Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Kokain extraktion(krystalisering)

Jeg har fået fat på noget kokain, som ikke er i pulver form. Jeg kan ikke få det sniffet. Tager jeg det på tandkødet går der ikke 5 sek. så er hele munden lam. Så det er godt. Tager jeg det ud af fryseren bliver det næsten flydende i sommer varmen.
Hvordan får jeg det krystaliseret til "snifbart" pulver.
Jeg har prøvet flg. Opløse 1/2 g. i stuetemp acetone. filtreret det. og tilsat saltsyre., men det hjalp ikke en skid.

Hjælp hvad gør jeg lettest. Gerne mængde til mænde og temperatur tabel :-)
Tror det hedder kokain base det jeg har fået fat på. har ca 1 gram tilbage.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Fucking sildeperker!(eller er du blot homo?)

Er "kokainen" euforiserende og opfriskende, eller er der blot den lamme fornemmelse i kæften?
Hvis du ikke kan krystallisere lortet, fristes jeg til at tro, at det er xylokain eller anden lokalbedøvende substans, da selv freebasecoke er en mere eller mindre fast, amorf forbindelse - ikke flydende i hvert fald!

Men velkommen til, ellers... :wink:

Titel:
Junior medlem

Black Rhino skrev:
Fucking sildeperker!(eller er du blot homo?)

Er "kokainen" euforiserende og opfriskende, eller er der blot den lamme fornemmelse i kæften?
Hvis du ikke kan krystallisere lortet, fristes jeg til at tro, at det er xylokain eller anden lokalbedøvende substans, da selv freebasecoke er en mere eller mindre fast, amorf forbindelse - ikke flydende i hvert fald!

Men velkommen til, ellers... :wink:

Nej den er god nok, den er rimelig fast substans, men umulig at hakke da den klæber til barber bladet. og ja hjernen kører 200%, fuld knald på som med rigitg god coke, ingen tvivl om det (jeg er sildeperker, men blev bådflygtning til købehavn), ingen tvivl overhovedet, men skal acetonen være kold når den hældes over basen, og hvor meget saltsyre skal der blandes i. jeg brugt 32% opløsning. men tror jeg hældte for meget i. kan ikke finde nogen. "step by step" fremgangsmåde.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Jeg tror at det er underordnet hvilken temperatur acetonen besidder, da essensen er, at der tilsættes saltsyre. Jeg tror ikke at man kan "oversyre" kokainen pga. af for meget saltsyre og det lyder egentligt mærkeligt at du ikke kan solidificere din kokain???

Alternativt kan du koge kokainen i 3 dbb. salmiakspiritus, hvorefter du ganske sikkert har freebasecoke. Denne freebase kan så isoleres og efterfølgende tilsættes saltsyre, evt. med acetone som hjælper...nu skulle du helvedes gerne have HCl-saltet af coke. Det kan jo være at din flydende substans indeholder cut-stoffer som virker hæmmende på dannelsen af HCl-saltet, selvom det lyder spøjst :?

Ja, grunden til at jeg kalder dig sildeperker, er fordi at jeg selv er immigreret til Danmark fra Skærvebunken for 9 års tid siden. Længe leve os sildeperkere :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Er selv imod at skyde, men tror det lyder til at være mere til den stil dit cocaine, ville have sin ret.

Titel:
Medlem

Tror næppe det vil være en smart ide at IV'e det, når der er tvivl om renheden

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]