Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 06:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 430 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Forfatter besked
Indlæg: 15 mar 2017 15:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 mar 2017 15:10
Indlæg: 1
Jeg har lavet ekstraktionen med 0.75 g citronsyre pr. pille og 3 ml vand pr. pille mange gange nu.
Det virker helt perfekt og jeg har slet ingen diarré fået. Måske fordi jeg højest har drukket hvad der svarer til 10 piller i en sitting, hvilket er nok for mig.

Min fremgangsmåde:
1. Pulveriser piller (piller i frysepose, avis omkring frysepose, bank dem itu med en vinflaske f.eks.)
2. Opløs din citronsyre i vand i de foreskrevne mængder (eks. til 10 piller: 30 ml vand og 7.5 g citronsyre). Omrør til alt citronsyren er opløst.
3. Hæld citronsyre opløsning ned over pillerne og stil det i fryser eller køleskab til det nærmer sig frysepunktet. Jeg plejer at stille det i fryser i 20-30 min.
4. Til filtering bruger jeg en aeropress (koster 200 kr. og bruges normalt til at lave kaffe med, hvilket de også gør rigtig godt!). Hæld blandingen over i aeropress og filtrer.
5. Voila. Smid pillerester ud, og bland dig en dejlig drink med den resulterende væske (uden alkohol naturligvis).

De vigtigste pointer er at opløse citronsyren i vandet helt inden du mixer med pillerne, samt en hurtig filtrering mens blandingen stadig er kold for at undgå ASA i din "drank".

De kemiske principper er meget simple. Kodein er har en basisk gruppe (amin) der protoneres ved lav pH og gør kodein vandopløseligt. ASA har en syregruppe (carboxyl) der DEprotoneres ved lav pH og gør ASA uopløselig i vand. Derfor får man kun kodeinen opløst i det sure vand.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2017 18:12 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Jedimaster skrev:
Jeg har lavet ekstraktionen med 0.75 g citronsyre pr. pille og 3 ml vand pr. pille mange gange nu.
Det virker helt perfekt og jeg har slet ingen diarré fået. Måske fordi jeg højest har drukket hvad der svarer til 10 piller i en sitting, hvilket er nok for mig.

Min fremgangsmåde:
1. Pulveriser piller (piller i frysepose, avis omkring frysepose, bank dem itu med en vinflaske f.eks.)
2. Opløs din citronsyre i vand i de foreskrevne mængder (eks. til 10 piller: 30 ml vand og 7.5 g citronsyre). Omrør til alt citronsyren er opløst.
3. Hæld citronsyre opløsning ned over pillerne og stil det i fryser eller køleskab til det nærmer sig frysepunktet. Jeg plejer at stille det i fryser i 20-30 min.
4. Til filtering bruger jeg en aeropress (koster 200 kr. og bruges normalt til at lave kaffe med, hvilket de også gør rigtig godt!). Hæld blandingen over i aeropress og filtrer.
5. Voila. Smid pillerester ud, og bland dig en dejlig drink med den resulterende væske (uden alkohol naturligvis).

De vigtigste pointer er at opløse citronsyren i vandet helt inden du mixer med pillerne, samt en hurtig filtrering mens blandingen stadig er kold for at undgå ASA i din "drank".

De kemiske principper er meget simple. Kodein er har en basisk gruppe (amin) der protoneres ved lav pH og gør kodein vandopløseligt. ASA har en syregruppe (carboxyl) der DEprotoneres ved lav pH og gør ASA uopløselig i vand. Derfor får man kun kodeinen opløst i det sure vand.


Din fremgangsmåde er korrekt, men din forklaring af kemien halter. ASA protoneres ved lav pH, og det er den protonerede version som er tungtopløselig. Ligeledes er det i realiteten ligegyldigt om citronsyren er helt opløst inden du blander, så længe du sørger for ikke at filtrere før den er opløst. Men det er selvfølgelig lettest at se hvis man opløser den i vand først inden man blander, så på den måde er det en fin fremgangsmåde.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2017 09:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 maj 2017 18:25
Indlæg: 1
Hey Psych,

Nu har jeg brugt denne metode 3 gange, men har ingen mærkbar virkning opnået.
Jeg har forsøgt mig med en ekstraktion af 12, 30 og 60 piller.
12: ingen effekt overhoved
30: Ingen mærkbar virkning før ca. 2 timer efter indtagelse, hvor jeg så følte mig en smule mere tung men på ingen måde euforisk, varm eller specielt påvirket.
60: Sjovt nok følte jeg mig mindre påvirket på denne dosis.

Min fremgangsmåde har foregået således:
Knust 30 piller
Afmålt 23g citronsyre til de 30 piller
Afmålt 90ml vand til de 30 piller
opløste så citronsyre i vandet og hældte opløsningen ned til knuste piller.
rørte meget omhyggeligt rundt i 10-15min.
Filtrerede så væsken i et to kaffefiltre så væsken kom ud helt klar.
Indtog derefter væsken.

Sig endelig til hvis jeg har overset noget i denne fremgangsmåde men har svært ved at se hvad det skulle være.
Jeg tænker at jeg muligvis er en af de uheldige som har en sløv/manglende CYP2D6 enzym :(
Jeg har nemlig også ingen effekt opnået, efter indtagelse af Tramadol.

Et lille bonus spørgsmål:
Jeg har eksperimenteret med forskellige benzo'er en håndfuld gange over de sidste par år og har heller ikke fået noget ud af disse.
Diazepam 5mg-30mg har stort set ingen virkning på mig
Alprazolam 1mg-4mg har heller ingen speciel mærkbar virkning på mig, kunne dog godt mærke den sløvende effekt efter 4mg Alprazolam.
Er der nogle der har det på samme måde mht. benzoer og ''svage'' opiater som Kodein og Tramadol?

Sætter stor pris på alle svar !
Thanks:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2018 12:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 nov 2017 20:57
Indlæg: 5
Hej
Hvis jeg bruger de "ikke stoppende dak 500/9,6/150mg." og lavet et extrakt af 30 piller hvor meget af extraktet bør jeg så drikke/indtage?
Jeg har ikke nogen opiod tolerance. -tak for svar :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2019 16:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 nov 2000 02:01
Indlæg: 1774
Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Jeg faldt tilfældigt over en publikation, der har kvantificeret kvaliteten af denne tråds oprindelige oprensningsprocedure. Resultatet overrasker mig.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5130903/

Kodein fra 16 stk. ikke-stoppende kodymagnyler blev ekstraheret iht. nævnte procedure, hvorefter ekstraktet blev trippelbestemt til at indeholde følgende:

Kodein(FB): 93 mg 82% Recovery

ASA: 5187 mg 65% Recovery

Ca++: 1181 mg 82% Recovery

Selvom der er relativt stor resultatspredning på ASA genfindingen, så giver analysen sandsynligvis stadigvæk et praj om at processen er ret ineffektiv - og langt mindre effektiv end jeg troede.

Har jeg overset noget?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2019 18:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
CannaChem skrev:
Jeg faldt tilfældigt over en publikation, der har kvantificeret kvaliteten af denne tråds oprindelige oprensningsprocedure. Resultatet overrasker mig.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5130903/

Kodein fra 16 stk. ikke-stoppende kodymagnyler blev ekstraheret iht. nævnte procedure, hvorefter ekstraktet blev trippelbestemt til at indeholde følgende:

Kodein(FB): 93 mg 82% Recovery

ASA: 5187 mg 65% Recovery

Ca++: 1181 mg 82% Recovery

Selvom der er relativt stor resultatspredning på ASA genfindingen, så giver analysen sandsynligvis stadigvæk et praj om at processen er ret ineffektiv - og langt mindre effektiv end jeg troede.

Har jeg overset noget?


Det var ligegodt pokkers. Godt fundet!

Jeg tror man måske kan forøge effektiviteten ved at lade opløsningen stå på køl natten over. Jeg husker i hvert fald at der fældede yderligere krystaller ud ved henstand, for ca en million år siden da jeg stadig tog kodein ind i mellem.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2019 20:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Kunne nok godt tilføjes som fodnote på original indlægget. Nu gir nogle historier jeg har hørt og læst lidt bedre mening mht. folk der har fået det utilpas på trods af punkt og prikke opskriftfølgning.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 feb 2021 00:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 apr 2013 19:50
Indlæg: 53
Geografisk sted: ???
Jeg har også lige forsøgt mig med denne metode og vil komme med følgende tilbagemelding;

30 piller blev knust i en morter, citronsyre opløsningen blev hældt over i morteren og rørt godt rundt
Morteren med væsken bliver lagt i fryseren, efter 15-20m er vandet iskoldt, jeg omrøre den nu meget kolde væske igen og hælder det i en tragt med kaffefilter

Blev efter filtrering blandet med noget drikkelse for at maskerer den hæslige smag og jeg kan nu konstaterer knappenåls pupiller, mild kløen, eufori og varme i kroppen - dog meget mild effekt trods indtagen af indholdet fra 30 stk, tænker det muligvis kan være pga. jeg har leget meget med stærke opiater før i tiden - selvom det er godt 8mdr siden jeg sidst har rørt noget.

Jeg har dog et spørgsmål; for at gøre væsken mere indtagelig, kan man efter filtrering bruge natron til at neutraliserer syren eller vil dette ødelægge hele ideen bag brugen af citronsyre?

Fandme lang tid siden jeg har været herpå, godt at se forummet ikke er helt dødt :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2022 22:21 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2022 02:07
Indlæg: 12
Vent hvad, så den her metode fjerner intet magnesiumoxid og cirka kun 20% aspirin?!?
Så kan man lige så godt spare sig selv besværet og tager dem direkte. Jeg er ret skuffet over at en metode som stort set ikke virker, er blevet så popular.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2023 01:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 nov 2023 00:50
Indlæg: 1
Jeg blev nysgerrig på at prøve det her efter jeg døjede med en forfærdelig mængde øresusen ved indtagelse af rå kodimagnyl.
Så jeg kastede mig ud i det og det gik rigtig godt synes jeg. Jeg valgte at putte den i køleskab selvom det trin blev fjernet da Edward Coke's argumenter var overbevisende.

Jeg er ret sikker på, at jeg har ultra rapid metabolizer genotypen af CYP2D6 genet. Jeg reagerer enormt stærkt og enormt hurtigt på helt ned til 10-25mg ren kodein. Så jeg lavede en 30ml blanding med 10 kodimagnyler og drak 12-15 ml (jeg brugte en benylan 5ml ske, så ikke helt præcis) af det og har det bare super godt. Lige det jeg var ude efter.
Jeg vil rigtig gerne have mit acetylsalicylsyre indtag så lavt som muligt, så jeg er lidt skuffet over at den her metode kun fjerner 35% umiddelbart.
Men det var faktisk ret sjovt at lave og det gør trods alt, at jeg lige kan komme cirka to piller op i indtag uden at få ASA problemer.
Hvilket har kæmpe effekt for mig.
Tak for metoden Ionium!

Ps. Jeg ville ønske at 23andMe inkluderede CYP2D6 genotyping. Det ville være fedt at få bekræftet min hypotese.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 430 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 18, 19, 20, 21, 22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team