Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 09:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 430 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 24 jul 2008 23:12 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
--------


Senest rettet af Røvkussen 08 mar 2009 20:23, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2008 17:21 
Offline
Dope Lord
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2007 20:15
Indlæg: 836
Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
psycofanten :arrow: Men nu er det jo ikk' alle der har lige nem tilgang til diverse opiater. Jeg har fx. ikke. Så derfor forsøger jeg mig med kodein ekstrakt. Men det gider jeg sku' ikk' igen. Endte med og indtage 450 mg. Kodein i alt. Hvis altså det hele er blevet ekstraheret slf. og kunne ikke mærke noget som helst andet end lidt mave rumlen efterfuldt af opkast 3 timer efter sidste indtagelse. Nå well må på jagt efter noget oxy. Det virker da i det mindste :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2008 17:01 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Қeta-Smølfen skrev:
Har nu prøvet 2 gange og lave kodein ekstrakt. Og begge gange har jeg ikk' fået nogen virkning overhovedet.
Første gang var med 22 piller af de stoppende (dem med 70 mg. magnesiumoxid). og anden gang (idag) var det med 27 piller af samme slags.
Brugte 0,55 mg. citronsyre pr. pille og målte ph. til 3. Så det burde jo være tilfredsstillende. Og har ellers bare fuldt guiden.

Men altså burde jeg ikk' få en virkning af 27 piller hvis eller jeg har lavet det ordentligt slf. ? Eller er jeg bare en af de uhedige der har nedsat aktivitet af enzymet CYP2D6 og altså derfor ikke kan omdanne det ordentligt til morfin ?

Hvis jeg er en af dem med dårligt enzym, skal jeg så bare have endnu højere doser for og kunne få omdannet nok morfin ? Eller skal jeg søge efter andre og bedre opiater ?


Jeg kan kun lige mærke treshold-effekt ved 30-35 pillers ekstrakt.

Og jeg plejer at tage 40-45 pillers ekstrakt for at få "rigtige virkninger".


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2008 17:02 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
@Ionium (og andre kemi-kyndige): Gør det noget at blandingen af vand, citronsyre og kodimagnyler står i køleskabet længere end 3-4 timer? F.ex. 5-6-7 timer?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2008 18:07 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Zarathustra skrev:
@Ionium (og andre kemi-kyndige): Gør det noget at blandingen af vand, citronsyre og kodimagnyler står i køleskabet længere end 3-4 timer? F.ex. 5-6-7 timer?


Næeh, det er der ingen problemer i. Du kan også bare lade være at bruge køleskabet, det meste ASA fælder ud øjeblikkeligt. Jeg har i hvert fald ikke oplevet nogen symptomer på ASA-forgiftning selvom jeg ikke har blandingen i køleren inden filtrering.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2008 20:21 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
hat skrev:
Zarathustra skrev:
@Ionium (og andre kemi-kyndige): Gør det noget at blandingen af vand, citronsyre og kodimagnyler står i køleskabet længere end 3-4 timer? F.ex. 5-6-7 timer?


Næeh, det er der ingen problemer i. Du kan også bare lade være at bruge køleskabet, det meste ASA fælder ud øjeblikkeligt. Jeg har i hvert fald ikke oplevet nogen symptomer på ASA-forgiftning selvom jeg ikke har blandingen i køleren inden filtrering.


Det gør det nemlig.

Codeine Type Solubility (31C water) Solubility (21C water)
Aspirin 1g / 100 ml 1g / 300ml
Acetaminophen 1g / 70 ml 1g / 150 ml
Codeine 1g / 2.3 ml 1g / 0.7 ml
Phosphate ?g / ? ml ?g / ? ml

acetylsalicylsyre er det samme som aspirin. opløseligheden falder med temperaturen og kodeins opløselighed stiger. 1g/0,7 ml er LANGT mere end rigeligt til de 200-500mg som rekreative brugere uden tolerance normalt sigter efter. Loftet for hvad en person uden tolerance kan indtage med en rimelig sikkerhedsmargin, vil jeg anslå til ca. 500mg. Ved doser omkring 7-800mg begynder kvinder og andre svagelige at dø, såvidt jeg husker. 500mg er rundt regnet 50 piller. Følger vi opskriften betyder det at vi skal bruge 150 ml vand. Det vil sige at der vil blive opløst ca. 500mg ASA, svarende til indholdet af en kodimagnyl ved stuetemperatur. Altså helt uproblematiske mængder. Mange læger tager faktisk 1 aspirin dagligt som en preventiv anti-ældningsstrategi qua dets blodfortyndende virkning. Det vigtigste er at få knust pillerne fint og filtreret ordentligt. Væsken skal være uklar som varmedis men helst ikke hvid. Men altså jeg har svært ved at hvordan det skulle gå galt. ASA er dog noget rigtig skidt i høje doser, så for en sikkerheds skyld gør det ikke noget at stille det i køleren.

Til jer der disser kodein for at være et svagpisser opiat: :roll:

Det er jo netop fordi det er mildt at man overhovedet har mod på at bruge det! Skulle man falde i og udvikle tolerance så er afvænningsbivirkningerne til at overvinde. Jeg kan ikke komme i tanke om et bedre stof til en hyggestund søndag morgen med mad i sengen. Det er farmaceutisk rent og kan fås på apoteket til billige penge. Man er 100% sikker på hvad man har med at gøre, og at kun 10% omdannes til morfin gør det yderligere sikkert. At man selv skal gøre lidt fodarbejde med ekstrakt osv. er jo til at overkomme da man jo IKKE tager det hver dag.

Jeg får selv den bedste virkning ved 250mg. Over 400 bliver jeg ubehageligt bedøvet, og kløen begynder at blive markant. Samtidig virker det ikke helt som om at magnesiumindholdet er afstemt med kodeinens forstoppende effekt ved højere doser :lol: -> røvpisseri.

tjek lige dette: http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/200688.htm :shock:
10g ASA direkte i leveren dagligt i 1½ år! Hvordan kan man dog gøre sådan noget.

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2008 11:01 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Halugenlampe skrev:
hat skrev:
Zarathustra skrev:
@Ionium (og andre kemi-kyndige): Gør det noget at blandingen af vand, citronsyre og kodimagnyler står i køleskabet længere end 3-4 timer? F.ex. 5-6-7 timer?


Næeh, det er der ingen problemer i. Du kan også bare lade være at bruge køleskabet, det meste ASA fælder ud øjeblikkeligt. Jeg har i hvert fald ikke oplevet nogen symptomer på ASA-forgiftning selvom jeg ikke har blandingen i køleren inden filtrering.


Det gør det nemlig.

Codeine Type Solubility (31C water) Solubility (21C water)
Aspirin 1g / 100 ml 1g / 300ml
Acetaminophen 1g / 70 ml 1g / 150 ml
Codeine 1g / 2.3 ml 1g / 0.7 ml
Phosphate ?g / ? ml ?g / ? ml

acetylsalicylsyre er det samme som aspirin. opløseligheden falder med temperaturen og kodeins opløselighed stiger. 1g/0,7 ml er LANGT mere end rigeligt til de 200-500mg som rekreative brugere uden tolerance normalt sigter efter. Loftet for hvad en person uden tolerance kan indtage med en rimelig sikkerhedsmargin, vil jeg anslå til ca. 500mg. Ved doser omkring 7-800mg begynder kvinder og andre svagelige at dø, såvidt jeg husker. 500mg er rundt regnet 50 piller. Følger vi opskriften betyder det at vi skal bruge 150 ml vand. Det vil sige at der vil blive opløst ca. 500mg ASA, svarende til indholdet af en kodimagnyl ved stuetemperatur. Altså helt uproblematiske mængder. Mange læger tager faktisk 1 aspirin dagligt som en preventiv anti-ældningsstrategi qua dets blodfortyndende virkning. Det vigtigste er at få knust pillerne fint og filtreret ordentligt. Væsken skal være uklar som varmedis men helst ikke hvid. Men altså jeg har svært ved at hvordan det skulle gå galt. ASA er dog noget rigtig skidt i høje doser, så for en sikkerheds skyld gør det ikke noget at stille det i køleren.


Det er rigtigt nok det du siger, men for lige at sikre at ingen går galt i byen vil jeg lige understrege pointen ved denne ekstraktion.

I danske kodimagnyler er der tilsat en mængde magnesiumhydroxid, som ved opløsning i vand reagerer med ASA og danner magnesiumacetylsalicylat, som er MEGET LET OPLØSELIGT I VAND! Derfor kan man ikke bruge en almindelig koldtvandsekstraktion på disse, men ved at tilsætte citronsyre modvirker man reaktionen så ASA alligevel fælder ud som det skal hvis man skal undgå forgiftning.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2008 00:17 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 maj 2008 20:41
Indlæg: 255
Geografisk sted: Kbh
nu ved jeg ikke ret meget om kemi, men på wikipedia står der noget om ASA:
Egenskaber
Massefylde 1.40 g/mL
Opløselighed i vand 10 mg/ml
Smeltepunkt 138-140 °C
Kogepunkt 140 °C (dekomposerer)

''Opløselighed i vand 10 mg/ml'' det lyder jo som om at hvis jeg nu bare knuste 100 kodimagnyler i 300 ml vand og derefter filtrerede det, så viller der kun være 10 mg/ml. altså, så får man kun 300 mg ASA med 100 mg kodein?

forresten til jer stakler der har pisset ud gennem røven efter indtagelse af kodein ekstraktet, så har jeg lavet et ekstrakt af dem med 70 mg magnesiumoxid. Jeg brugte 60 gram citronsyre til 100 piller, hældte det ned i en flaske med 300 ml vand ved stuetemperatur, rystede det godt sammen og afkølede flasken i min håndvask fyldt med koldt vand og isterninger, og filtrerede. Jeg fik en helt klar væske ud af det der ligner helt rent vand.

Det virker! Det er uden tyndskid! :D

_________________
"The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity"

- Abraham Lincoln


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2008 14:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Euforiseret skrev:
nu ved jeg ikke ret meget om kemi, men på wikipedia står der noget om ASA:
Egenskaber
Massefylde 1.40 g/mL
Opløselighed i vand 10 mg/ml
Smeltepunkt 138-140 °C
Kogepunkt 140 °C (dekomposerer)

''Opløselighed i vand 10 mg/ml'' det lyder jo som om at hvis jeg nu bare knuste 100 kodimagnyler i 300 ml vand og derefter filtrerede det, så viller der kun være 10 mg/ml. altså, så får man kun 300 mg ASA med 100 mg kodein?


SÅ LÆS DOG INDLÆGGET LIGE FØR DIT EGET! FFS, JEG ER TRÆT AF "KLOGE" FOLK!

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2008 14:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 maj 2008 20:41
Indlæg: 255
Geografisk sted: Kbh
hat skrev:
Euforiseret skrev:
nu ved jeg ikke ret meget om kemi, men på wikipedia står der noget om ASA:
Egenskaber
Massefylde 1.40 g/mL
Opløselighed i vand 10 mg/ml
Smeltepunkt 138-140 °C
Kogepunkt 140 °C (dekomposerer)

''Opløselighed i vand 10 mg/ml'' det lyder jo som om at hvis jeg nu bare knuste 100 kodimagnyler i 300 ml vand og derefter filtrerede det, så viller der kun være 10 mg/ml. altså, så får man kun 300 mg ASA med 100 mg kodein?


SÅ LÆS DOG INDLÆGGET LIGE FØR DIT EGET! FFS, JEG ER TRÆT AF "KLOGE" FOLK!


undskyld jeg oversete det :oops: :peace:

_________________
"The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity"

- Abraham Lincoln


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2009 14:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 okt 2008 22:00
Indlæg: 43
Geografisk sted: grøfthøj
hvis nu man brur brusetabletterne så er der ik noget af det afførende magnesium i, men kan man bare bruge dem eller gør bruseeffekten at man ska være opmærksom på noget jeg tænker der er vel noget i der for det til og bruse som måske gør noget ved det citronsyre der eller så man ska bruge mindre?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2009 14:57 
Offline
Dope Lord
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2007 20:15
Indlæg: 836
Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Tror ikke citronsyren er noget problem til brusetabletter da de selv indeholder citronsyre. Men om de ellers kan bruges ved jeg ikke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2009 16:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 okt 2008 22:00
Indlæg: 43
Geografisk sted: grøfthøj
det var os bare lidt teoretisk til næste gang - er lige gået i gang med min 1ste en ekstrakt med 500/9,6/70 kodimagnyler, 21x9,6=ca 200 mg codein det burde man ku mærke ikk? ik fordi jeg vil lamme lige nu men bare for at se om jeg ka hitte u af det :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2009 16:25 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
hvis ikke der er magnesiumhydroxid i så går ASA'en ikke på saltform, og derfor er Citronsyre overflødigt.

Edit: Det sidste tal, ../70 er magnesium i mg. det er godt nok ca. halvdelen af de 150mg der er i dem som er "ikke stoppende", men jeg tror stadig du kan forvente en god skider, og det kan også betyde at ASA går på saltform. 200-250 mg er en god dosis for mig, uden andre bivirkninger end let kløe.

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Senest rettet af Edward Coke 02 jan 2009 16:37, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2009 16:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 okt 2008 22:00
Indlæg: 43
Geografisk sted: grøfthøj
Citat:
hvis ikke der er magnesiumhydroxid i så går ASA'en ikke på saltform, og derfor er Citronsyre overflødigt.


okay så kan man bare lave en helt alm koldtvandsekstraktion, det er sku da noget nemmere så :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2009 17:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 okt 2008 22:00
Indlæg: 43
Geografisk sted: grøfthøj
Jeg starter ud med en lille mængde, for lige at se om jeg har helt styr på processen, samtidig med at mængden er nok til at den burde kunne mærkes hvis ekstraktionen forløber planmæssigt. 21 Kodimagnyler indeholder 201,6 mg. Codeinphosphat, 1,47 g. magnesiumoxid og 10,5 g. acetylsalicylsyre. Til slut skulle vi gerne have hele mængden af Codeinphosphat, men kun en minimal mængde af de to andre ingredienser i Kodimagnyl.

Følgende blev afmålt:
21 x 0,75 = 15 g. citronsyre
21 x 3 = 63 ml. vand fra hanen
21 tabletter Kodimagnyl indeholdende 500 mg. Acetylsalicylsyre, 9,6 mg. Codeinphosphat og 70 mg. Magnesiumoxid

Tabletterne blev knust og findelt med en skarp kniv, og derefter blandet sammen med citronsyren. Disse blev ligeledes findelt med samme kniv.

Det findelte pulver blev smidt i de 63 ml. vand, og omrørt med en teske, og derefter i 5 min. med en elpisker. Væsken blev sat i køleskab (5 gr.) i en time, hvorefter det – ligeledes i køleskab – blev filtreret (tog vel godt en halv time). Slutproduktet var en klar væske.

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2009 19:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 okt 2008 22:00
Indlæg: 43
Geografisk sted: grøfthøj
Væsken er netop drukket, opblandet i 0,3 l. Sprite uden andet end en let bismag af citron. Da det var 70 mg. og ikke 150 mf. Magnesiumoxid der var i de brugte tabletter, har jeg brugt en kende for meget Citronsyre, hvilket må få skylden for den syrlige smag.

Vil en halv times tid være nok til at se om der er effekt, eller skal jeg bare gi op og prøv en anden dag hvis der ik sker noget? er godt klar over det en lille dosis men lidt effekt burde der kom ik?.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2009 20:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 okt 2008 22:00
Indlæg: 43
Geografisk sted: grøfthøj
okay jeg indtog det kl 1835, og omkring 1900 begyndte det at "summe" i kroppen, og klø svagt i mit hoved, og senere også i benene og generelt en "dejlig" følelse i kroppen.. det som om det kløe der som jeg har læst sku være irriterende det faktisk er det der gør det lækkert temmelig overasket over der ik sku mer til havde ik regnet med mer end lige threshold effects :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2009 20:58 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
g4s skrev:
Da det var 70 mg. og ikke 150 mf. Magnesiumoxid der var i de brugte tabletter, har jeg brugt en kende for meget Citronsyre, hvilket må få skylden for den syrlige smag.
cintronsyremængden skal afpasses efter mængden af vand.

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2009 21:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 okt 2008 22:00
Indlæg: 43
Geografisk sted: grøfthøj
okay jeg troede det var for at hindre magnesiumoxiden i at få acetylsalicylsyren basisk? men okay det jo fint så har jeg ik lavet fejl :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 430 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team