Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:56


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 feb 2020 16:31 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hey guys! Jeg står i den situation at en af mine kammerater ligger inde med noget rimeligt dårligt hash og desværre er det er okay stor mængde også (i hvert fald når det er så elendigt og ikke til at ryge).

Jeg tænkte så at man måske ville kunne være heldig at trække noget olie på det, nu hvor der alligevel er en stor mængde tilgængeligt.

Problemet er bare at jeg faktisk aldrig har begivet mig ud i at trække nol før, så har læst lidt her og der de sidste par dage.

Er nået frem til at trække med ISO da det umiddelbart er hvad flest folk anbefaler og så slipper jeg også får at bøvle med gas.

Min fremgangsmåde vil se sådan her ud:

Riv/nol 40g hash ud så fint som muligt, tilsæt ISO og lad det trække (her er jeg lidt usikker, da folk kommer med forskellige tider, men tænker 10-20 sekunder udfra hvad jeg ellers har læst af anbefalinger). Filtrer ISO'en fra og inddamp til olie.

Lyder det ikke fint nok eller er der noget jeg har overset?

Er personligt ret spændt på om der overhovedet er noget at komme efter i det her hash.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2020 16:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jeg har desvaerre ikke erfaring med at traekke nol, men hold os gerne opdateret vedroerende hvor meget olie, man kan faa ud af en omgang skod-hash.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2020 18:03 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Når jeg har trukket på dårlig hash med iso, så har jeg bare revet det sådan nogenlunde, det bliver alligevel opløst rimelig hurtigt. Jeg lader det trække i lidt tid, for jeg mener ikke man kan undgå at få alt det med som man ikke vil have. Klorofyl eller hvad det nu er. Det er noget andet hvis man har noget grønt, så kan QWISO være fint.
Så filtrerer jeg igennem et kaffefilter for at tage alle plantedelene. Damp ind over et vandbad og bum. Sort nol der smager af helvede til men sparker som et æsel.

Jeg har også selv tit været i tvivl om det var noget at hente i det dårlige hash, men jeg er blevet overrasket hver gang. :)

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2020 19:32 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Pestilence skrev:
Når jeg har trukket på dårlig hash med iso, så har jeg bare revet det sådan nogenlunde, det bliver alligevel opløst rimelig hurtigt. Jeg lader det trække i lidt tid, for jeg mener ikke man kan undgå at få alt det med som man ikke vil have. Klorofyl eller hvad det nu er. Det er noget andet hvis man har noget grønt, så kan QWISO være fint.
Så filtrerer jeg igennem et kaffefilter for at tage alle plantedelene. Damp ind over et vandbad og bum. Sort nol der smager af helvede til men sparker som et æsel.

Jeg har også selv tit været i tvivl om det var noget at hente i det dårlige hash, men jeg er blevet overrasket hver gang. :)


Håber da også jeg bliver overrasket! Og giver god mening med trækketiden. Eventuelt kan jeg altid prøve med QWISO ved siden af og se om der er nogen mærkbar forskel, der er desværre nok hash til at man kan prøve sig lidt frem.

EDIT: Er der nogen som har et bud på hvor meget ISO jeg skal bruge?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2020 00:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2020 13:17
Indlæg: 50
Buttkraken skrev:
Pestilence skrev:
Når jeg har trukket på dårlig hash med iso, så har jeg bare revet det sådan nogenlunde, det bliver alligevel opløst rimelig hurtigt. Jeg lader det trække i lidt tid, for jeg mener ikke man kan undgå at få alt det med som man ikke vil have. Klorofyl eller hvad det nu er. Det er noget andet hvis man har noget grønt, så kan QWISO være fint.
Så filtrerer jeg igennem et kaffefilter for at tage alle plantedelene. Damp ind over et vandbad og bum. Sort nol der smager af helvede til men sparker som et æsel.

Jeg har også selv tit været i tvivl om det var noget at hente i det dårlige hash, men jeg er blevet overrasket hver gang. :)


Håber da også jeg bliver overrasket! Og giver god mening med trækketiden. Eventuelt kan jeg altid prøve med QWISO ved siden af og se om der er nogen mærkbar forskel, der er desværre nok hash til at man kan prøve sig lidt frem.

EDIT: Er der nogen som har et bud på hvor meget ISO jeg skal bruge?

vis jeg husker rigtig tog min eks svoger gerne dårlig klumb og brygte bare ligter gas for at lave nol da han gerne ville ha det var rent når han ikke kunne får det rigtige mere ;) jeg ved med sikkerhed han gjorde det med grønt :peace: mener bare han gjorde det med klump også men vil ikke hænges op på det. ved man kan bruge æter men held og lykke med at finde det :gud:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2020 02:01 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Så har jeg lidt at melde tilbage!

Nu har jeg leget lidt med det og vil lige forklarer min fremgangsmetode.

Først nollede jeg 6,4g hash ud og prøvede med en normal QWISO, så jeg hældte noget ISO over hashen, rystede det lidt rundt i 20 sekunder siede hashen fra, hældte ISO'en gemmen et kaffefilter, derefter op i en skål og så fik det et vandbad indtil alt alkoholen var fordampet. Her stod jeg så tilbage med hele 0,07g ret potent nol.

Dagen efter nollede jeg 10g hash mere ud og hældte det op sammen med det hash jeg havde trukket på i går, det lod jeg så trække nogle minutter i ISO'en og så gjorde jeg som dagen før og endte ud med 0,3g ligeså potent nol. Imens jeg havde gang i "andet" pull, havde jeg taget de 16g hash fra tidligere og hældt en sjat ISO mere i og det lod jeg så stå og trække i en times tid mens jeg rystede det lidt i ny og næ. Så fordampede jeg alkoholen med et vandbad og efter det havde jeg så 0,9g nol. Det var godt nok ekstremt fedtet og ikke til at arbejde med, så for at gøre det lidt mere stabilt gav jeg det en tur i ovnen ved 50-80 grader i et kvarters tid og så smed jeg det direkte i fryseren i et kvarter. Efter dette var det noget nemmere at arbejde med og det var basically bare som noget MEGET fedtet sort hash, men det kunne dog nolles, man skulle dog være hurtig inden det begyndte at klistre på fingrene.

Resultaterne har været meget fine, nogle små men ret potente mængder. Det smager godt nok af lort. Hashen havde sådan en meget bestemt lugt og smag, sådan rigtigt dårlig hash agtigt. Begge dele er kun blevet mere intense efter jeg har lavet en ekstraktion, men i det mindste har jeg nu et produkt som jeg rent faktisk kan ryge og blive skæv af!

Når jeg får trukket noget mere, prøver jeg lige at tage nogle billeder af hele projektet og produktet.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2020 11:49 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Ja, det er lidt udkrads-agtigt, men det virker i det mindste.
De gange jeg har trukket, der kunne jeg umuligt blive ligeså skæv af at ryge klumpen. Uanset hvor meget jeg så havde tjummet på den.
Alt det der plantestøv smager forfærdelig surt. :)

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2020 19:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
God griner =) Måske jeg sku' købe den skive jeg fik tilbudt til 300kr og så eksperimentere lidt :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2020 20:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
HopIFjordeN skrev:
God griner =) Måske jeg sku' købe den skive jeg fik tilbudt til 300kr og så eksperimentere lidt :P

do it, do it for science!! :P

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2020 20:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
STWOD skrev:
HopIFjordeN skrev:
God griner =) Måske jeg sku' købe den skive jeg fik tilbudt til 300kr og så eksperimentere lidt :P

do it, do it for science!! :P

Ja :D!

Men wtf. 300 kroner??? Sikker paa at det ikke bare er en klump ler :P ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2020 20:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Den der ler sidst, ler bedst.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2020 13:28 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
HopIFjordeN skrev:
God griner =) Måske jeg sku' købe den skive jeg fik tilbudt til 300kr og så eksperimentere lidt :P

Prøv! Det er jo forholdsvist nemt og kræver egentligt ikke så meget tid og produktet sparker sgu røv

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2020 18:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Køb den 300kr skive og jeg dabber et gram elefantasnot

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team