Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 13:56


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 430 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 14 jan 2013 18:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 aug 2011 17:33
Indlæg: 326
De stoppende er nu umulige at opdrive da de er udgået (per december 2012).


TAK! Var nede på apoteket og spørge efter dem tidligere, fik at vide at de ikke lavede dem mere, men kunne simpelthen ikke finde noget om det på nettet.

Så......... Nu skal vi alle have til at have syre-diaræ eller skifte til valmuefrø(birke)-te?


Alle de frø du kan få fat på i Danmark er vist nok desværre blevet behandlet sådan at de ikke indholder opium. :?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2013 19:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2008 02:20
Indlæg: 599
Geografisk sted: Nordkysten
Jeg har før købt frø fra en dyrehandler og kogt te på dem uden held, så der er nok noget om snakken.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2013 22:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 maj 2012 15:34
Indlæg: 16
Hey. jeg lavede denne ekstraktion. og efter indtag af den klare vædske blev jeg høj, så det virkede. den bivirkning jeg fik var så bare ikkke, denne omtalte diaræ...... den birvirknig jeg fik, kom dagen efter!!
Hele min hud fra ansigt og ned til bryst begyndte at skælde og falde af i flager (dog kun det yderste lag hud)
flagerne var på størelse med cornfleaks..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2013 22:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2009 18:28
Indlæg: 284
Hey. jeg lavede denne ekstraktion. og efter indtag af den klare vædske blev jeg høj, så det virkede. den bivirkning jeg fik var så bare ikkke, denne omtalte diaræ...... den birvirknig jeg fik, kom dagen efter!!
Hele min hud fra ansigt og ned til bryst begyndte at skælde og falde af i flager (dog kun det yderste lag hud)
flagerne var på størelse med cornfleaks..

Det lyder imo. som en allergisk reaktion. Så jeg ville holde mig fra kodein fra nu af, hvis jeg var dig.

Jeg kan selv ikke "tåle" det, da jeg får nældefeber over hele kroppen af det.

_________________


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2013 01:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 feb 2013 00:33
Indlæg: 14
hvis man vil dampe væsken til pulverform skal man stadig tilsætte citronsyre?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 feb 2013 18:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
hvis man vil dampe væsken til pulverform skal man stadig tilsætte citronsyre?


Du kan ikke lave ekstraktet uden en syre som kan indtages. Citronsyre er formentlig valgt netop af denne grund.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2013 05:29 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Så længe pH værdien er indenfor "grænseintervallerne" kan man vel bruge en hvilken som helst vandig opløsning af syre?
Fx HCl? Eller er der en speciel grund til at citronsyre er valgt?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2013 12:51 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Det er dumt at bruge f.eks. oxalsyre, da oxalat er giftigt. Men ja, så længe der ikke er stort overskud, ku man godt bruge saltsyre i stedet. Ikke noget farligt ved at indtage det i lav koncentration.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2013 17:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
Det er dumt at bruge f.eks. oxalsyre, da oxalat er giftigt. Men ja, så længe der ikke er stort overskud, ku man godt bruge saltsyre i stedet. Ikke noget farligt ved at indtage det i lav koncentration.

Magnesiumklorid er mere vandopløselig end magnesiumcitrat. Noget, man bør overveje, hvis man vil bruge saltsyre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2013 18:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2008 02:20
Indlæg: 599
Geografisk sted: Nordkysten
Hvad sker der i teorien hvis man er kommet til at bruge lidt over det dobbelt af det nødvendige citronsyren?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2013 19:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Hvad sker der i teorien hvis man er kommet til at bruge lidt over det dobbelt af det nødvendige citronsyren?


Den færdige opløsning bliver en del mere sur, og du kommer til at indtage mere citronsyre. Skulle der mod forventning være noget ASA tilbage ved normal mængde citronsyre, er det helt sikkert fældet ud når du bruger dobbelt mængde. Måske får du ondt i maven, og formentlig smager det endnu værre end ved almindelig mængde.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2013 18:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 jul 2011 13:01
Indlæg: 384
Nu er det jo kun muligt at opstøve den ikke-stoppende version af kodimagnyler, og jeg har derfor i laang tid ikke rørt kodein. Men nu faldt jeg over en Wikipedia artikel der beskriver hvordan man kan fjerne magnesium-hydroxiden fra den færdige opløsning. Måske er der nogle af kemi-nørderne der kan belyse sagen?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2013 16:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
Der er jo ikke noget magnesiumhydroxid i oplysningen, det er magnesiumcitrat, der er problemet her.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2013 20:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 jul 2011 13:01
Indlæg: 384
Der er jo ikke noget magnesiumhydroxid i oplysningen, det er magnesiumcitrat, der er problemet her.


Okay.. Er der ikke en mulig maade at udfaelde det paa saa?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2013 01:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jun 2013 00:37
Indlæg: 1
Denne "metode" vanskeliggøres - og fordyres - voldsomt i løbet af september 2013 (senest pr. 1/10).
Der bliver de danske borgere nemlig atter IGEN ofre for nævenyttige danske politikeres opdragende og pegefingerløftende lovindgreb, som i dette tilfælde bevirker, at Kodigmagnyl i forpakningsstørrelser over 20 stk., bliver receptpligtige!!
Det til trods for, de fleste er bekendt med, det er de paracetamol-holdige produkter, som giver de irreversible leverskader i tilfælde af voldsomt misbrug, "overdosis" og/eller selvmordsforsøg...
Ydermere bliver det vanvittigt dyrt for samfundet, med dette receptpåbud - på et gængst "svagt virkende analgetikum"...
Som bekendt har man ellers allerede, helt bevidst for at imødekomme misbrug af kodeinet i tabletterne, tilsat magnesiumoxid i så store mængder, at man skider sig ihjel i tilfælde af et dagligt overforbrug... (langt mere end nødvendigt for at modvirke den stoppende effekt).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jul 2013 16:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Denne "metode" vanskeliggøres - og fordyres - voldsomt i løbet af september 2013 (senest pr. 1/10).
Der bliver de danske borgere nemlig atter IGEN ofre for nævenyttige danske politikeres opdragende og pegefingerløftende lovindgreb, som i dette tilfælde bevirker, at Kodigmagnyl i forpakningsstørrelser over 20 stk., bliver receptpligtige!!
Det til trods for, de fleste er bekendt med, det er de paracetamol-holdige produkter, som giver de irreversible leverskader i tilfælde af voldsomt misbrug, "overdosis" og/eller selvmordsforsøg...
Ydermere bliver det vanvittigt dyrt for samfundet, med dette receptpåbud - på et gængst "svagt virkende analgetikum"...
Som bekendt har man ellers allerede, helt bevidst for at imødekomme misbrug af kodeinet i tabletterne, tilsat magnesiumoxid i så store mængder, at man skider sig ihjel i tilfælde af et dagligt overforbrug... (langt mere end nødvendigt for at modvirke den stoppende effekt).


Ej, nu må da kraftedme stoppe.... Nogle der har et bud på hvornår vi har brug for recept på Panodiler?

........ Forhelvedet.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 aug 2013 14:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 dec 2008 17:22
Indlæg: 185
Geografisk sted: Fyn
Hey folks

Er der nogen der har eksperimenteret med andre filtreringsmetoder, end kaffefiltret?
Det virker som det skal, men der er stadig en del væske som aldrig løber i gennem.

Jeg har prøvet at klemme lidt på filtret, for at få mere ud, men det er meget skrøbeligt og går hurtigt i stykker, så ASA'en ryger med, og det går jo ikke.

Jeg har også prøvet bare at klemme filtret over et nyt, men der kommer ikke rigtig nok væske, så filtret bliver bare fugtigt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 aug 2013 14:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Jeg har prøvet med vat før og mener at det stoppede til, men kan ikke helt huske det.. Jeg tror det er bedre at skylle efter med lidt vand hvis du vil have det sidste med.

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 aug 2013 19:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 dec 2008 17:22
Indlæg: 185
Geografisk sted: Fyn
Jeg har prøvet med vat før og mener at det stoppede til, men kan ikke helt huske det.. Jeg tror det er bedre at skylle efter med lidt vand hvis du vil have det sidste med.


Det har jeg også tænkt på. Altså vand med opløst citronsyre, right?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 aug 2013 23:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
Brug en passende mængde i forhold til filteret, så går det hurtigere og der er mindre tilbage i filteret bagefter.

En enkel gang gennem et kaffefilter er rigeligt. Man ender med en næsten helt klar væske, og yderligere filtrering er ikke nødvendig, medmindre man gerne vil have noget, som ser renere ud.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 430 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team