Appelsinen skrev:
Jeg går så ud fra at laktose, kreatin og andre blandingsprodukter eller hvad det nu er cuttet op med ikke opløses i kogene IPA. Så når jeg ved krystallisering har urene krystaller.
Jeg ved ikke med laktose, men kreatin bliver i hvert fald ikke opløst i nævneværdig grad i IPA.
Citat:
Kunne man evt. opløse det i deminiralliseret vand for at få alle vandopløselige produkter fjernet og så stå med amfetemin og andre produkter tilbage i vandet. Eller er amfetamin også vandopløseligt?
Amfetamin er meget vandopløseligt, men det er kreatin til gengæld ikke. Hvis du er så heldig at dit amf kun er cuttet med kreatin, er det bare at opløse det i vand, filtrere, og inddampe.
Citat:
Jeg har en tommelfingerregel der siger at amfetamin skal lugte, smage og i de fleste tilfælde have den gule farve. Det er næsten altid tegn på at amfetaminen ikke er cuttet så meget op igen. Det er min erfaring. Jeg er klar over at amfetamin købt på feks. apoteket er den reneste der fås og den hverken smager, lugter eller ligner om man vil, gade-amfetamin. Men verden over i de forskellige lyssky laboratorier er det ikke altid muligt enten med eller uden vilje at producere et rent produkt. Derfor min tommelfinger regel med amfetamin skal smage, lugte og være gullig da amfetamin ofte i de lyssky laboratorier er urene. En nogenlunde sikker måde på at det du køber ikke kun er laktose, kreatin og alle mulige andre blandingsprodukter. Også min erfaring.
Det har ikke noget at gøre med hvad der er muligt. Hvis du skyller din amf i iskold acetone, vil du opdage at lugten forsvinder, men virkningen er der stadig. Når "god amf" alligevel kendes på at det stinker, skyldes det at de fleste undergrundskemikere ikke gider løfte en finger for at rense deres produkt, og hvorfor skulle de også det når de bliver betalt efter vægt, urenheder vejer jo også. At amf ofte er fugtigt skyldes som regel at der er blandet en smule vand i, med det formål at øge vægten.