Psycheholic skrev:
Imp skrev:
Grunden til man i dk ofte kan bruge lugten som en indikator, er fordi det har været et lorteprodukt fra starten af.
Så sandt så sandt.
Jeg kan simpelthen ikke lade være med at grine når den lokale feta-koger kommer med sin pose med amfetamin og siger: "Ååårh hvad, prøv lige lugt til det her, det stinker langt væk" , ja, af urenheder min uvidende ven. Hvis man ligger fakta på bordet og forklare at gade amf(amf-sulfat) er lugtfrit og bestemt ikke flydende så går de helt i selvsving og begynder med deres: "Jeg har sniffet hele mit liv og det bedste amf jeg har fået har lugtet langt væk og det skal helst være gult og flydende."
Fin Fin din klovn, velbekommen!!
Jeg har endnu ikke oplevet rent amfetamin da det har lugtet eller været en konsistens som ikke kan sammenlignes med amfetamin-sulfat.
Kender det her aaaalt for godt. Det er temmelig grinern af og til, men også sørgeligt at folk der tager et stof i så store mængder, slet ikke kender til grundlæggende fakta om det.
Har flere gange fyret smart-ass kemiker sætninger af, blot for blær, og folks ansigtsudtryk, når en solid amf-koger kommer forbi til en fest såsom;
"Hey, hva så? Får du sniffet noget alpha-methyl-phenethylamin?"
"Aaaee... Aeee'hva??"