Jeg har tænkt mig endnu engang at lave en ekstraktion af baby woodrose. Den med rensebenzin og ethanol, I ved. Den har jeg gennemført nogle gange og er temmelig nem at have med at gøre.
For ikke at dumme mig har jeg således læst en del om LSA; og er på en udenlandsk narkoside faldet over , hvad der virker til at være en temmelig bredt accepteret teori, om at man ved at tilsætte "peppermint oil" kan omdanne LSA'en til LSH, som skulle give en mere LSD-agtig rus.
Her er én tråd med et par forslag til hvordan det kan gøres:
http://www.shroomery.org/forums/showfla ... er/7926542Jeg håber at der er nogen med lidt kemisk viden, eller erfaring på området, der gider at hjælpe mig med følgende spørgsmål:
1) Er "peppermint oil" det samme som det pebbermynte olie, man bl.a. kan få i matas?
2) Er der nogen chance for at det virker og i så fald hvad ville være den nemmeste måde at gøre det på i forbindelse med en ethanol/rensebenzins- ekstraktion? Jeg overvejer først at lave ekstraktet som jeg plejer for derefter at blande det med fx vodka og pebermynte-olie, putte i fryseren i 24 timer og derefter indtage skidtet. (

)
Ellers er gode forslag selvfølgelig altid velkomne.
Håber I kan hjælpe