Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 15:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 180 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Næste
Forfatter besked
Medlem

Ja mht. MDMA ville jeg knuse det til fint pulver og vaske med acetone.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Knuste og vaskede 2,2g krystaller, som STANK langt væk af dødt hospital, med acetone... endte med 1,8g fint hvidt og lugtfrit pulver, der samlede sig som kager/klumper i kaffefiltret - og disse var lette at knuse igen til helt fint pulver 8)

Bort set fra det, nogen der har kommentarer til punkt 19 i den her: Amphetamine FAQ? (undskylder hvis den har været nævnt før, er noget tid siden jeg har læst de tidligere poster i tråden)

Den adskiller sig jo en hel del fra metoden med iskold acetone og direkte i fryseren...

Junior medlem

Nu har en kammerat gennem et stykke tid fået leveret amf fra en lille "fabrik" i belgien... Det kommer i vakumpakket poser helt tandpasta agtigt... Mit spørgsmål er så burde det ikke være rimeligt rent??? Har ikke så meget forstand inden for kemi så bær over med mig:)

Admin
Brugeravatar

Ikke nødvendigvis. Det meste amf blir produceret af amatører, der er ligeglade med, om de producerer et rent produkt. Så længe rockerne gider købe det, kan de være ligeglade med oprensning osv.

Med det sagt er amf der kommer direkte fra producenten i de fleste tilfælde renere end det, tilfældige pushere sælger. Ikke at det nødvendigvis er et godt produkt. Det har bare højere indhold, da det ikke er blevet cuttet med andet end rester fra syntesen.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hej!
Jeg har lige oprenset noget amf for første gang her i weekenden med en god ven - det gik over al forventning :)

Men jeg har spekuleret på hvad det er for noget snavs der ligger sig som bundfald, efter at jeg har renset med acetone, og bagefter opløst amfen i vand?

Mvh. :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

weeerneeer skrev:
Hej!
Jeg har lige oprenset noget amf for første gang her i weekenden med en god ven - det gik over al forventning :)

Men jeg har spekuleret på hvad det er for noget snavs der ligger sig som bundfald, efter at jeg har renset med acetone, og bagefter opløst amfen i vand?

Hvilken fremgangsmetode brugte du?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
OhImNew skrev:
weeerneeer skrev:
Hej!

Hvilken fremgangsmetode brugte du?

Den som der er blevet nævn ca. 5237 gange i den her tråd? :) 1. rense med acetone, vent 5 min, ud med acetonen. 2. opløs bundfaldet med vand, vent 5 min, behold vand - og så ligger der noget snask i bunden, som ikke er amf, og ikke er opløst af acetonen - hvad er dette, hvis man kan svare på det? :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem

Geografisk sted: norge
Hej er der nogen der ved, hvor lang tid man ca. bør lade sit kaffefilter stå før acetonen er væk? Til det ikke lugter eller? det står forresten ved stuetemperatur :)

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Ja, når du ikke kan lugte acetonen længere, er der i hvert fald ikke ret meget tilbage.
Rør lidt rundt i det - hvis det da ikke lugter af acetone, ville jeg godt turde indtage det.

Junior medlem

spørg nok dumt men er ny kan man godt springe det step med oven over :)

Junior medlem

Geografisk sted: den mørke del af det jyske
hvad er det for et step hvor du bruger ovn

Medlem
Brugeravatar

kan man ikke bare tage amfen i filteret som stadig er vådt af acetone, men som er vasket, og så bare sprede det ud i en petriskål eller noget? Så fordamper acetonen jo bare hurtigere end i et filter hvor det ligger helt klumpet sammen

Medlem
Brugeravatar

kan man ikke bare tage amfen i filteret som stadig er vådt af acetone, men som er vasket, og så bare sprede det ud i en petriskål eller noget? Så fordamper acetonen jo bare hurtigere end i et filter hvor det ligger helt klumpet sammen

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Når man nu bruger oprensningsmetoden man mere eller mindre kan lave i en mørk skov, med acetonevask og filtrering af vandopløsning, og inddampning.

Har jeg lige et spørgsmål omkring opsugningen af vandopløsningen af amf'en gennem vat.

En ven spurgte her igår om ikke at jeg kunne lave en oprensning på tre forskellige produkter for at tjekke kvalitet, på det vi sad og hyggede med plus et par andre prøver..

Anyway... Synes filtreringen gennem vat var ja.. Noget vat for at sige det pænt. Ved ikke om I andre brugte almindelig vat man køber i Bilka/Matas osv, men hvis I gjorde det, oplevede I så også at hvis vattet blev holdt stramt mod pumpen, at det (lige meget mængde af vandig opløsning), så blev det mere eller mindre umuligt at suge opløsningen op? Det var ikke fordi at jeg havde lagt vattet dobbelt eller noget, men når det blev holdt stramt på pumpen kunne det praktisk talt ikke lade sig gøre at filtrere det pga det eneste der skete var at der kom et stort vakuum i pumpen?
Lavede en oprensning på prøve nr 2, hvor mængden var noget større end prøve nr 1, altså små 10 gram istedet for 2.5 gram.
Og med 20 ml vand pr gram var det jo pludselig en enorm mængde der skulle bøvlets utrolig meget med. Så gjorde - af ren dovenskab og brænderlogik - det at jeg slet ikke holdte vattet lige så stramt, ja vil faktisk sige at det ikke var meget andet end at holde vattet løst foran pumpehullet, men samtidig stramt omsluttet så at alt væske kom igennem vattet.
Det medførte jo så at der stadig kom partikler med, som ikke var vandopløselige med til inddampning.
Nederen, med ris til egen røv.. Mens jeg filtrerede tænkte jeg på om ikke sådan en "vatrundel" som sminkeduller fjerner makeup med kunne bruges? Kunne forstille mig at det var noget nemmere at håndtere.
Så at der tidligere i tråden blev skrevet om at filtrere med kaffefilter istedet for vat. Hvis nu man - teoretisk set - er ligeglad med om 1-200 mg vandig opløsning af amf skulle ende med at blive suget af kaffefiltret i processen. Er et kaffefilter så fint nok masket til at tage kreatin og laktose? Kunne man evt. istedet for at hælde opløsningen i et filter over skål, sætte et kaffefilter foran pumpen?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Du kan sagtens anvende et kaffefilter. Resultatet vil blive en opløsning, som er lige så klar som en kop kaffe - praktisk talt uden visuelle partikler i.

Jeg kan ikke forestille mig at der vil sidde så meget amf tilbage i filteret, men du kan jo skylle efter med lidt vand for at få resterne med.
Endvidere kan du jo klippe kaffefilteret ned til f.eks. halv størrelse eller mindre og så tilsætte den grumsede opløsning langsomt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

SKØNT!! med en bekræftelse af hypotesen omkring kaffefiltret! Tror vist lige at prøve nr 2 ryger i noget vand og gennem et kaffefilter senere! Kunne bare ikke forstå hvorfor at kaffefilter ikke var blevet nævnt tidligere istedet for at stå og bøvle med det forbandede vat!

Medlem

Hvis du klipper en tredjeldel af filteret på en smøg du ikke ahr røget på. Kan du bare sætte det på enden når du skal suge ðet op. Virker helt fint

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har jeg også tænkt på, og hørt fra dumme dumme folk der har skudt gadeamf og den slags... Meeen...? Altså.. der ryger vel stadig nogle partikler med igennem et smøgfilter?

Medlem

Hvis du sidder og oprenser dårlig amf, tror jeg det er helt fint. De gange jeg har gjort det amfetmin og coke har det virket upåklageligt.

Junior medlem

Skal acetonen ikke være tør før man renser sine ting?

Flere kammerater fortæller mig at acetonen vil suge luft til sig og blive kontamineret med vand i opløsningen så snart du åbner flasken... og det er jo væsenlige størrelser af aktive stoffer der kan opløsses i næsten intet vand..

Er det nødvendigt at få fat i noget epsom salt eller skal jeg bare go ahead?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 180 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]