Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Okayyy.. Vender nok lige tilbage før jeg tager min første omgang..

Er en temmelig stor person, 185cm 81kg såååå..

Titel:
Medlem

Ok... så er det ikk sikkert du får ret meget ud af 1g, men start nu for guds skyld stille og roligt ud. Selvom det er usandsynligt, og GHB normalt ikke er farligt, er det ikke legetøj. Man KAN komme galt afsted hvis man ikke tænker sig om. Men hyg dig med det, tror du vil kunne lide GHB rusen :)

Titel:
Medlem

burde vi ikke holde os til emnet og finde ud af hvorvidt det kan laves hjemme og hvordan, frem for at diskutere hvordan det virker i kroppen og hvordan det optages?..... altså det er mere sådan hvis vi skal holde os til trådens udgangspunkt ;)

Titel:
Medlem

Jo selvfølgelig, beklager. Tror bare vi skal passe lidt på med at snakke om synteser herinde, mindes en tråd der blev lukket på det grundlag? Måske jeg husker forkert.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt væk
Er GBL ulovligt?

Ellers så er der her en "opskrift" på hvordan man laver GHB af GBL:

Citat:
GHB or sometimes called Liquid E or Liquid G. Is popular at raves and partys because many users compare it's effects of that of ecstasy.

Chemicals needed:

1. GBL, gamma-Butyrolactone. (Used almost exclusively as a chemical intermediate as well as in the production of pesticides and herbicides. Also GBL can be used as an intermediate in the production of vitamins and pharmaceuticals.)
*You can find this at http://www.geocities.com/specialtywood_products. They sell 1000ml bottles of GBL for only 65 dollars. They sell GBL as a paint stripper for antique wooden furniture.
*Just look on the internet.

2. NaOH, sodium hydroxide or lye. You can find this in the drain cleaning section at most stores. Recommened 'Red Devel Lye'.

*2. KOH, potassium Hydroxide. You can use this or NaOH, but you will need more KOH then NaOH.

3. pH testing papers, found everwhere ask a clerk or someone at a big store.

How to make GHB:

You will need :
1. 135 grams (120 ml)of gamma butyrolactone
2. 63 grams of Sodium Hydroxide or
91 grams of Potassium Hydroxide
3. Papers to test pH

1. Place the content of the gamma butyrolactone bottle in a stainless steel or pyrex glass saucepan. Do not use aluminum cookware to make GHB.
2. Place the content of the NaOH or KOH bottle in the same saucepan.
3. Put SLOWLY around a half cup of warm distilled water in it. Put a cover (fast! the reaction may be immediate) on it but not tight.
4. Wait a little it will start reacting on itself. If it doesn't (after 2-3 minutes), heat it a LITTLE (once it reacts remove it from the stove).
4.5 If there is some NaOH not dissolved, stir it up till it is.
5. (This step is optional, some like it like that and others prefer to heat the solution a little.) After it's finished. Start heating it slowly. You will see it starting boiling. Don't overheat! It can burn. Do it for one hour. Don't forget to add water if you make it boil for a long time.
5.5. Between step 4 and 6 you might see a white compound on the side of the saucepan (it doesn't happen everytime). Don't throw it away, it's GHB. When you will add water, it will dissolve.
6. When you are finished, put it in a measuring cup (Pyrex) and fill it with water (when I'm in a hurry to taste it I use ice) to 1000ml (a little more than 4 cups). That way you'll have around 1 grams per teaspoon.
7. Measure the PH. If it's higher than 7.5 add vinegar to lower it to below 7.5 It can take 50 - 75 ml of vinegar.
9. To store it I use a mason glass jar with a plastic cover. I draw the poison logo on it (very important! you don't want a kid to take a full glass of GHB). I place it in the fridge, the taste is better when it's cold.

Another Way of making GHB:

You will need:

Clean dry beakers and graduated cylinders, a set of chemical scales, narrow range pH strips for 5.5-8.0, a hot plate, and (if you intend to make powder) two sealed tupperware containers, a blender and a pyrex baking dish.

1) Accurately measure out gamma-butyrolactone (GBL) in the volume of milliliters (mls) you want to react.
Example: You want to react 120 mls of GBL.
2) Multiply this number by the average density of GBL (1.124 gms/ml).
Example: (120 mls GBL) * (1.124 gms/ml) = 134.88 gms GBL
3) Divide this number by the average molecular weight of GBL (86.09 gms/mol).
Example: (134.88 gms GBL) / (86.09 gms/mol) = 1.567 mols of GBL
4) Multiply this number by the average molecular weight of NaOH (40.0 gms/mol)
Example: (1.567 mols) * (40.0) = 62.69 gms NaOH
5) Weigh out this much NaOH using a set of chemical scales.
6) Heat the GBL + 5% distilled water (by volume) to 100 degrees C
Example: 120 mls GBL + 6 mls distilled water heated to 100C
7) Completely dissolve the NaOH in distilled water at the rate of about 40 grams per 100 mls of water.
Example: (63 gms NaOH) / (40) = 1.575 * 100 mlw H2O = 157.5 mls water
8) *SLOWLY* drip (DO NOT POUR) 90% of the NaOH into the heated GBL and make sure that the reaction is occurring (the solution will begin boiling vigorously). If the reaction is not occuring, then you either have not heated the GBL to 100C or you have defective reactants (throw them out and get fresh stuff). Once the solution begins boiling, you can turn the heat off - the reaction will make its own heat.
9) Begin measuring the pH of the reaction solution with narrow range pH paper (5.0 - 8.0 paper). When the range begins to get to 7.5 to 8.0, stop dripping the NaOH solution. This mixture will still have unreacted lactone in it - so now it is time to do some steam distillation.
Steam Distillation (The purification step)
10) Put a thermometer in the solution capable of measuring 200C and crank the heat up on the solution. You may want to add a boiling stone made from a clean piece of pea gravel to the solution (don't use a boiling stick because you will burn it up, and don't use a chemical boiling stone because they contain metals that are not supposed to go into humans).
11) When the solution gets up to 150-155C, cut the heat back enough to hold the temperature steady at 150-155C. Hold it at that temperature until all bubbling stops. The beaker now contains melted NaGHB.
12a) To make a liquid, add enough boiling water to make the dilution you want.
Example: You want 1 gram NaGHB per 5 ml of solution. 120 mls of GBL will make 198 grams NaGHB. 198 * 5 ml = 990 mls of solution. So add enough boiling water to bring the entire solution up to 990 mls.
12b) To make powder, pour out thin strips of the NaGHB melt into the pyrex casserole dish. Return the melt to the low heat to keep it melted. Let the strips cool - they will begin to curl up if the strips are about 1/2" to 1" in width. Scrape them up with a metal spatula and put them into a sealed tupperware container. Pour out more strips and repeat the procedure until you have used up all of the melt.
13) Let the strips in the tupperware container cool down and shake them around a bit (while holding the lid tighly on). This will break up the strips.
14) Put the boken up NaGHB pieces into a blender (no more than 1/3 full) at high speed. You may have to shake the blender around a bit to make sure everything is ground into powder. Pour the powder into a sealed tupperware container.
15) You are done. Enjoy, and please don't do G and drive.

Kilde: http://www.neonjoint.com/drug_recipes/chapter4.html

Titel:
Medlem

GBL er ikke lovligt, nej. Ikke som rent produkt solgt til private i hvert fald.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
ARK skrev:
og why GHB ik er lovligt.?.altser jeg stiler mig selv det samme sprøgsmål ang ketamin hver morgen..men kommer altid frem til det er onde statsmænd der vil ødelække alt..men igen det bare mig..off tropic :P

Ketamin er i teorien ikke ulovligt i Danmark, da det ikke er opført på nogen af listerne.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
det blir vist os kun i teorien..kender flere som er blevet nuppet med det og som har oplyst hvad det var. :? .de kom da for retten, dog er der en forskel rent strafmæsigt vis du blir taget med eks ketar armpuller(ketamin) og så syntetisk fremstillet ketamin..ketar sku hører under lægemidel lovgivningen(her snakker vi bøder), og syntetisk under hård narko(go 2 jail :D ) så vidt jeg husker

men det er vist lidt off tropic jeg beklager :wink:

Titel:
Junior medlem

Er det det samme som Pro-G?

Nogen af jer som har haft negative oplevelser ved GHB?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
guaxa skrev:

Citat:
Nogen af jer som har haft negative oplevelser ved GHB?

Ja, at flasken bliver tom... !!!! :lol:

Titel:
In our memories

OFFTOPIC(eller):

Jeg har haft en “nærdødsoplevelse”, hvor jeg landede forkert, efter et stort indtag gennem en hel aften(alt for stort) af gudestoffet,… landede(eller havde lagt mig til rette(!?)), husker bare, at jeg havde det sindssygt godt, med ryggen ½vejs ud over min seng, med kanten af sengen pressende op i min ryg, som pressede videre op på i mine lunger, som ikke rigtigt fungerede normalt pga. af presset(har lignet i et umuligt V),… hvor jeg kæmpede med at få vejret, samtidig med jeg forsvandt i en dyb ”narkose”/rus og mit hjerteslag nærmest stod af,… hvor jeg røg gennem en tunnel, som jeg svandt ind i, mens jeg så mine nærmeste/kæreste venner, som stod og rakte hånden ind efter mig,… dette skete flere gange, hvor jeg desperat kæmpede for at komme tilbage igen,.. indtil jeg blev bevidst om, hvad der var ved at ske, og kæmpede mig om på siden, i en anden stilling,.. hvor vejrtrækningen igen blev normal.
Vågnede 2 timer efter, hvor jeg havde bidt mig selv i venstre side af tungen, og har stadigvæk mén.

Det skal siges, at jeg var alene, der var ingen venner,… og har kun oplevet noget lignede en gang før, hvor jeg var ganske lille, havde høj feber(uden nogen former for drugs), og var tæt på at dø.

Konklusion: vær varsom, alene, med høje doser af gudestoffet…. Det er farligt, hvis man ikke er bevidst om rette ”set’n’settings”.

Jeg havde intet andet taget end lidt på Gabriela's dejlige og velformede numse,… i uvise doser, redoseret over en hel aften, og måske lige haft lyst til en lidt større dosis, for hurtigt, efter den sidste.

I still love Gabiela

Titel:
Junior medlem

xun skrev:
Ja, at flasken bliver tom... !!!! :lol:

:lol: :lol:

Zlatko - Det lyder sq ikke helt rart! Men var det fordi at virkningen af GHB stoppede så hurtigt, at du bare ville have mere og mere? Jeg har nemlig ikke helt forstået hvor lang tid rusen varer!?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Rusen varer mellem 1½ time og 2½ time, men kan jo forlænges ved redosering :D

Men det afhænger meget af personen og hvad man ellers har indtaget i løbet af dagen, har jeg erfaret.

Titel:
Medlem

jeg oplevere man blir ekstramt agersiv ved for mange hætter og får blackout i flere timer..selv prøvet det og det ik rart når folk kommer og siger" hey har du det godt nu? du stod og nikkede væggen skaller på fuldt tryg tidligere" eller får kramper.. virklig ubehagelidt..så vis lidt respekt for GHB.. :wink: . og nej jeg blandede det ik med noget.. kun GHB..når det så er sagt så kan man os bare lad vær med at drikke hætte på hætte ned.. de slår hårdt ligepluslig..

forsat god lørdag :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ARK:

Det du har oplevet har jeg godt nok aldrig hørt om. Jeg har aldrig set eller hørt om at folk skulle blive agressive på ghb. Men har set folk lave en masse andet lort (Sexuelt :lol: ) Men du har helt ret i at man selvfølgelig ikke skal hælde den ene efter den anden hætte ned. For det første bør man kende koncentrationen på det man tager, og for det andet, skal man prøve sig forsigtigt frem med det, da det som jeg nævnte har en meget flyvsk effekt. Man ved aldrig hvor meget der skal til før grænsen er nået. Så derfor tag det stille og roligt. Det skal nok virke!!! :D

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: stor kbh
-MHJ- : har du selv prøvet det der?, jeg ser umeldbart der er nogen mangler..eks

" 1. Place the content of the gamma butyrolactone bottle in a stainless steel or pyrex glass saucepan. Do not use aluminum cookware to make GHB.
2. Place the content of the NaOH or KOH bottle in the same saucepan.
3. Put SLOWLY around a half cup of warm distilled water in it. Put a cover (fast! the reaction may be immediate) on it but not tight.
4. Wait a little it will start reacting on itself. If it doesn't (after 2-3 minutes), heat it a LITTLE (once it reacts remove it from the stove).
4.5 If there is some NaOH not dissolved, stir it up till it is.
5. (This step is optional, some like it like that and others prefer to heat the solution a little.) After it's finished. Start heating it slowly. You will see it starting boiling. Don't overheat! It can burn. Do it for one hour. Don't forget to add water if you make it boil for a long time.
5.5. Between step 4 and 6 you might see a white compound on the side of the saucepan (it doesn't happen everytime). Don't throw it away, it's GHB. When you will add water, it will dissolve.
6. When you are finished, put it in a measuring cup (Pyrex) and fill it with water (when I'm in a hurry to taste it I use ice) to 1000ml (a little more than 4 cups). That way you'll have around 1 grams per teaspoon.
7. Measure the PH. If it's higher than 7.5 add vinegar to lower it to below 7.5 It can take 50 - 75 ml of vinegar.
9. To store it I use a mason glass jar with a plastic cover. I draw the poison logo on it (very important! you don't want a kid to take a full glass of GHB). I place it in the fridge, the taste is better when it's cold. "

der står ik noget om GBL´en skal opvarmens for der tilsættes NaOH ?, og der står lad det varme i 1time, men ligebagefter står der husk at tilsætte vand vis man lader det koge i lang tid..??? :roll: ..og PH værdien hade jeg den opfatelse af at man sku måle den løbnede og ik kun til slut. det gir minus mening. ??

sorry vis det her lige på kanten..men han linkede jo selv og kopirede det så.., beklager vis det sku være i strid med reglerne, men vis det ikke er vil jeg gerne hører nogen af de kloge hovedere om de hade et svar ??

Titel:
Medlem

om det er lige på kanten ska jeg ik ku sige, men nu du har sprugt ku det da være intersandt at få afvide,det liner en mangel 8) selvom jeg normalt har den holdning af vis folk vil lave ting og sager så finder de den info andet sted´s ,

xun : jeg tager det altid stille og roligt det ved du :D

Titel:
Dedikeret medlem

xun skrev:
Jeg har aldrig set eller hørt om at folk skulle blive agressive på ghb.

Det har jeg til dels. Både bekendte og undertegne har tendeser til at blive mere end almindeligt provokerende, nogle gange grænsende til det aggressive, dog ikke fysisk men på et provokerende verbalt plan.
Men sådan kan det jo gå når stofferne giver slæk på impulskontrollen.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hmm, jeg vil ikke sige, at aggressivt er ordet. Men provokerende, JA for pokker! GHB kan være uhyggeligt stodderagtig, har selv brugt det som rekreativt stoddersubstans på Roskilde med stor succes!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har allerhøjest udtrykt højlydt hvad jeg mente om de omkringværende pigers udseende! :P

Om det er provokerende skal jeg ikke kunne udtale mig om, personligt ville jeg tage det som et kompliment hvis jeg var dem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]