Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Er først lige blevet færdig med den sidste examen i dag, men er begyndt på projektet, desværre har jeg absolut ingen laboratorie udstyr, så filtrerings processerne (først for saltet og så en gang til, når det er ændret til freebase formen) tager mange dage uden vacum sug...

Laver en rapport over experimentet, når jeg en gang har et, forhåbentligt, rygbart produkt 8)

...Bliver dette board i øvrigt IP logget :?: :roll:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Citat:
...Bliver dette board i øvrigt IP logget

Ja!

Held og lykke med dit projekt og husk at tålmodighed er en dyd :wink:

Vh CC

Titel:
Medlem

Tråden gik da vist lidt i stå! Lykkedes det egentligt Tjalfe, eller gik det galt?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

HardcoreWizard skrev:
Tråden gik da vist lidt i stå! Lykkedes det egentligt Tjalfe, eller gik det galt?

Er endnu ikke nået frem til et rygbart produkt, men tror det lykkedes en gang i næste uge...

Selve NaCl udfældningen virkede godt. Faktisk for godt, fik udfældet 27gram fra 500gram tørre blade ( heraf max 1 gram DMT), dette blev genopløst i vand, og genudfældet med NaCl. Dette gav 8 gram. Stadig langtfra rent nok til at kunne doseres præcist, og ryges. Så er gået over til A/B eftraktion, og er i øjeblikket ved at finde en dag, hvor jeg kan fordampe nonpolært opl. med DMT.

Titel:
Medlem

Nåh okay, ærgerligt. Ville ellers have været great hvis man kunne komme udenom solvents :)
Men held og lykke med det!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

@HardcoreWizard

Tror det er muligt at opnå bedre resultat, ved tilsætning af en mindre saltmængde...DMT har ca samme pKa som hermaline/harmine og det udfælder fint ved den ½ NaCl koncentration.

Man kan nok opnå et så koncentreret produkt, at det kan kommes i kapsler, og spises sammen med MAOI, men tvivler på at det bliver rent nok til at det kan ryges. vil nok ikke experimentere mere med det, da det er et helvede at filtrere uden en sugekolbe.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det er da ikke helt umuligt. Hvis altså det er fordi du har en saltmængde tilbage og du skal have skyllet den i filteret. Er det korrekt forstået af mig?

Hvis det er tilfældet, så tager det da bare lidt længere tid og kræver måske lidt mere solvent men umuligt eller et helvedes besvær er det ikke...

Hvordan ser dit urene produkt ud nu? Det med for meget salt i, som du tror ikke kan ryges. Jeg vil da tro, at man snildt kan ryge det selvom der er noget urent salt i, det fordamper ved ret høj temperatur ifht. DMT.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

@noname

Tror ikke det uopløst salt der er blevet tilbage i filteret. Jeg brugte kun 30g/100ml, og vand kan opløse 36g/100ml.
Men den høje salt koncentration har udfældet andet end DMT fra vandet.
produktet kan sikkert ryges, men mit mål var at få rent DMT ( krystaller).

I øjeblikket er DMT i xylen, som jeg vil fordampe en dag hvor jeg har tid til at lade mit køkkenvindue stå åbent.

Det der var tilbage i filteret var noget grå/sort klistreet snask.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Billede

så blev xylenen fordampet, og tilbage var der denne gule olieagtige substans, som blev skrabet sammen og smurt på en glasplade, hvorefter en 8 CM blæser har blæst de sidste rester af xylenen væk...

...meget skuffende udbytte :cry:

...overvejer om jeg skal genopløse det i xylen, og så vaske det med basisk vand...ville jo gerne have nogle pæne krystaller 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]