Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 okt 2021 19:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2018 15:06
Indlæg: 67
Hej!

Set ud fra et økonomisk perspektiv, hvordan øger man så billigst og mest sikkert virkningen af alkohol?
Ganske enkelt en "sund" måde at få mest mulig effekt for færrest mulig penge.

Jeg ved naturligvis godt at benzodiazepiner o.l. øger virkningen. Men jeg tænker mere på ting de fleste har nem adgang til.
F.eks. har jeg læst at antihistaminer øger virkningen. Jeg hørte en gang noget med at en type grapefrugt også øger virkningen?

Andre gode forslag?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2021 20:37 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Den billigste måde er og lade være med at drikke for tit og fucke tolerancen op.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2021 20:41 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Altså, hvis du vil være fuld skal du bare drikke mere. Det er noget af det mest økonomiske narko der findes, så hvis du skal til at spise antihistaminer for at forøge din rus, så bare lad vær, har fået mareridtsklø af den kombo, og når jeg siger combo, mener jeg én antihistamin pille og alkohol.

Drik flere øl og tag pauser imellem.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2021 09:46 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Drik på tom mave. Nettos billigste vodka koster 60-70 kr. Hvis du stadig ikke føler dig nok ramt efter en halv til en hel flaske kan du vel tænde op i en færdigrullet 2smøgs og se hvordan det så går.
Hvor billig skal din brandert være?

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2021 11:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2018 15:06
Indlæg: 67
Læbepomaden skrev:
Altså, hvis du vil være fuld skal du bare drikke mere. Det er noget af det mest økonomiske narko der findes, så hvis du skal til at spise antihistaminer for at forøge din rus, så bare lad vær, har fået mareridtsklø af den kombo, og når jeg siger combo, mener jeg én antihistamin pille og alkohol.

Drik flere øl og tag pauser imellem.


Tak for informationen om at holde sig fra komboen med antihistaminer.

Det er ret logisk at man bare kan drikke mere. Tanken gik mere på om der var noget mere økonomisk end spiritus, der kunne øge virkningen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2021 11:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2018 15:06
Indlæg: 67
Bo Dega skrev:
Drik på tom mave. Nettos billigste vodka koster 60-70 kr. Hvis du stadig ikke føler dig nok ramt efter en halv til en hel flaske kan du vel tænde op i en færdigrullet 2smøgs og se hvordan det så går.
Hvor billig skal din brandert være?


Jeg har været ude i vodka, som en billig vej til en god brandert. Tak for oplysningen. Aldi er for øvrigt billigere.
Jeg gætter på at man vel ikke kan gøre det meget billigere?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2021 13:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Lader til at du selvmedicinerer med alkohol hvilket kan være grundet at dit system er i mangel eller ubalance eller andre årsager. Det vil give en masse problemer i længden så anbefaler at du i stedet arbejder på at give dit system nogle gode ting så det kan heale sig selv og så kan du bytte alkoholen ud med kava eller cannabis for den sags skyld da ingen af delene dræber dig i den hast alkohol gør.
Nogle mennesker bl.a. indenfor autismespektret har mindre GABA-receptorer visse steder i hjernen og har nemmere ved at blive afhængige af sovemedicin og alkohol da det dulmer den mangel der er så man bedre kan fungere.
Det kan man støtte op om vha. af naturlige midler i stedet så du vil kunne stå imod angsten, komme i bedre humør og vigtigst af alt ikke æde dig selv op indefra ved at drikke dagligt.
Midler der øger GABA er f.eks. passionsblomst-ekstrakt, kava, skullcap ekstrakt, L-theanine midler der modvirker angst og virker antidepressivt er bl.a. bacopa, rhodiola og ashwagandha.
Skriv en PM så kan jeg pege dig i retningen af de billigste steder at købe de forskellige evt. og give lidt tips til de forskellige kombier


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team