Hey psy!
Har for noget tid siden, oprenset en større mængde amfetamin for en kammerat, og kommer efterfølgende i tanker om, at opløsningsmidlet jeg benyttede til oprensningen (isopropanol), har jeg stadig til at stå i en flaske, og det er gult som pis, og stinker langt væk af kemisk karse..
Kan jeg lave en reduktion af p2np til amfetamin freebaae; givet at det er p2np der er det dominerende opløste stof i min isopropanol, og så udsalte amfetamin freebasen med en svovlsyre opløsning, for at udfælde sulfat saltet, eller er min tese helt ad røven til?
Stinker amfetamin freebase ligesom p2np? For så kunne det jo være så simpelt, at producenten af batchet, ikke har udfældet alt basen han har syntetiseret, og det vil man så efterfølgende have mulighed for at gøre, men har aldrig haft amfetamin freebase til rådighed, så skal ikke kunne sige, om der er noget om det, eller om min anden tanke med af det er p2np, som er vasket ud af det batch, som jeg fik udleveret.
Jeg fik kun ca 30% udbytte ud af min oprensning, og synes det lyder meget lavt, men det havde også konsistens som tandpasta, så jeg tænker at meget af vægten, var et eller andet opløsningsmiddel fra syntesen, men til gengæld var slutproduktet uden sammenligning til det slam jeg startede ud med, så et eller andet godt, må min oprensning have gjort, men kunne være Nice, hvis man kunne hæve udbyttet, ved at gøre noget, med opløsningen jeg står tilbage med, men ved ikke om det er det værd og gøre
_________________ Mvh Narkopolo. "Kemi, det er satme smart!  " Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM. (̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅_̅_̅_̅()ڪے "Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."
|