Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 08:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 430 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

BryGs skrev:
Nogle forslag til at få den meget ubehagelige væske ned? Jeg kan godt lide rusen, men synes at smagen er noget af det ulækreste, ville næsten hellere drikke ren discount vodka.

Spise et par piratos lige inden, det danner en spyt i munden som lægger sig som en hinde over dine smagsløg go vuti du kan intet end piratos smage !

Junior medlem

kan man acetonevaske det?

Medlem

Ville man kunne bruge appelsin juice med en ph værdi på 3.5?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

MrMAL skrev:
Ville man kunne bruge appelsin juice med en ph værdi på 3.5?

Naturligvis ikke.

Medlem
Brugeravatar

Prøvede med ekstrakt på 15 piller. Drukket på fuldkommen tom mave. Ingen behagelige effekter overhovedet. Mit ansigt blev varmt, og mine pupiller trak sig sammen. Jeg mærkede intet i form af varme/euforia inden for 2 timer og besluttede mig for at gå i seng. Jeg har aldrig sovet så dårligt før. Jeg havde de mest underlige, usammenhængende drømme, og min søvn var meget overfladisk; jeg vågnede konstant og skulle pisse. Mindede meget om de der underlige drømme man har når man har voldsom feber... Bestemt ikke noget jeg har tænkt mig at gentage. Kodein er nok bare ikke noget for mig. Skal gentages at jeg ikke havde nogen form for rus i vågen tilstand, hverken god eller dårlig. Følte mig måske en smule stoned, men det kan let have været træthed/placebo.

Dette er i øvrigt PH'en. Syntes selv den så meget fornuftig ud, men jeg fatter også nada af kemi.
Billede

EDIT:

Prøvede igen med 20 piller, og må trække min tidligere bemærkning tilbage. Havde en super dejlig lille rus og sov som en baby. Mine ferberagtige drømme kunne måske være forårsaget af faktisk feber, eller noget, dunno. Dog oplevede jeg hovedpine og kvalme da jeg vågnede, men som gik over i løbet af nogle timer. Er dette et tegn på for meget ASA eller bare kodein-tømmermænd? :) Havde intet ubehag under rusen.

Medlem
Brugeravatar

Hey, jeg prøvede det lige med en ven i går aftes, og det var faktisk en ret fed oplevelse :D blev heeelt afslappede, og fik ingen bivirkninger - bemærk, trods risikoen for dårlig mave brugte vi alligevel de ikke-stoppende, og jeg synes egentlig ikke der var nogle dårlige følger af det.. vi var heller ikke særlig præcise om produktionen af det, havde intet pH papir, og mit filter var et stykke bambus-fiber papir til kinesisk kalligrafi jeg havde liggende... vi blandede ekstraktet op med cola og morterede skittles :D ret nøjern drik... men processen af det var ellers hyggelig og interessant, kan godt anbefales! pas dog på med mængden...

Medlem
Brugeravatar

Hejsa på psy,

først vil jeg takke for dette indlæg, det er nice :)

Jeg har dog lige et spørgsmål med henblik på det ph værdi problem jeg har.
Jeg brugte første gang jeg prøvede opskriften en digital ph måler, da jeg havde omrørt det hele målte jeg ph, men den var for høj, jeg tilsatte så mere syre, men den blev ved at være for høj, efter dobbelt dosis af Csyre var den så på de godt 3 i ph, jeg stillede den i køleskabet, og målte 30 min efter igen for jeg synes det var lidt mærkeligt, og der var ph så steget igen, dog kun til 3.2 men hældte lortet ud for turde ikke stole på det. Fik så erhvervet lidt indikator papir, her synes problemet at være det samme, den kommer ikke under tre uanset hvor meget syre der er tilsat og igen ser det ud til at stige i ph værdi. Hvad er problemet. Brugte matas Csyre.

Tredje gang lykkens gang nu virkede det :D

Jeg læste at der var flere der havde fået en lidt hvidlig væske til slut, hva nu hvis den er stort set gennemsigtig, er det så stadig brugbart eller det lige til vasken?

Medlem
Brugeravatar

Jeg læste at der var flere der havde fået en lidt hvidlig væske til slut, hva nu hvis den er stort set gennemsigtig, er det så stadig brugbart eller det lige til vasken?

Jeg tror at det er meningen at væsken skal helt klar. Alt det hvide er ASA og fyld.

Ret mig hvis jeg tager fejl :-)

Medlem

Er det meningen at den væske du drikker (kodeinen) skal smage voldsomt surt/af citronsyre??

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er det meningen at den væske du drikker (kodeinen) skal smage voldsomt surt/af citronsyre??

Læs i det mindste første side af en tråd, inden du stiller spørgsmål.

Fra første side:

Eleusis skrev:
Ehm, er det meningen at det skal smage af super-sur citron, istedet for den almindelige hæslige kodein smag?

Spørger lige...

Det er ikke decideret meningen, men det er sådan det kommer til at smage med så meget citronsyre i.

Altså, når du putter spandevis af citronsyre i vand, så smager det altså surt. Skyl munden i vand bagefter, syren er ikke sund for tænderne.

Medlem

Okay plejer også at skylle munden rigtig godt bagefter... men kan det have andre bivirkninger, sådan at indtage meget citronsyre?

Medlem
Brugeravatar

Okay plejer også at skylle munden rigtig godt bagefter... men kan det have andre bivirkninger, sådan at indtage meget citronsyre?

Mine mave brokkede sig meget de første gange jeg prøvede det. Jeg har fundet ud af, at hvis jeg neutraliserer væsken med natron/bagepulver før indtagelse og skylder det ned med et glas mælk, så er der ingen problemer. Husk at tilsæt natron LANGSOMT, ellers bruser det over :D

Medlem

har talt alle mine tomme kodimagnyl-glas, og det blev til 31 glas.... har knust omkring 3000 piller i løbet af de sidste 7-8 måneder :D

Det er vel godt og vel +25g kodein :D

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Måske du burde finde dig en anden hobby? Det virker som om du ikke rigtig respekterer hvad du har med at gøre længere, hvis man ser på dine seneste tråde om emnet.

Medlem
Brugeravatar

Er det rigtigt forstået at de tre timer i køleskabet ikke er nødvendig? Opskrift på side et har ædret sig.
Et ? Til er om nogen har forsøgt det med brusetabletter?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Du behøver ikke køle, nej. Brusetabletter kender jeg ikke til, desværre.

Medlem
Brugeravatar

mange tak for svar du :)

Den ventetid var også lidt træls :)

og med henblik på brusetabs er det egentlig kun fordi det ser ud til at, der ikke er afførings middel i.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Er det ikke bare at købe de "stoppende"? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Jeg kan se at denne her tråd er blevet populær igen og derfor vil jeg godt komme med en lille "advarsel". Jeg kan ikke indtage dette ekstrakt mere, læs her hvorfor:

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=35255&hilit=asa

Lad være med at overdriv.
Brug det måske en gang hver anden måned, til en hyggelig aften med film, puder og fråder.

Medlem
Brugeravatar

OverSoul.. Kan ikke få dem i den by jeg bor i, og tja, kunne selvfølgelig prøve næste gang jeg havner udenbys :)

Tak for advarslen Alt Ædende Ateist, ja man bliver hurtig glad forf det :D

Dette er et godt alternativ hvis man ikke ved hvor man ellers kan gå hen og finde sagerne :) :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 430 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]