Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 11:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg ved da at nogle stoffer kan ændre sig, og så stadig blive mere potente! Tvivler nu også meget stærkt på at grupperne ligefrem ændrer sig, men derfor er det vel ikke utænkeligt!
Ved da at de på AU har ændret et kokainmolekyle så det er ca. 1000X mere potent! OKAY, det er godtnok ved at fjerne/tilsætte grupper, men det nye stof har stadig samme struktur som kokain. DERFOR kan det også tænkes at psilocybin kan ændres til et lignende stof med forøget virkning!

Det er da også velkendt fænomen at et stof der ligner et andet kan sætte sig på dettes receptor og så have en virkning!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Det nye stof har netop -ikke- den samme struktur som det oprindelige kokain! Desuden er det syntetiseret under, meget ofte, ekstreme forhold skabt i en reaktor, der er kontrolleret i hovede og røv.

Og der sker altså ikke en skid andet, end at psilocybinen opløses i den mængde vand honningen indeholder...og mister styrke med tiden!!!

Moderator
Brugeravatar

Sorry, glemte "tilnærmelsesvis" samme struktur som kokain. Hvad mener du med en reaktor? Jeg har set laboratoriet og det var da ikke helt vildt.

Hvis der ikke sker andet med svampene end at psilocybinet opløses, hvorfor giver det så øget effekt (jvf. Ganja)?? Det burde ikke give større effekt end hvis man lavede svampethe, og det er kendt for at være en svagere effekt end ved alm. oral indtagelse...

Insane psychedelia user!

Placebo velsagtens..

Desuden giver svampe-the da ikke mindre effekt?

Psilocobin kan da godt holde til varmen?!

Moderator
Brugeravatar

Iflg Azarius "The best way to use mushrooms is to chew and eat them".
Noget jeg så ikke helt er med på, er at ded skriver at hvis man laver the, så skal man ikke bruge sukker... Det modstrider ligesom honningteorien!

Insane psychedelia user!

Azarius?

Tror du også at alt hvad din pusher siger? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

ARGHH, fat det ingen kilder i forumet, ingen hp'er med axx til at købe sjove ting.......

DIN MOR!!!

Insane psychedelia user!

Din egen mor..

Her er ingen hp'er?!

Moderator
Brugeravatar

Der er da ikke noget galt i at skrive hvor jeg har det fra, det er vel det samme som at sætte et link til erowid eller lycaeum eller sågar psychedelias eget lex... Så længe det ikke er køb/salg så er det da vel ok?

Og nej, jeg tror ikke på alt hvad min pusher siger, men når jeg syns at have hørt det flere steder så kunne der måske være noget om snakken!

Dedikeret medlem

pointen er at lidt at hvis man er brilliant nok til at søge efter den side, vil man finde ud af at man kan bøke sjove ting, og vi vil jo helst ikke have panserene til at blive mere opmærksomme på pakker derfra?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hvis man laver the med svampene i skal vandet under ingen omstændigheder være kogene (eller tilnærmelsesvis kogende!)... Det gør svampene mindre potente... første gang jeg prøvede svampe var i the og der fik jeg ingen virkning fordi vi (idiotisk nok) proppede svampene i gryden hvor vandet kogte....
Jeg laver næsten altid the og jeg plejer at varme vandet op til en 45-50 grader da det plejer at virke godt, uden at svampene mister noget af deres velsignede kraft!

VH

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Det burde også være nok, da psilocybinen jo er stærkt vandopløselig.
Jeg har både læst at psilocybin er ustabilt ved 100°C samt det modsatte, men har erfaret noget helt andet.
Lyder lidt gustent på en højhellig onsdag*gg*, men så sent som kl.15 i eftermiddags spilkogte jeg ½g hawaii i 2dl vand i ca. 2 min, MED sukker, samt et thebrev...resten kan gøres kort...virkningen udeblev bestemt ikke [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Hvorfor skulle psilocybin ikke være varmestabilt, ved selv lang tilberedningstid, når f.eks. DMT-materiale koges lystigt i ayahuascagryden???

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]