Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 13:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg har prøver med de ris man kan købe i lokalbrugsen.... DoRis, de er vist nok bedst, de lugtede også af rotte, og hvis man så erstatter mælken med ymer, så bliver det vildt [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

brune ris kan KUN bruges hvis du langsomt titrerer med en vandig C vitamin opløsning.
Det siger jo egentligt sig selv med alle de postivie ion- proton-ting der normalt er i brune ris.

Junior medlem

Geografisk sted: Køge
Er brune ris tidladt ? Jeg syntes at jeg har hørt opskriften før, har det mon været hos hytte mejer...hendes programmer var så inspirerende...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg er dybt afhængig af vand, bliver nødt til at stjæle for at få råd til det, og nu kan jeg ikke engang mærke det længere, det er bare blevet en vane, noget man gør (skræmmende stemningsmusik), og snart begynder jeg at sprøjte det in i venerne for at få en hurtigere virkning... Jeg tror jeg tager på afvænning og drikker bajer istedet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Og hvad er det så rent faktisk ????
Nu vi er ved det så kender jeg et fedt stof som praktisk talt alle på hele jorden er afhængig af. ILT !!!! Hvad med at send os på afvænning tak.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil vædde på du ikke tør tage en cold turkey.Det er nemlig for mandfolk!
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fenriz:
snart begynder jeg at sprøjte det in i venerne for at få en hurtigere virkning... Jeg tror jeg tager på afvænning og drikker bajer istedet.<HR></BLOCKQUOTE>

Damn mand du er fandme ude på dybt.. øhh ja vand. fårk man jeg husker stadig mit første H2O trip DAMN det var insane jeg fattede bare minus i flere timer..... totalt grineren.. bagefter skulle jeg bare pisse af lort til.. meget fed bivirkning.. derudover var der ikke så mange.... Men det der med at blive afhængig af det det prøver jeg sq virkeligt at holde sig fra.. på den måde er det sq et lortestof...
/me hader styoffer man blir afhængig af.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
jeg syntes det var en ok opskrift og den lyder spændene men jeg vil spørge om der ikke er nogler der vil oversætte den for mig bare som ren infomativ tekst selvfølgelig og det er på eget ansvar hvis den bliver brugt

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
sekstoi skrev:
jeg syntes det var en ok opskrift og den lyder spændene men jeg vil spørge om der ikke er nogler der vil oversætte den for mig bare som ren infomativ tekst selvfølgelig og det er på eget ansvar hvis den bliver brugt

Fat nu at hele den her tråd er en stor joke.

Der bliver taget tykt pis på folk, og du sluger det råt !!! :lol:

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
hahaha, den her tråd er fandme go griner! Jasmin-Ris og mælk :lol:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
sekstoi: Jeg slettede din post i går omhandlende samme spørgsmål, da jeg simpelthen troede at du jokede 4 real :lol:
..jeg troede ikke at man kunne være ironisk inkapaciteret...D´oh...

Nå, men god arbejdslyst, hvis du vil prøve opskriften af :wink:

Jeg vil komme nogle af boardets paragrafryttere i forkøbet og låse tråden, før de når at brokke sig over indholdet, da de jo sagtens kan argumentere for trådens manglende seriøsitet...PM undertegnede hvis I er uenige...

Vh CC

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]