Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 430 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 27 dec 2013 17:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 dec 2013 17:41
Indlæg: 1
For nylig købte jeg nogle Codis 500 piller (indeholdende 500 mg ASA og 8 mg Codeine Phospate) på internettet. Her idag ville jeg så opløse dem i vand og filtrere dem, men blev meget overrasket over den reaktion der kom (det hele boblede over), og så så jeg på indpakningen at pillerne også indeholdte Calcium Carbonate.

Hvis jeg forstår det ret, så er det vel egentligt samme princip som gælder Kodimagnyler? At de skal opløses i både syre og vand. Eller er jeg helt off? Og vil det være sikkert at indtage ekstraktet uden at tilsætte syre? Eller skal jeg bare smide pillerne ud?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2014 11:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jan 2007 18:30
Indlæg: 105
Jeg har lige et spørgsmål... kan man koge vandet væk og så sniffe kodeinen, eller lave det om til HCL (så det kan ryges)? er ikke så frisk på oral indtagelse... :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2014 11:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 dec 2006 16:38
Indlæg: 1440
Geografisk sted: !!!
Jeg tror ikke det er nogen god idé, da der er citronsyre tilbage i opløsnigen, det vil næppe være behageligt/smart at sniffe. Dertil er kodein varmesensitivt, så du bør ikke varme for meget på det.

umiddelbart tror jeg oral indtagelse er det eneste forsvarlige, da din mave godt kan klare biprodukterne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2014 11:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 dec 2006 16:38
Indlæg: 1440
Geografisk sted: !!!
For nylig købte jeg nogle Codis 500 piller (indeholdende 500 mg ASA og 8 mg Codeine Phospate) på internettet. Her idag ville jeg så opløse dem i vand og filtrere dem, men blev meget overrasket over den reaktion der kom (det hele boblede over), og så så jeg på indpakningen at pillerne også indeholdte Calcium Carbonate.

Hvis jeg forstår det ret, så er det vel egentligt samme princip som gælder Kodimagnyler? At de skal opløses i både syre og vand. Eller er jeg helt off? Og vil det være sikkert at indtage ekstraktet uden at tilsætte syre? Eller skal jeg bare smide pillerne ud?


Calcium carbonat er en svag base, som gør det samme som magnesiumoxid- forhøjer opløsligheden af ASA. Du kan ikke indtage dem uden at tilsætte en syre. Calciumcarbonat vil boble rigtig meget når det kommer i kontakt med syre, da det reagere og afgiver co2. Jeg ved dog ikke hvor meget syre du skal tilsætte, når dine piller indeholder calciumcarbonat... Hvis jeg var dig, så ville jeg smide pillerne ud, eller bruge dem til retmæssige formål.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2014 18:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
For nylig købte jeg nogle Codis 500 piller (indeholdende 500 mg ASA og 8 mg Codeine Phospate) på internettet. Her idag ville jeg så opløse dem i vand og filtrere dem, men blev meget overrasket over den reaktion der kom (det hele boblede over), og så så jeg på indpakningen at pillerne også indeholdte Calcium Carbonate.

Hvis jeg forstår det ret, så er det vel egentligt samme princip som gælder Kodimagnyler? At de skal opløses i både syre og vand. Eller er jeg helt off? Og vil det være sikkert at indtage ekstraktet uden at tilsætte syre? Eller skal jeg bare smide pillerne ud?

Du kan beregne den rigtige mængde syre ud fra molarmassen for kalciumkarbonat og din syre, ønsket pH (under 4) og pufferligningen.
Umiddelbart lyder det som en god pille at "lege" med, for kalcium burde ikke, ligesom magnesium, danne salte, der giver diarré.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2014 22:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
For nylig købte jeg nogle Codis 500 piller (indeholdende 500 mg ASA og 8 mg Codeine Phospate) på internettet. Her idag ville jeg så opløse dem i vand og filtrere dem, men blev meget overrasket over den reaktion der kom (det hele boblede over), og så så jeg på indpakningen at pillerne også indeholdte Calcium Carbonate.

Hvis jeg forstår det ret, så er det vel egentligt samme princip som gælder Kodimagnyler? At de skal opløses i både syre og vand. Eller er jeg helt off? Og vil det være sikkert at indtage ekstraktet uden at tilsætte syre? Eller skal jeg bare smide pillerne ud?

Du kan sagtens bruge dem, men du må eksperimentere dig frem til mængden af citronsyre. Der skal syre nok i til at sænke pH til 3,5. Når det er sket, vil næsten alt ASA være udfældet, og du kan indtage væsken når bundfaldet er filtreret fra.

Jeg ville gøre det sådan her: Først knuser du pillerne, og tilsætter omtrent 3 mL vand pr pille. Bland det godt rundt(men regn ikke med at det hele opløses). Mål nu en større mængde citronsyre op, f.eks. 2 gram pr pille. Derefter tilsætter du stille og roligt citronsyre, dette bliver du ved med indtil det holder op med at bruse når du gør det. Nu hvor carbonatet er dampet af, måler du pH, og tilsætter herefter igen citronsyre indtil pH er ca 3,5. Nu kan opløsningen filtreres, og væsken indtages. Velbekomme, og husk at skylle efter med vand!

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2014 11:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 apr 2009 19:58
Indlæg: 28
Jeg vender med jævne mellemrum tilbage til denne tråd i håbet om, at en bedre ekstraktionsmetode er fundet.
Gentagende gange i tråden foreslås det, at ekstraktet basificeres med fortyndet NAOH hvorved kodeinbase og magnesiumhydroxid udfældes. Jeg har tidligere i en kommentar refereret til en side hvor det fremgår at 1g kodeinbase er opløseligt i 120 ml vand (ekstraktionsguiden foreslår ca. 300 ml vand pr. gram kodein(fosfat)). Derfor må man vel forvente, at kodeinbasen ikke udfældes?

Nu er det imidlertid næppe hensigtsmæssigt at indtage en meget basisk væske, hvorfor man kunne fristes til at tilsætte endnu mere syre for at neutralisere opløsningen.

Men kunne man i stedet gøre følgende:
Opløs piller i vand. Tilsæt fortyndet NAOH til magnesiumhydroxiden er udfældet. Filtrer. Tilsæt citronsyre der nu danner natriumcitrat (i stedet for magnesiumcitrat) hvorved ASA udfældes?

Jeg håber I vil hjælpe, ved at bidrage med kommentarer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2014 13:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
Selv hvis codein på baseform er lige så opløselig, som du skriver, ved et så højt pH, så tvivler jeg på, at metoden kan udføres i praksis.
Prøv at "opløse" pillerne i vand, og du vil se, at det resulterer i noget slam, der er så klistret/fedtet, at man ikke rigtigt kan filtrere det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2014 16:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 apr 2009 19:58
Indlæg: 28
Okay. Så er den plan droppet.

Groza; du lader til at have foretaget en del eksperimenter med kodimagnyler. Har du forsøgt at rense med acetone?

Så vi jeg kan se, er kodeinfosfat ikke opløseligt i acetone, hvorimod ASA er. Jeg kan ikke umiddelbart finde information om hvorvidt magnesiumhydroxid er opløseligt eller ej, men i begge tilfælde vil man få fjerne en af de to uønskede komponenter, hvilket jo er en god start. Vil der også dannes magnesiumacetylsalicylat hvis pillerne opløses i acetonen frem for vand?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2014 00:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2014 23:53
Indlæg: 61
Okay det her shit vil jeg gerne prøve men trådforfatter skriver at man skal dosere rigtigt, vil helst ikke kradse af på lortet.
Så hvad er en god dosis for opiat begyndere?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 maj 2015 16:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 maj 2015 16:20
Indlæg: 1
Hey! Jeg har siddet og læst lidt om kodein ekstrat og har lige et par spørgsmål.

- Hvor meget kodein får man ud af hver pille (Stoppede kodimagnyler)

- Hvad er en passende start dose når det er første gang.

Jeg håber i lige har tid til at hjælpe mig med dette så jeg kan komme ordenligt igang :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2015 23:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 okt 2015 17:50
Indlæg: 1
Hey! Jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve at lave kodein ekstrakt, men de kodimagnyler der beskrives i guiden er så vidt jeg er kommet frem til nu receptpligtige. Bliver det helt skidt hvis man laver det med ikke stoppende kodimagnyler, og skal opskriften i så fald ændres på nogen måde?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2016 00:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 mar 2014 19:24
Indlæg: 10
Er der en der kan bekræfte, at man som begynder med opiater godt kan starte med at drikke hele ekstrakten af cirkus 20 piller på én gang? Er det ikke pisse hårdt for ens lever??

Hvis man slugte 20 kodimagnyler på én gang, ville det jo være pænt katastrofalt eller hvad. Hvad er det, der gør, at kroppen kan tåle det efter dette? er godt klar over ASA'en formindskes/forsvinder, men stadig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2016 21:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
themexican skrev:
Er der en der kan bekræfte, at man som begynder med opiater godt kan starte med at drikke hele ekstrakten af cirkus 20 piller på én gang? Er det ikke pisse hårdt for ens lever??

Hvis man slugte 20 kodimagnyler på én gang, ville det jo være pænt katastrofalt eller hvad. Hvad er det, der gør, at kroppen kan tåle det efter dette? er godt klar over ASA'en formindskes/forsvinder, men stadig.


Er det ca. en 200mg dosering? Det burde være ganske fint, men start hellere for lavt end for højt! Jeg ville mere bekymre mig om citronsyren i jeres surr'p. Kan godt give lidt tyndskid <///3

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2016 13:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 mar 2014 19:24
Indlæg: 10
fudge skrev:
themexican skrev:
Er der en der kan bekræfte, at man som begynder med opiater godt kan starte med at drikke hele ekstrakten af cirkus 20 piller på én gang? Er det ikke pisse hårdt for ens lever??

Hvis man slugte 20 kodimagnyler på én gang, ville det jo være pænt katastrofalt eller hvad. Hvad er det, der gør, at kroppen kan tåle det efter dette? er godt klar over ASA'en formindskes/forsvinder, men stadig.


Er det ca. en 200mg dosering? Det burde være ganske fint, men start hellere for lavt end for højt! Jeg ville mere bekymre mig om citronsyren i jeres surr'p. Kan godt give lidt tyndskid <///3


nu har jeg altså læst tråden igennem flere gange, og jeg forstår ikke hvor folk for 200mg eller xmg dosering fra?

Jeg følger bare guiden med de forhold der nu står og så står man med en væske tilbage? hvor får i de 200mg dosering fra? drejer sig om de ikke stoppende.

edit: nvm - kom frem til at det var mg der stod på pakken x antal :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2016 13:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 13:19
Indlæg: 32
Så vist jeg kan forstå kan man nu kun få de ikke-stoppende kodimagnyler, da dem med 70mg er gået ud af handel... Har I prøvet noget for at undgå diarré, der har virket?

Derudover vil jeg lige spørge om apotekernes sikkerhed. Jeg er kun 17 et halvt år, vil det være helt umuligt at købe på apoteket?
Og er det svært at få recept på kodimagnyler hos lægen, hvad skal man sige for at få det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2016 13:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
JLarsen skrev:
Så vist jeg kan forstå kan man nu kun få de ikke-stoppende kodimagnyler, da dem med 70mg er gået ud af handel... Har I prøvet noget for at undgå diarré, der har virket?

Derudover vil jeg lige spørge om apotekernes sikkerhed. Jeg er kun 17 et halvt år, vil det være helt umuligt at købe på apoteket?
Og er det svært at få recept på kodimagnyler hos lægen, hvad skal man sige for at få det?

må jeg gi dig et venligt råd: vent noget tid inden du begynder på at fifle med stoffer som kodein og lignende :!: ...

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2016 13:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 13:19
Indlæg: 32
STWOD skrev:
JLarsen skrev:
Så vist jeg kan forstå kan man nu kun få de ikke-stoppende kodimagnyler, da dem med 70mg er gået ud af handel... Har I prøvet noget for at undgå diarré, der har virket?

Derudover vil jeg lige spørge om apotekernes sikkerhed. Jeg er kun 17 et halvt år, vil det være helt umuligt at købe på apoteket?
Og er det svært at få recept på kodimagnyler hos lægen, hvad skal man sige for at få det?

må jeg gi dig et venligt råd: vent noget tid inden du begynder på at fifle med stoffer som kodein og lignende :!: ...


Det ved jeg godt at jeg burde, men jeg har nu engang besluttet mig for at prøve det stille og roligt. Kan jeg købe codis 500 piller, og bruge metoden nævnt tidligere i denne tråd? Og er de 500mg. pr. pille, dvs. jeg får 16.000 mg. kodein ud af 32 piller? Eller hvordan måles dosen..?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2016 14:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
JLarsen skrev:
STWOD skrev:
JLarsen skrev:
Så vist jeg kan forstå kan man nu kun få de ikke-stoppende kodimagnyler, da dem med 70mg er gået ud af handel... Har I prøvet noget for at undgå diarré, der har virket?

Derudover vil jeg lige spørge om apotekernes sikkerhed. Jeg er kun 17 et halvt år, vil det være helt umuligt at købe på apoteket?
Og er det svært at få recept på kodimagnyler hos lægen, hvad skal man sige for at få det?

må jeg gi dig et venligt råd: vent noget tid inden du begynder på at fifle med stoffer som kodein og lignende :!: ...


Det ved jeg godt at jeg burde, men jeg har nu engang besluttet mig for at prøve det stille og roligt. Kan jeg købe codis 500 piller, og bruge metoden nævnt tidligere i denne tråd? Og er de 500mg. pr. pille, dvs. jeg får 16.000 mg. kodein ud af 32 piller? Eller hvordan måles dosen..?

aaarggh, her må jeg lige svare nej igen.. sæt dig i det mindst ind i hvad kodimagnyler og kodein er.. hvis der var 500mg kodein i hver pille, så ville man jo ikk skulle bruge denne guide til noget!.. FFS lyt nu bare til mit råd!!
mvh en venlig sjæl

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2016 16:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 13:19
Indlæg: 32
Jeg har nu købt kodimagnyler med 150 mg, det vil sige de ikke-stoppende. Plejer man altid at få diarré, eller er det noget der kan undgåes på en måde?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 430 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team