Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 11:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zikterion:
nogle der har haft erfaringer med at købe fra <cencur> ?
positive/negative?

[ 06 Marts 2003: Besked ændret af: wOODY ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvid du selv kan finde det,er der omkring 100% levering hvis du smider kassen. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Prøv at bruge TFSE of skriv Research chemicals.
Det skulle give dig et pænt udvalg af steder.
Nix Orientalerne,brug Europa.
[img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

[ 08 Marts 2003: Besked ændret af: Gonzo ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Prøvede BZP for ca. et år siden, til blå mandag i Tivoli. Hold da kæft det var morsomt, endte med at jeg havde droppet 800 mg. i bomber, i løbet af et par timer. Med en masse bajere og lidt tjald oven i var det en super blanding! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Blev totalt stimuleret og det kildede i hele min krop, især i det Gyldne Tårn! Er du gal et sus, da jeg kom ned flækkede jeg toalt af grin og væltede rundt mens folk bare stod og kiggede underligt. Hehe det var sku sjovt. Men senere på aftenen begyndte jeg at få en temmelig grum nedtur og dagen efter var godt nok slem... Men ellers ingen bivirkninger, selv om det var en rimelig høj førstegangs dose. Havde det meget dårligere efter første gang jeg prøvede Amf. Jeg må indrømme at jeg havde lidt svært ved at mærke forskel fra det til Amf, men nu var det også første gang, så det kan være lidt svært at bedømme... Men fedt var det! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 26 Marts 2003: Besked ændret af: Muugor ]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Politikerindgreb efter konfirmand-amok

Formanden for Folketingets sundhedsudvalg Birthe Skaarup (DF) kræver "handling her og nu", efter at en større gruppe konfirmander mandag forøvede omfattende hærværk i Tivoli - stærkt påvirkede af amfetamin og lignende stoffer.
- Nu må der endelig sættes en stopper for stadigt yngre menneskers nærkontakt med narko, siger Birthe Skaarup.
Hun foreslår jævnligt tilbagevendende urinprøve-kontroller i folkeskolerne - og en "task force" af sociale myndigheder, de er klar til at gribe ind over for unge, der viser det mindste tegn på at have indtaget stoffer.
Både regeringspartierne, Kristeligt Folkeparti og Socialdemokraterne er postivit stemt over for idéen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fru Birthe Skaarup er skudt i hovedet,og står om nogen for den hårde pro Amerikanske indstlling.Mere politi,mere overvågning og flere restriktioner.

Jeg har talt med hende en gang,og jeg syntes hun er noget rabiat. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Not good. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Ligesom dem der brændte en skole af på hash, dxm og svampe - må have været voldsomt! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Det er da også for meget at folk (i det her tilfælde børn) tager stoffer når de ikke kan kontrollere sig selv - Jeg kan godt forstå, at der er nogle der ønsker at der skal sættes en stopper for, især unge menneskers, narko forbrug.... men hende Birthe, er splitter ragende gal, og burde fjernes fra sin post [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Er jeg den eneste der har lagt mærke til at det passer ret godt sammen med Muugors historie?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
nej

Medlem

Geografisk sted: Århus
Hvor gammel er man egentlig når man bliver konfi?? 13 eller noget i den stil? Sys satme det er opsigtsvækkende at børn i den alder tager stoffer, når de (efter min mening) knap nok burde have smagt en pilsneer..

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Forskellen er bare jeg ´for det meste har hjernen med mig, jeg er for det første ikke typen der render rundt og smadre ting. Kan godt se hvorfor i sammenligner det med min historie, men i kender mig ikke nok til at vide at jeg er en typisk narko unge, uden nogen form for fornuft. Jeg er lige glad hvad i siger, men jeg ved sku jeg har hjernen med mig, for det meste...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]