rundt i opløsningen. Jeg tror du skal holde ligteren under indtil det hele er udfældet.

"5: Freebasen flyder i overfladen, ikke? Er det en flydende substans eller solidt?"
- Dette ved jeg ikke noget om.

"6: Kan det passe, at hvis jeg stikker en knivspids ned i det, så samler det sig på kniven af sig selv? Skal det køles ned inden jeg ryger det?"
- Det skal nok køles ned inden du ryger det.

"7: Hvordan ryger jeg det? Jeg har hørt man kan bruge et glas med sølvpapir spændt over og et hul i kanten til at suge på, og i modsatte sidde prikke nogle små huller som en rist hvorpå man lægger coken. Skal jeg putte cigaret-aske på denne rist (det er der vist en del der mener man skal)."
- Hvis du har mulighed for at skaffe et ildfast(!!!) reagensglas, så smid freebasen ned i bunden af det, og lav et rør af sølvpapir, der kan nå næsten helt ned til bunden. Husk at være forsigtig, når du inhalerer dampene, da de kan være varme.

God fornøjelse med projektet!

-Psyko

Titel:
Medlem

Held og lykke, makker. Lad os hoere om det, naar du har proevet.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Fyn
Ja kom med en triprapport så er du sød :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

er ikke så meget at berette om en stimulerende rus! kræver ihvertfald et talent at gøre dem spændene :o

men tag et kik forbi http://www.erowid.org de har lidt report/experiences med crack

Titel:
Junior medlem

Tak for dine svar, Psyko! Jeg vender tilbage til den her tråd når jeg har fundet noget coke. Jeg kunne heller ikke finde noget idag, så jeg vil bare tilføje at det stinker ikke at kende en fast dealer. :( Men måske imorgen hvis jeg er heldig.....

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Boogie skrev:
Tak for dine svar, Psyko! Jeg vender tilbage til den her tråd når jeg har fundet noget coke. Jeg kunne heller ikke finde noget idag, så jeg vil bare tilføje at det stinker ikke at kende en fast dealer. :( Men måske imorgen hvis jeg er heldig.....

Jeg kan af gode grunde ikke advisere dig om hvor(dan) du kan skaffe coke, men det er ihvertfald en god ide, at kende nogen der tager det ;)

mvh. Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Vi har diskuteret freebasing før... brug søgemaskinen...

Burde dette post ikke være i Alkymistens Hjørne?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]