Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lidokain?
Insane psychedelia user!

Hi!

Jeg går og leger med tanken om at blande lidt lidokain alt hvad der skal sniffes. Det kunne være lækkert med amphetamin der ikke své i næsen, men var nose candy som kokain somregel er det.

Jeg har en gammel flaske Xylocain liggende med 50mg lidokain base per 1g liniment. Jeg har prøvet at smide en sjat på en glas plade og lade det tørrer, men siden det er det der liniment, er det jo noget géle-agtigt noget, så det har svært ved at tørre.

Er der en nem måde at få lidokainen ud? Jeg tænkt også på om det ikke var muligt at hælde en sjat liniment over lidt pulver og så lade det tørre i pulveret, men er bange for at gøre det hele til en klistret masse.

Lidokainen virker ellers fint :D En sjat i munden, gurle gurle og spyt ud, så er man helt lam! Haha!

Jeg mener faktisk den kære N|DK engang overvejede at smøre det på pikken! :lol:

Titel: Re: Lidokain?
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
daffy duck skrev:
Jeg mener faktisk den kære N|DK engang overvejede at smøre det på pikken! :lol:

Ikke bare overvejede, såvidt jeg husker gjorde han det rent faktisk! ;)

Lidt OT, men forhåbentligvis kan Prom, Dex eller Noname komme med et mere seriøst svar til den tekniske side af sagen.

Mvh. Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!

Nå, jeg har haft held til at udtørre lidt af "gelen", pulverede tilbage gætter jeg på at ren lidokain base.

Er der nogle (farmacuter) der har et forslag til blandings forholdet mellem lidokainen og det sviende pulver (amf, 2CI what ever)? Jeg regner med at prøve mig frem, begynder med 1/10 del lidokain.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvorfor ikke bare smøre det på indersiden af næsen, i stedet for at blande det i knarken?

Titel:
Medlem

hej dd

har du proved at lave et a\b udtraek, mener den er i sin hlc form, evt gore gelen basisk med 3db salmiak osv. ellers findes der en metode til at fjerne gelen som laboranter bruger, naar gelen skal titreres ifm. kvalitativ bestemmelse findes maaske paa deres hjemme side.

alternativt kan du jo bestille noget lidocain i stedet, findes som cut middel i amsterdam headshop etv.

ps: det er xylocain men den ligner meget lidocain der findes vist nok 20-30 lokalbedovende i familien.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
gehena skrev:
det er xylocain men den ligner meget lidocain der findes vist nok 20-30 lokalbedovende i familien.

Xylocain er et handelsnavn for Lidocain... så ved du det ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]