Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 430 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 09 aug 2012 15:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2002 01:01
Indlæg: 688
Hvis i har tynd mave når i tager alm kodimagnyler uden magnesium er det fordi i ikke får alt ASA'en ud.


Er det ikke nærmere pga. de store mægder magnesium kodimagnyl indeholder, der virker afførende? Der er jo altid magnesium i kodimagnyl, enten 70 eller 150 mg.


Jo, det kan du faktisk ha' ret i, jeg viste ikke der var så store mængder magnesium i alm. kodimagnyler. Jeg er den første til at give dig ret i at jeg kan tage fejl der :oops: Men det ændre ikke på at der kommer giftig meget ASA over. Jeg vil prøve at se om jeg kan finde noget om hvor meget, men de CWE har altid haft et ry for at være giftige i længden.
Godt set, og jeg beklager.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2012 15:26 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Hvis i har tynd mave når i tager alm kodimagnyler uden magnesium er det fordi i ikke får alt ASA'en ud.


Er det ikke nærmere pga. de store mægder magnesium kodimagnyl indeholder, der virker afførende? Der er jo altid magnesium i kodimagnyl, enten 70 eller 150 mg.


Jo, det kan du faktisk ha' ret i, jeg viste ikke der var så store mængder magnesium i alm. kodimagnyler. Jeg er den første til at give dig ret i at jeg kan tage fejl der :oops: Men det ændre ikke på at der kommer giftig meget ASA over. Jeg vil prøve at se om jeg kan finde noget om hvor meget, men de CWE har altid haft et ry for at være giftige i længden.
Godt set, og jeg beklager.


Nej, nu må I altså lige tage jer sammen. Det har fra starten været slået fast at 1: med denne metode hvor man ikke blot bruger koldt vandt, men også syre for aktivt at presse ASA til udfældning, der kommer der altså næsten ikke noget ASA med over, og 2: det er hævet over enhver tvivl at det er magnesium der giver diarre, det er derfor det anbefales at bruge de "stoppende", hvor indholdet af magnesium er mindre. Det hele står i første indlæg i denne tråd, som I burde læse inden I begynder at diskutere.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2012 16:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2002 01:01
Indlæg: 688
Hvis i har tynd mave når i tager alm kodimagnyler uden magnesium er det fordi i ikke får alt ASA'en ud.


Er det ikke nærmere pga. de store mægder magnesium kodimagnyl indeholder, der virker afførende? Der er jo altid magnesium i kodimagnyl, enten 70 eller 150 mg.


Jo, det kan du faktisk ha' ret i, jeg viste ikke der var så store mængder magnesium i alm. kodimagnyler. Jeg er den første til at give dig ret i at jeg kan tage fejl der :oops: Men det ændre ikke på at der kommer giftig meget ASA over. Jeg vil prøve at se om jeg kan finde noget om hvor meget, men de CWE har altid haft et ry for at være giftige i længden.
Godt set, og jeg beklager.


Nej, nu må I altså lige tage jer sammen. Det har fra starten været slået fast at 1: med denne metode hvor man ikke blot bruger koldt vandt, men også syre for aktivt at presse ASA til udfældning, der kommer der altså næsten ikke noget ASA med over, og 2: det er hævet over enhver tvivl at det er magnesium der giver diarre, det er derfor det anbefales at bruge de "stoppende", hvor indholdet af magnesium er mindre. Det hele står i første indlæg i denne tråd, som I burde læse inden I begynder at diskutere.


1. Næsten ingen, er sku ikke godt nok når folk tager der stads flere gange om dagen, hver dag. Og "slået fast" er sku store ord om en metode der bruger to glas og et kaffefilter.
2. En hver idiot ved at magnesium giver tynd mave, jeg var bare ikke klar over at der var så meget i selv i alm. kodimagnyler. Grunden til at de kommer magnesium i kodier er at opiater er stoppende, men når man stopper på et opiat ryger ens mave ikke bare tilbage til normalen, der er en, skal vi kalde det en, pendul effekt som gør at du får tynd mave.
Af flere grunde har jeg forhørt mig med både dansk og udenlandske "brugere", en læge og et par -gamle- behandlere og de korser sig alle når de høre om denne brug at Kodimagnyl. Det er sku ikke for sjovt skyld jeg prøver at advare jer :roll:

Og selv om i ikke er overbevist over det er en giftig cocktail, så er det et opiat i leger med. Hvis der er et stof der kan bære navnet "Gateway drug" så er det sku kodein. Pas nu for helved på jer selv!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2012 17:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
1. Næsten ingen, er sku ikke godt nok når folk tager der stads flere gange om dagen, hver dag. Og "slået fast" er sku store ord om en metode der bruger to glas og et kaffefilter.
2. En hver idiot ved at magnesium giver tynd mave, jeg var bare ikke klar over at der var så meget i selv i alm. kodimagnyler. Grunden til at de kommer magnesium i kodier er at opiater er stoppende, men når man stopper på et opiat ryger ens mave ikke bare tilbage til normalen, der er en, skal vi kalde det en, pendul effekt som gør at du får tynd mave.
Af flere grunde har jeg forhørt mig med både dansk og udenlandske "brugere", en læge og et par -gamle- behandlere og de korser sig alle når de høre om denne brug at Kodimagnyl. Det er sku ikke for sjovt skyld jeg prøver at advare jer :roll:

Og selv om i ikke er overbevist over det er en giftig cocktail, så er det et opiat i leger med. Hvis der er et stof der kan bære navnet "Gateway drug" så er det sku kodein. Pas nu for helved på jer selv!

"Næsten intet" betyder i denne sammenhæng væsentligt mindre end de 10% du nævner(jeg gætter på under 1%), så jo, det ER godt nok, medmindre man indtager ekstrakt fra mere end 200 piller hver gang. Jeg kan fortælle dig at nogle brugere har eksperimenteret med tilsætning af mere og mindre syre, og har kunnet konstatere at der ikke fælder mere ud når man har passeret pH 4. Hvis der var mere ASA tilbage, skulle det fælde ud ved tilsætning af mere syre, hvis man da kan stole på de relevante læresætninger indenfor kemi. Desuden er det værd at bemærke at der førhen blev berettet om susen for ørerne, opkast, hovedpine og de andre klassiske symptomer på forgiftning, men at der endnu ikke er nogen som har brugt denne metode korrekt, som har fortalt om disse symptomer(og der er MANGE der har prøvet det). Og hvis du forstår kemien i ekstraktionen, vil du vide at der ikke er grund til at tro andet end at der er tilstrækkeligt små mængder ASA i opløsningen til at gøre den sikker at indtage(i hvert fald hvad angår ASA).
Hvad angår det du siger om magnesium, så vil jeg stadig sige at hvis ikke du har læst det første indlæg i tråden her, så har du ikke et reelt billede af hvad vi egentlig snakker om.

Og de folk du siger der "korser sig", hvad er årsagen til det? Kender de detaljerne i ekstraktionen, og forstår de dem?

Til sidst: det burde sige sig selv at denne type ekstrakt er fint til en enkelt dosis en sjælden gang, men hvis man gør det ofte, risikerer man jo de samme problemer som ved andre indtagelsesformer, plus at det formentlig heller ikke er sundt at indtage så store mængder magnesium for ofte.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2012 10:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2002 01:01
Indlæg: 688
Jeg fatter skam den grundlæggende kemi udmærket, ved godt at ASA udfælder under ph4. Og jeg mener også at teorien bag ekstraktion er god nok, og som du skriver er den mange der har brugt den med held, hvilket i sig selv er et godt tegn.
Forstå de folk jeg jeg har snakket med kemien bag ekstraktionen? De fleste af dem gør det ikke, et par stk. gør og en af dem er uhyggelig god til det. Men hvad de forstår er risiko adfærd hos folk der bruger opiater. Det er ikke kun folk der er hook på dem der begynder på det, desværre.
Jeg er glad for det sidste du skriver, for her kan vi finde noget konsensus. Hvis jeg bare havde formuleret mig så fint i den første post, havde vi været fri for denne diskussion.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2012 14:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Er der nogen der har forslag til lindring af diare? Har prøvet denne metode 2 gange og de har begge virket rigtig godt, men dagen derpå skider jeg ren syre... Nogle forslag til lindring af dette? :C

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2012 17:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
http://pro.medicin.dk/Medicin/Praeparater/109 - Imodium eller Imodium Plus ;)

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2012 22:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 maj 2012 15:34
Indlæg: 16
Har så lige et spørgsmål, er det udvundne stof ikke det der er omtalt som Krokodil

se link http://www.youtube.com/watch?v=c0Tsll6H ... re=related


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 aug 2012 14:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2004 17:06
Indlæg: 830
Nej, det udvundne stof er kodein. Det her er "krokodil": http://en.wikipedia.org/wiki/Desomorphine

_________________
O Laziness, have pity on our long misery! O Laziness, mother of the arts and noble virtues, be thou the balm of human anguish!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2012 11:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Har så lige et spørgsmål, er det udvundne stof ikke det der er omtalt som Krokodil

se link http://www.youtube.com/watch?v=c0Tsll6H ... re=related


Hahahahahahahahaha, må altså indrømme det er en af de sjovere kommentarer jeg har læst her på siden! :lol:

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2012 14:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
Har så lige et spørgsmål, er det udvundne stof ikke det der er omtalt som Krokodil

se link http://www.youtube.com/watch?v=c0Tsll6H ... re=related


Men desomorfin(krokodil) "laves" af kodein...

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2012 17:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
Ved hvilken pH vil kodein udfældes som base i betydelige mængder?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2012 16:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 nov 2012 02:35
Indlæg: 16
Vil man ved step 3 kunne hælde det i en flaske og evt. ryste istedet for at røre det i en skål/glas da jeg tror jeg ville kunne få gjort det mere grundigt på den måde eller det gør måske ingen forskel? :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2012 16:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2006 14:50
Indlæg: 523
Geografisk sted: On top of myself i hope
Vil man ved step 3 kunne hælde det i en flaske og evt. ryste istedet for at røre det i en skål/glas da jeg tror jeg ville kunne få gjort det mere grundigt på den måde eller det gør måske ingen forskel? :)


Det gør ikke nogen forskel i sidste ende. Man skal også være grundig når man rører!

_________________
"Do the thing you fear most and the death of fear is certain" - Mark Twain


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2012 23:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 aug 2010 02:55
Indlæg: 221
Geografisk sted: København
Spiller vandets temperatur overhovede nogen væsentlig rolle på denne opskrift?


det er mit første eksperiment med kodein, men den metode jeg brugte ville jeg skyde på vandet var ca 22*c og det blev et fint resultat, udover ekstremt lidt bundfald hvilket jeg vil skyde på måtte være en lille smule ASA tilbage efter filtrering af væsken.

50 Kodimagnyler(de stoppende/70mg) blev kværnet i moteren.
150g vand blev målt på digitalvægten hvilket viste 146-148mL på målerbægeret 22,5-22,6g citronsyre blev opløst i vandet.
Kodimagnyl-pulveret blev hældt ned i målerbægeret og omrør og pisket i 10 minutter.
Derefter blev det øverste lag skum fjernet, og væsken blev hældt igennem kaffe filter og lod det dryppe af i 15minutter ud kom en næsten helt klar væske, men lille bitte smule bundfald og hvis man kiggede tæt på væsken kunne man se der var lidt støv agtigt pulver flyde rundt

150ml blev delt af 2 personer og det var en ganske fin rus, ingen diare tværtimod fik jeg blev jeg en smule ''forstoppet'' :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2012 18:20 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 20:25
Indlæg: 212
Geografisk sted: nordsjælland
Spiller vandets temperatur overhovede nogen væsentlig rolle på denne opskrift?


det er mit første eksperiment med kodein, men den metode jeg brugte ville jeg skyde på vandet var ca 22*c og det blev et fint resultat, udover ekstremt lidt bundfald hvilket jeg vil skyde på måtte være en lille smule ASA tilbage efter filtrering af væsken.

50 Kodimagnyler(de stoppende/70mg) blev kværnet i moteren.
150g vand blev målt på digitalvægten hvilket viste 146-148mL på målerbægeret 22,5-22,6g citronsyre blev opløst i vandet.
Kodimagnyl-pulveret blev hældt ned i målerbægeret og omrør og pisket i 10 minutter.
Derefter blev det øverste lag skum fjernet, og væsken blev hældt igennem kaffe filter og lod det dryppe af i 15minutter ud kom en næsten helt klar væske, men lille bitte smule bundfald og hvis man kiggede tæt på væsken kunne man se der var lidt støv agtigt pulver flyde rundt

150ml blev delt af 2 personer og det var en ganske fin rus, ingen diare tværtimod fik jeg blev jeg en smule ''forstoppet'' :D

150 ml til TO personer? Snyd!
Pas på, dog - jeg kunne tage 600ml af det pureste og bedste ekstrakt af de stoppende KM, uden effekt. Masser af effekt i den anden ende dog - daglig rengøring af toilet var et must :P

Husk at presse sjatterne en anden gang, hvis I ikke gjorde det :-D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2012 12:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
Denneher fremgangsmåde virker hver gang for mig:
1. Opløs ca 60 g citronsyre i 300 ml koldt vand.
2. Kværn en tredjedel af 100 stoppende piller (godt 24 g hvis man ikke gider tælle) i en kaffemølle i 1-2 min.
3. Tilsæt pulveret under omrøring. Blev ved med at røre rundt mens møllen køler af.
4. Gentag 2-3 til de sidste piller er brugt.
5. Rør jævnligt rundt. Bemærk at temperaturen vil stige i starten. Du kan ikke røre rundt for meget.
6. (kan springes over) Stil blandingen i køleskabet natten over.
7. Filtrer én gang gennem en klud f.eks. en stofble eller en gammel t-shirt. Vrid kluden og tryk de sidste dråber ud af den hvide masse.
8. Filtrer væsken gennem samme kaffefilter nogle gange.

Jeg har en gang regnet på de volumenforhold, jeg noterede mig undervejs, og fik ud fra det bestemt den teoretiske styrke til at være ca. 2.4 mg kodein / ml ekstrakt. Jeg tror dog ikke at man kommer helt derop. Rusen fra 4 stk 25 mg kodeintabletter føles stærkere end den fra 50 ml ekstrakt.

Ved heller ikke hvorfor det hjælper at stille blandingen i køleskabet natten over. Muligvis giver det mere tid til at kodein fanget i de lidt større klumper kan opløses. Det giver i hvert fald et mere konsistent resultat.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2013 13:53 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 nov 2011 13:21
Indlæg: 274
Er der ikke en måde at fjerne magnesium'et fra produktet..? synes bare det er relativt besværligt at skulle finde de stoppende.. ved ikke om det bare er fordi jeg er sådan en provins bondeknold uden adgang til ordentlige piller :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2013 14:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
De stoppende er nu umulige at opdrive da de er udgået (per december 2012).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2013 07:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
De stoppende er nu umulige at opdrive da de er udgået (per december 2012).


TAK! Var nede på apoteket og spørge efter dem tidligere, fik at vide at de ikke lavede dem mere, men kunne simpelthen ikke finde noget om det på nettet.

Så......... Nu skal vi alle have til at have syre-diaræ eller skifte til valmuefrø(birke)-te?

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 430 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team